Ik was vanmiddag even aan een pc bezig. Alles werkte nog prima. Daarna koppelde ik alles los om een andere pc aan te sluiten. Maar ondertussen dat ik die andere pc aansloot, viel die eerste pc om. Hij stond gewoon op de grond en viel op zijn zijkant. Er was nix beschadigd, dus ik zet 'm gewoon weer recht en ging verder met die andere pc.
Nu komt het, ik sloot die eerste pc weer even aan, en toen was er geen beeld. Ik op een andere monitor geprobeerd, en weer geen beeld. Daarna had ik de cpu er uitgehaald en ingedaan, nog steeds geen beeld
. Ik had nog een andere grafische kaart geprobeerd, alles losgekoppelt en erin gedaan. Nog steeds geen effect
.
Ook als ik alleen de grafische kaart + geheugen + cpu erin heb geen beeld. Waar kan dit nu aan liggen? ik weet het echt niet meer
. Het mobo kan toch niet kapot zijn door zo'n kleine val, ok als die nu van de tafel valt kan ik me dat wel voorstellen, maar hij viel gewoon om..
Nu komt het, ik sloot die eerste pc weer even aan, en toen was er geen beeld. Ik op een andere monitor geprobeerd, en weer geen beeld. Daarna had ik de cpu er uitgehaald en ingedaan, nog steeds geen beeld
Ook als ik alleen de grafische kaart + geheugen + cpu erin heb geen beeld. Waar kan dit nu aan liggen? ik weet het echt niet meer