Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.
Als ik mijn naam & wachtwoord heb ingevoerd en ik click op <sig in> krijg ik als site-naam <Cannot find server> en als inhoud <The page cannot be displayed>Op zaterdag 01 december 2001 20:54 schreef Ultimate Gamer het volgende:
Ik kan gewoon me mail checken via mail.yahoo.com
Tsja of UPC-ChelLO ligt er hier gedeeltelijk uit natuurlijk, dat zou ook kunnen........Op zaterdag 01 december 2001 21:20 schreef Ultimate Gamer het volgende:
Moet je ff refreshen, want dat heb ik ook wel eens (alleen dan met andere sites)
Ik kan in ieder geval nog steeds geen email ophalen
Verwijderd
Ik heb weer gebeld met cHELLo (slechts de 3e keer dit weekeind) en weer de situatie uitgelegd, en dit keer was de aanpak van de helpdesk uiterst verfrissend:
Er werdt mij namenlijk verteld dat de server van chello wel vaker problemen heeft met Yahoo en MSN (
"Goh" merk ik op, dit is pas sinds vrijdag avond.........
Ja sommige probleempjes zijn iets moelijker zegt ie .......
(ik wordt moe, zo moe
Een paar tests (neotrace o.a.) leren me dat er een router van cHELLo uitligt/niet naar behoren functioneert,ik heb nu drie keer gebeld dit weekeinde en tot 3 keer aan toe hoor ik een ander verhaal als excuus voor mijn probleem........
Dit is echt te gek voor woorden zeg, ik heb nu een leuk excuus om morgen mijn opzeg brief te gaan schrijven, helaas komt Cistron adsl pas medio maart in mijn buurt beschikbaar maar ik ga wel een paar maandjes analoog, nou zit ik waarschijnlijk alleen nog met een opzegtermijn van een maand ofzo?
AtellA kerel, veel sterkte bij het proberen je (TERECHT) gelijk te halen maar ik ben er klaar mee, ik spuug het uit en heb er schoon genoeg van kerel!!
Welke provider heb je, ook chello, en woon je net als ik even boven Amsterdam? (regio 075)Op zondag 02 december 2001 21:12 schreef TheXerox het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem. Gisteren (zaterdag) kon ik al geen mail meer ophalen van m'n yahoo account en vandaag nog steeds niet
Verwijderd
Ja, ik heb ook Chello en woon ook in omgeving Amsterdam. En het werkt helaas nog steeds niet. Moet ik apart inbellen om m'n mail op te halenOp zondag 02 december 2001 22:12 schreef BYM het volgende:
Welke provider heb je, ook chello, en woon je net als ik even boven Amsterdam? (regio 075)
Jep, als ik inbel met mijn @hetnet.nl accountje dan is er geen vuiltje aan de lucht, ik heb verdomme destijds vanwege de A2000 mailserverproblemen een Yahoo account genomen om maar "bereikbaar" te zijn, en nu laat cHELLo me op deze wijze in de steek.........zucht.........Op maandag 03 december 2001 00:23 schreef TheXerox het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook Chello en woon ook in omgeving Amsterdam. En het werkt helaas nog steeds niet. Moet ik apart inbellen om m'n mail op te halen
Hoe is het gesteld met de "snelheid" waarmee i-net explorer bij jou een url vertaald naar een ip-adres en er nog verbinding mee krijg ook??
Hee Dsanka, welke omgeving woon je?? en welke internetprovider heb je?Op maandag 03 december 2001 11:34 schreef DSanka het volgende:
Ik kan gewoon in mijn e-mail
Verwijderd
Die snelheid is uitstekend. Ik zie er meestal geen vertraging in, de site wordt direct 'binnengehaald'. Zit er bij jou dan een merkbare vertraging in?Op maandag 03 december 2001 00:34 schreef BYM het volgende:
Hoe is het gesteld met de "snelheid" waarmee i-net explorer bij jou een url vertaald naar een ip-adres en er nog verbinding mee krijg ook??
Ik ben verder ook wel tevreden over m'n verbinding, snelheid is goed. Alleen jammer dat ik nu last heb van deze 'storing'.
Verwijderd
Amsterdam
En kan al 3 dagen niet meer inloggen bij yahoo
En op school lukt het wel, bij vrienden die andere ISP's hebben lukt het me ook. Dit is weers zeer irritant van Chello, tja... probeer ze maars te bereiken.....
Wat betreft het bereiken van de helpdesk @ cHELLo, die heb ik gesproken en met de bovenstaande informatie moet ik terug bellen en gaan ze er wat mee (proberen) te doen, dus zover is er enigzins een lichtpuntje in deze duistere zaak, ik vind het alleen een nadeel dat we als klant zijnde zelf exact moeten gaan vertellen waar het probleem zich voordoet....., maar goed ik begrijp ook wel dat ze er op de helpdesk bijvoorbeeld geen last van hebben dat ze ook niet goed weten hoe te zoeken naar zo'n probleem als dit.....
Hier ook een, al bijna 3 jaar A2000 @flash.a2000.nlOp maandag 03 december 2001 14:39 schreef Spud het volgende:
A2000 > UPC / Chello
Amsterdam
En kan al 3 dagen niet meer inloggen bij yahoo
En op school lukt het wel, bij vrienden die andere ISP's hebben lukt het me ook. Dit is weers zeer irritant van Chello, tja... probeer ze maars te bereiken.....
klopt inderdaad, mijn probleem is ook vrijdag avond begonnen
Verwijderd
Als tijdelijke oplossing heb ik nu bij een hotmailaccount als pop mail m'n yahoo account ingesteld. Zo kan ik via hotmail toch nog m'n yahoo mail lezen.
Nou je snapt wel wat ik bedoel, ik heb vrijdag gebeld, zaterdag gebeld en gisteren gebeld, vandaag weer tot twee keer aan toe een uur (ja een uur ja) aan de telefoon gehangen, ik ben het ff zat met ze.......
Sommigen zijn gewoon zo incompetent grrrrrr
(vandaag enkel en alleen maar "goeie" gozers aan de lijn gehad trouwens)
tekst wat genuanceerd
met chello kan ik gewoon yahoo mail binnen halen via outlook
Aldus de parttime cHELLo helpdesk-ert die ik net sprak.....Op maandag 3 december ergens op de avond sprak een Parttime cHELLo helpdesk-ert de volgende woorden in BYM's oren:
"Er zijn wat vertaalproblemen bij ons en Yahoo, en een paar "breintjes" van cHELLo en Yahoo zijn er mee bezig, ik heb alleen geen idee hoe lang dit gaat duren";
[/update]
Wegens omstandigheden moest ik net voor mijn zwager naar cHELLo bellen (zijn telefonie deed niks meer en F54,= beltegoed later was hij nog steeds niet geholpen (0800 is niet te bereiken vanaf mobiele foon
Ik heb maar 32 minuten gewacht voor ik aan de beurt was
Ik zie aan je profiel dat je in Landsmeer woont, da's toch tegen Amsterdam Noord aan?Op maandag 03 december 2001 21:40 schreef mech het volgende:
regio amsterdam
met chello kan ik gewoon yahoo mail binnen halen via outlook
Ik zit hier in Zaanstad.......en nog steeds geen mail
Verwijderd
Ga ook naar Chello bellen.....
Het gratis nummer stond er al maar ik zal hem er nog maar een keertje voor rondstrooien, 08001424 gratiezz.....Op maandag 03 december 2001 23:07 schreef Sneakys het volgende:
Ik kan zelf wel inloggen bij Yahoo (messenger), maar een vriendin van mij lukt dat niet meer vanaf afgelopen vrijdag (net nu haar vriend in Nieuw-Zeeland zit en wil chatten)...
Ga ook naar Chello bellen.....
Alleen niet vanaf mobiel nee, das wel minder......
Verwijderd
"Het is een probleem van Yahoo, wij hebben er niks mee te maken"
"Morgen werkt het echt wel weer!" (2 dagen geleden)
"Bel morgen maar terug" tsssss, wat een service...
Ik heb inmiddels ook alweer een paar verschillende dingen gehoord, eerst zijn er een paar mensen mee bezig het probleem op te lossen, en vervolgens is het ineens weer het probleem van Yahoo.......Op dinsdag 04 december 2001 16:28 schreef Spud het volgende:
Die luitjes bij Chello zijn zeer gemakkelijk:
"Het is een probleem van Yahoo, wij hebben er niks mee te maken"
"Morgen werkt het echt wel weer!" (2 dagen geleden)
"Bel morgen maar terug" tsssss, wat een service...
Vage shitzooi.......
Nu net weer ff gebeld met de cHELLo helpdesk en de breinen van Yahoo en upc zijn zich er nog steeds over aan het buigen, maar weten niet waar het probleem zich bevindt.....
Verwijderd
Maar nu werkt mijn A2000 / Chello mail hier weer niet!
ARGGGGGG
Dit is echt grgrgrrgrgrg....
Zucht er de zucht, heb je de luitjes al gebeld??Op woensdag 05 december 2001 13:39 schreef Spud het volgende:
Jaja yahoo mail werkt weer perfect na 6 dagen!
Maar nu werkt mijn A2000 / Chello mail hier weer niet!
ARGGGGGG
Dit is echt grgrgrrgrgrg....
Mijn yahoo werkt in iedre geval weer naar behoren, het valt me mee, vrijdagavond t/m woensdag ochtend maar storing gehad, pfffff