Peace is not simply the absence of war.
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Instabiliteit onder XP geeft aan dat je niet de juiste drivers hebt voor je apparatuur, anders is het zeer stabiel.!
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
XP
SB Live Value
Duron 800 op een MSI K7T
256 MB
GF 2 MX 400 (Asus V7100/T)
Ik heb 10 verschillende Detonators geprobeerd, en veel soorten Live drivers zijn er niet voor XP. Ik heb de nieuwste 4in1s, alles. Ik snap het niet meer
O ja, de controllers zou ik nog noemen.
Primary BM Ultra DMA Channel
Secundary BM Ultra DMA Channel
VIA Bus Master Ultra ATA Controller
Ik heb dus een MSI K7T Turbo/266
Verwijderd
Allerlei 4-in-1's geprobeert, niks helpt.
Ennuh, m'n ata100 doet ineens nog maar 33, ook volgens de post.
Probeer je Live er eens uit te halen en het probleem te herconstrueren. Bij mij gebeurde het ALTIJD als ik het RtWC introfilmpje bekeek, vandaar dat ik makkelijk kon zien wanneer het voorkwam. Nieuwste SB drivers voor XP hielpen niet.
Oooh, NIET de piep. ff verkeerd gelezen, sorry
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Leuk..
Welke build hebben jullie?
Waar kan ik trouwens het build nummer zien? Want in systemproperties geeft heeft version 2002
Verwijderd
Nee, ik draai Win2K. En ook in Win98SE geeft ie een SCSI-device aan.Op zondag 02 december 2001 11:09 schreef NINER het volgende:
Mmm mmm, Maar is jou doos ook zo onstabiel? Die van mij crashed al als ik een file rename.
Verwijderd
In een "dos boxje" even 'ver' typen (zonder de ' ') en enter hitten.Op zondag 02 december 2001 11:34 stelde Kippenijzer de vraag:
Waar kan ik trouwens het build nummer zien? Want in systemproperties geeft heeft version 2002
Damn... Dat was slimOp zondag 02 december 2001 11:52 schreef NINER het volgende:
[..]
In een "dos boxje" even 'ver' typen (zonder de ' ') en enter hitten.
Ik ga maar weer terug naar mijn linux denk ik dan
Haha, nu ben ik een Windows-n00b.
Verwijderd
Die 4-in-1 drivers van via deden bij meer slecht dan goed, zowel versie 34, als 35 (de laatste), ik ben weer teruggegaan naar de bij XP-meegeleverde IDE driver, en nu werkt alles weer als een zonnetje...Op zaterdag 01 december 2001 16:48 schreef KroeT het volgende:Ik heb 10 verschillende Detonators geprobeerd, en veel soorten Live drivers zijn er niet voor XP. Ik heb de nieuwste 4in1s, alles. Ik snap het niet meer
Verwijderd
THNX
Alleen nog geen ata 100, maar dat komt ook wel weer goed.