Photo Editor wil niet meer onder Win2k

Pagina: 1
Acties:

• p_m
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Bij het opstarten van Photo Editor verschijnt er wel een balk onderaan in de taskbar, maar verder geen venster. Klikken/etc. heeft geen zin. Moet hem handmatig met taakbeheer afsluiten.

Opnieuw installeren heeft geen zin.

Putting the bit in Biton since 1997

• p_m
  • Niet online
*bump*

• AFR
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

AFR

Krijg je Photo Editor wel te zien als je de balk in de taakbalk met je rechter muisknop aan klikt en de optie "Maximize" kiest?

(Ik heb zelf enkele keren gehad dat de opstartpositie van PE verkeerd wordt opgeslagen in de registry. De juiste key verwijderen mbv regedit en PE opnieuw opstarten lostte het probleem op)

• p_m
  • Niet online
Op dinsdag 04 december 2001 20:45 schreef AFR het volgende:
Krijg je Photo Editor wel te zien als je de balk in de taakbalk met je rechter muisknop aan klikt en de optie "Maximize" kiest?

(Ik heb zelf enkele keren gehad dat de opstartpositie van PE verkeerd wordt opgeslagen in de registry. De juiste key verwijderen mbv regedit en PE opnieuw opstarten lostte het probleem op)
Jaaaah! Hij doet het, bedankt zeg! :)
(dom dat ik het nog niet had geprobeerd) |:(

Waar staat die key in regedit?

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Leuke grapjes kan je daarmee uithalen :)

• p_m
  • Niet online
Op woensdag 05 december 2001 20:30 schreef Slashdotter het volgende:
Leuke grapjes kan je daarmee uithalen :)
Ehmm.... ik weet dat je in het register leuke dingen kan doen... Maar wat wil je hiermee verder zeggen?

Ik vraag me af in welke exacte KEY (dus op welke plaats in het register) je dat kunt veranderen zodat ie voortaan normaal opstart.

Of wacht: ook te proberen: ff eigenschappen van de snelkoppeling wijzigen.

• AFR
  • Niet online

AFR

Op woensdag 05 december 2001 22:17 schreef p_m het volgende:

[..]
....
Ik vraag me af in welke exacte KEY (dus op welke plaats in het register) je dat kunt veranderen zodat ie voortaan normaal opstart.
...
De exacte positie van de key hangt af van de versie van windows die je gebruikt en of je met gebruikers profielen werkt.

Als je versie 3.0 van de Photo-editor (Office 2000 Pro) gebruikt onder windows 2000 is het de volgende key:
code:
1
2
HKEY_USERS\lang_nummer_dat_gebruiker_ID_aangeeft\
Software\Micrsoft\Photo Editor\3.0\Microsoft Photo Editor\

Je ziet daar een key met de naam "InitialPosition". Deze kun je gewoon verwijderen aangezien deze de volgende keer dat je PE opstart opnieuw wordt aangemaakt.

Gebruik je een andere versie?
Zoek dan even op "InitialPosition" ofzo

• p_m
  • Niet online
Tnx! Ik gebruik toevallig ook die versies! :)

Verwijderd

kan iemand mij uitleggen wat je precies mot doen dan, want ik heb hetzelfde probleem, maar ben niet zo handig met computers;)

Maar alvast bedankt!!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2005 @ 14:20:
kan iemand mij uitleggen wat je precies mot doen dan, want ik heb hetzelfde probleem, maar ben niet zo handig met computers;)

Maar alvast bedankt!!
Wat dacht je van eerst dit topic goed doorlezen :?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

BtM909 schreef op maandag 07 februari 2005 @ 14:21:
[...]

Wat dacht je van eerst dit topic goed doorlezen :?
ja dat heb ik dus 3 keer gedaan maar begrijp het gewoon niet! dus als iemand zo vriendelijk zou zijn het nog een keer uit te leggen maar iets duidelijk voor de niet al te slimme computer-persoon onder ons:) zou k dat erg op prijs stellen

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Wat begrijp je precies niet, wat heb je wel geprobeerd en gedaan en hoe loop je vast? Het spreekt voor een Tweaker (en dus iedereen die vragen stelt op GoT) allemaal zo voor zich dat we niets anders kunnen dan "alles staat er al" roepen :+

AFR in "Photo Editor wil niet meer onder Win2k" heeft het trouwens natuurlijk over het register, te vinden via uitvoeren -> regedit en / of F1 en / of [google=windows register]. Niet zo handig zijn met computers is niet relevant, het is voor op GoT dan echter wel zaak om je een uurtje of wat (met boeken/howto's/tutorials en/of gewoon het toetsenbord en muis in de hand) te verdiepen in de materie. Dus kom ik terug op de vraag wat er niet lukt ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1