Verwijderd
...ether gaat redelijk goedOp zaterdag 01 december 2001 16:16 schreef DutchMakaveli het volgende:
Check de titel.
Verwijderd
Verwijderd
Wanneer is de laatste keer dat jij gekeken hebt hoe jouw arctic eruit ziet?Op zaterdag 01 december 2001 16:48 schreef Aico het volgende:
Volgens mij kun je het niet echt weghalen. Het is toch keihard? Je zou het een paar uur in de vrieskast kunnen doen en kijken of je het dan eraf kunt halen...
dus dat gaat super.
Persoonlijk heb ik geen idee hoe je dit eraf krijgt. Schat met iets van wasbenzine of nagellakremover, maar weeet dit niet zekerz. dus doe dit dus niet tenzij je het vaker hoort. weet nl niet wat dit met je pcb (printplaat) en chips doet.
Weet wel dat voor printplaten schoon te maken een speciaal goedje bestaat waarmee je je pcb superschoon krijgt. Het is te koop bij je electrozaak in de buurt. Moet gewoon maar vragen om dit.
Lost lijm op, is te krijgen bij modelbouwzaken, hobby winkels en ook wel bij doe-het-zelf zaken Gamma Praxis e.d.
NIKON D70 | flitser: SB-800 | AF-S Nikkor 12-24 ED DX | AF-S Nikkor 24-85 ED DX| AF-S Nikkor 80-200mm ED F1:2.8 D | Sigma 90mm F2.8 EX Macro 1:1 ! www.josla.com
2. "Je zoekactie naar 'arctic silver adhesive verwijderen' leverde 11 resultaten op. Resultaten 1 - 11."
ik heb het ooit eens van m'n ouwe videokaart af gehaald.
gewoon van de geheugenchips afgeschraapt met een heel scherp stanlymes.
wel opppassen dat je niet uitschiet, maar dat spreekt voor zich
de resten kun je dan wel met wasbenzine ofzo weghalen denk ik.
ik kreeg alles er af met het mes.
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Oops, Thinner gebuiken, Thinner is een oplosmiddel.Op zaterdag 01 december 2001 17:50 schreef Nimrod het volgende:
Uhm mensen we hebben het hier wel over adhesive (LIJM) niet over pasta.
Persoonlijk heb ik geen idee hoe je dit eraf krijgt. Schat met iets van wasbenzine of nagellakremover, maar weeet dit niet zekerz. dus doe dit dus niet tenzij je het vaker hoort. weet nl niet wat dit met je pcb (printplaat) en chips doet.
Weet wel dat voor printplaten schoon te maken een speciaal goedje bestaat waarmee je je pcb superschoon krijgt. Het is te koop bij je electrozaak in de buurt. Moet gewoon maar vragen om dit.
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Verwijderd
Die verdampen zo`n b`tje voordat je `t er op hebt zitten