Toon posts:

hoe artic silver adhesive verwijderen ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Check de titel.

Verwijderd

Met parfum kan et zelfs, of met alcohol...:)

Verwijderd

Topicstarter
Hoe dan ? Gewoon pure alcohol over mijn geforce gooien ofzo ? :? Lijkt me toch niet

Verwijderd

Op zaterdag 01 december 2001 16:16 schreef DutchMakaveli het volgende:
Check de titel.
...ether gaat redelijk goed

Verwijderd

Volgens mij kun je het niet echt weghalen. Het is toch keihard? Je zou het een paar uur in de vrieskast kunnen doen en kijken of je het dan eraf kunt halen...

Verwijderd

Op zaterdag 01 december 2001 16:48 schreef Aico het volgende:
Volgens mij kun je het niet echt weghalen. Het is toch keihard? Je zou het een paar uur in de vrieskast kunnen doen en kijken of je het dan eraf kunt halen...
Wanneer is de laatste keer dat jij gekeken hebt hoe jouw arctic eruit ziet? :)))

• irmscher
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-05-2025
ik heb een opgefikte 900 heel mooi gekregen met wasbenzine.
dus dat gaat super.

• Nimrod|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod|IA

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

Uhm mensen we hebben het hier wel over adhesive (LIJM) niet over pasta.
Persoonlijk heb ik geen idee hoe je dit eraf krijgt. Schat met iets van wasbenzine of nagellakremover, maar weeet dit niet zekerz. dus doe dit dus niet tenzij je het vaker hoort. weet nl niet wat dit met je pcb (printplaat) en chips doet.

Weet wel dat voor printplaten schoon te maken een speciaal goedje bestaat waarmee je je pcb superschoon krijgt. Het is te koop bij je electrozaak in de buurt. Moet gewoon maar vragen om dit.

>Systeemspecs<

• Extra300s
  • Laatst online: 13-05-2024

Extra300s

Get a live!

Gewoon: Adhesive remover.
Lost lijm op, is te krijgen bij modelbouwzaken, hobby winkels en ook wel bij doe-het-zelf zaken Gamma Praxis e.d.

NIKON D70 | flitser: SB-800 | AF-S Nikkor 12-24 ED DX | AF-S Nikkor 24-85 ED DX| AF-S Nikkor 80-200mm ED F1:2.8 D | Sigma 90mm F2.8 EX Macro 1:1 ! www.josla.com

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:46

Wildfire

Joy to the world!

Volgens Arctic zelf is hun 'koelpastalijm' niet te verwijderen. En als ik zie hoe enorm goed dat spul wel niet hecht dan kan ik me dat wel indenken... :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 22:22
1. Het is ArCtic Silver Adhesive
2. "Je zoekactie naar 'arctic silver adhesive verwijderen' leverde 11 resultaten op. Resultaten 1 - 11."

• irmscher
  • Laatst online: 30-05-2025
waar wil je het af hebben?
ik heb het ooit eens van m'n ouwe videokaart af gehaald.
gewoon van de geheugenchips afgeschraapt met een heel scherp stanlymes.
wel opppassen dat je niet uitschiet, maar dat spreekt voor zich
de resten kun je dan wel met wasbenzine ofzo weghalen denk ik.
ik kreeg alles er af met het mes.

Verwijderd

beitel

[edit]en hamer[edit]

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-06 19:43

paradoXical

The ParadoX

Papiertje met thinner, wasbenzine, alchol, spiritus, daarna even goed droogvegen en klaar is kees. Je kan het ook laten verdampen maar dan moet je geduld hebbenw at ik niet heb >:)

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-06 19:43

paradoXical

The ParadoX

Op zaterdag 01 december 2001 17:50 schreef Nimrod het volgende:
Uhm mensen we hebben het hier wel over adhesive (LIJM) niet over pasta.
Persoonlijk heb ik geen idee hoe je dit eraf krijgt. Schat met iets van wasbenzine of nagellakremover, maar weeet dit niet zekerz. dus doe dit dus niet tenzij je het vaker hoort. weet nl niet wat dit met je pcb (printplaat) en chips doet.

Weet wel dat voor printplaten schoon te maken een speciaal goedje bestaat waarmee je je pcb superschoon krijgt. Het is te koop bij je electrozaak in de buurt. Moet gewoon maar vragen om dit.
Oops, Thinner gebuiken, Thinner is een oplosmiddel.

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Verwijderd

Juist, thinner of aceton moet je gebruiken.
Die verdampen zo`n b`tje voordat je `t er op hebt zitten :)
Pagina: 1