Verschil tussen SB Live! 5.1 en Live! 5.1 Platinum

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:58

Crusader

Arc Nature

Topicstarter
Door een ongelukje (wat ons tweakers allemaal wel eens kan overkomen) is mijn SoundBlaster Live! 5.1 Platinum opgeblazen. Oorzaak: kortsluiting in de pc kast doordat mijn pc spontaan aanging toen ik een pci kaart erbij wilde prikken, het had erger kunnen aflopen.
Kweetut, had de stekker eruit moeten halen |:(

Maar goed, ik vraag me nu af of ik zo'n goedkoop Live! 5.1 kaartje kan kopen van ca. 100 piek en of ik dan mijn LiveDrive met afstandsbediening erop aan kan sluiten (en dat dat dan werkt natuurlijk).

Iemand ervaring hiermee?

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Verwijderd

Kan gewoon, de Live 5.1 OEM is exact dezelfde kaart als die bij de 5.1 Platinum zit.

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:58

Crusader

Arc Nature

Topicstarter
Okido..
Thanks voor de snelle reactie ;)

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:23

Sick Nick

Drop the top!

Op zaterdag 01 december 2001 16:17 schreef TweakGuy het volgende:
Kan gewoon, de Live 5.1 OEM is exact dezelfde kaart als die bij de 5.1 Platinum zit.
Hoeft niet helemaal waar te zijn, een OEM heeft vaak intern wat minder aansluitingen (SPDif minder ofzo)

Verwijderd

Op zaterdag 01 december 2001 16:33 schreef Sick_Nick het volgende:

[..]

Hoeft niet helemaal waar te zijn, een OEM heeft vaak intern wat minder aansluitingen (SPDif minder ofzo)
De LIve 1024 OEM heeft inderdaad minder aansluitingen dan de Soundblaster Live Platinum (niet de 5.1)
Ik heb zelf de 5.1 Platinum gehad en de kaart die erbij zit is exact dezelfde als de OEM, CD SPDIF zit ook gewoon op de 5.1

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:00

Exirion

Gadgetfetisjist

Dit hoort in AV

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.