Toon posts:

SiS of VIA?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben aan 't twijfelen tussen een MoBo met SiS en VIA chipset.

Wie heeft er actuele info over deze sets en wat wordt aanbevolen?

Thnx

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

wil je eerst eens vertellen om welke sets het dan wel gaat en voor welk platform (Intel of AMD) ?

Je hebt immers SiS 645, 735, 745, ...
en VIA KT133A, KT266, KT266A, ...

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:33

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Ik had tot 2 keer aan toe een ECS K7S5A, maar heb gisteren de 2de teruggestuurd. Ik krijg nu een MSI KT266A bordje voor in de plaats, of ik er blij mee moet zijn is een tweede, die ECS was erg snel en stabiel (SIS 735).

Denk dat je eerst meer info moet geven, SIS heeft aardige chipsets, maar VIA ook.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

• roelio
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

[beetje off-topic]
De ECS was snel en stabiel, waarom heb je ze dan teruggestuurd, waren ze dood en zo ja hoe?
[/beetje off-topic]

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
Je hebt gelijk Limoentje:

Ik zal wat duidelijker zijn: ik ben aan 't twijfelen tussen een ECS K7S5A en een MSI KT266A. Een ander prbleem is dat de eerste genoemde MoBo in een systeem zit ik graag wil hebben. Maar ik weet niet of dit bord wel goed genoeg is....

• roelio
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

ja is goed genoeg in principe is het een heel goed bord

Pagina: 1