Toon posts:

[perl] Wat is het pad op een hccnet homepage?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zit ik hier met een maatje op z'n homepage te proberen een cgi of pl forumpie op te zetten, kunnen we nergens terugvinden wat je het relatief pad naar de perl exe moet opgeven : "#!./perl/bin/perl".

Heel de hccnet site afgezocht, maar kon het niet echt vinden |:( :?

Weet iemand zo wat ik moet invullen? en ofdat hcc zoiezo wel perl ondersteund? Ik heb wel .pl files op de homepages van anderen gezien, maar weet niet zeker of dat nu ook gaat werken ja of nee!

thnx

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-08 18:06
Bel ze eens op: 0900 - 422 22 55 :P

Maar kun je bij HCCnet wel CGI gebruiken?

Verwijderd

Topicstarter
"Er zijn nog 12 w8enden voor u", nee dank je, ik vind de GOT helpdesk over het algemeen sneller ;)

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-08 18:06
Op zaterdag 01 december 2001 16:02 schreef Flipke het volgende:
"Er zijn nog 12 w8enden voor u", nee dank je, ik vind de GOT helpdesk over het algemeen sneller ;)
Probleem is alleen dat GoT geen helpdesk is, tenminste, geen helpdesk zoals jij dat ziet lijkt me.

• MediaZoo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:13
ik zou ook zeggen bel hun helpdesk daar heb je meer aan dan hier vragen :) en dit is toch echt geen helpdesk

Verwijderd

Topicstarter
Duhh, tis ook een GRAPJE mensen ;)

do'h

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08 15:21
Op de homepages bij het dialin account van HCCnet kon je sowieso geen CGI gebruiken, of het bij ADSL anders is heb ik nog niet geprobeerd.

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Pagina: 1