Toon posts:

Comanche4

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik comanche4 wil gaan spelen hapert hij heel erg.. lijkt wel of ik maar 12fps over hou... dit is erg vreemd, want ik heb een Athlon 1800+ met 512 DDR en een Ati8500 ???? Is er iemand die het zelfde probleemis tegen gekomen? of ik nou de resolutie verander of alles low zet maakt geen fuck uit.. spel blijft haperen. :(

Verwijderd

Topicstarter
Ohja, ik draai op windows XP en heb de laatste drivers al gedownload. En het helpt ook niet om in compatibility modes te draaien.. erg vreemd allemaal.

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-02 15:20

MartNL

Ja dat probleem heb ik ook.
Ik ben alleen te lui om een oplossing te zoeken.
Maar hier staat ergens de oplossing geloof ik.
http://www.rage3d.com/board/

Verwijderd

Topicstarter
Thx man... ik ga ff kijken.. ik laat het zo wel ff weten of het echt werkt.

laters,

[x-x-x]3

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ff daar rond gekeken.. maar ik hoor daar dat de game eigenlijk gemaakt is voor GF3 kaarten.. vandaar zou het zo bagger lopen.. dat vind ik erg raar. Ik heb hier nog een game liggen die voor een Gf3 gemaakt is en die loopt erg soepel moet ik zeggen. (Aquanox)

Dit is een erg mooi spel... :)
Hoop dat er meer mensen zijn die ook problemen hebben met Comanche 4 in combinatie met een ati 8500... :(

• MartNL

MartNL

Op zaterdag 01 december 2001 16:57 schreef xxx3 het volgende:
Ik heb ff daar rond gekeken.. maar ik hoor daar dat de game eigenlijk gemaakt is voor GF3 kaarten.. vandaar zou het zo bagger lopen.. dat vind ik erg raar. Ik heb hier nog een game liggen die voor een Gf3 gemaakt is en die loopt erg soepel moet ik zeggen. (Aquanox)

Dit is een erg mooi spel... :)
Hoop dat er meer mensen zijn die ook problemen hebben met Comanche 4 in combinatie met een ati 8500... :(
Dat is inderdaad vaag. Een game die voor de geforce3 is gemaakt.(klinkt als een slap smoesje)
Hij zal toch ook op de radeon8500 moeten kunnen lopen.

Verwijderd

Topicstarter
Klopt.. dat zou ik ook zeggen.. maar dat is wat ik daar heb gelezen. Nu is ATI bezig om dit probleem op te lossen voor deze game samen met Novalogic... de fout zou niet alleen bij ATI liggen.. als je een Nvidia kaart hebt geen last van hebben.. alle andere kaarten wel. Er word zelfs de SoundBlaster live genoemd die misschien het probleem zou kunnen zijn.. laat ik nou net ook nog een een SB 5.1 hebben :( Damn waar moet dit heen man...

het spel draait pas een beetje lekker als je een Gforce 3 zou hebben.. nu begrijp ik ook waarom. :(
Het lijkt er zelfs een beetje op of ze de engine van Delta force Land Warrior hebben gebruikt en die hebben aangepast. De Graphics in de game zijn wel oke... Maar kan het spel alleen nog niet lekker spelen.. wachten maar tot iemand een oplossing heeft gevonden.

Verwijderd

XP is de boosdoener denk

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-12-2025

7th

Nee winxp is niet de boosdoener.
Dat krijg je als je niet trouw blijft aan NVIDIA de leider in 3d cards.

Thy will see the light...

Verwijderd

Topicstarter
Ha 7th.. ja glenn als iedereen trouw blijf aan Nvidia krijgen we weer een monopolist erbij.. en daar is niemand bij gebaad.

Dan zouden die kaartje nog wel eens een stukje duurder kunnen worden. Maar dat terzijde.

En nee, het ligt inderdaad niet aan windows XP.
Blijkt dus ook dat de GF3 kaarten er problemen mee hebben.. Ze kunnen kniperent beeld krijgen... erg vreem allemaal. Volgens mij was het nog niet de tijd om Comanche 4 op de markt te brengen.

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-01 00:42

FoggyFreek

I'm a llama again!

Ik heb het ook !
Heb een GeForce 1 DDR, zolang ik laag vlieg is alles best, maar als ik ook maar iets te hoog ga ... BOEM, fps dalen naar 10 of 5 ofzo.
Ook de filmpjes, Even haperen, en soepel als een kneiter, en alles wat van boven is, gaat gewoon errug traag.
De game is verder wel Vet moet ik zeggen. :)

-- Altijd blijven prutsen --

Verwijderd

comanche4 komt toch pas 07-12-2001 uit :?

Verwijderd

Topicstarter
ja, en?

Maar de Demo4 kan je wel downloaden :)
en ik heb een ook wat langere demo if you know what i mean... :)

• MartNL

MartNL

Op zaterdag 01 december 2001 20:01 schreef FoggyFreek het volgende:
Ik heb het ook !
Heb een GeForce 1 DDR, zolang ik laag vlieg is alles best, maar als ik ook maar iets te hoog ga ... BOEM, fps dalen naar 10 of 5 ofzo.
Ook de filmpjes, Even haperen, en soepel als een kneiter, en alles wat van boven is, gaat gewoon errug traag.
De game is verder wel Vet moet ik zeggen. :)
Dat ligt gewoon aan die antieke kaart van je hoor.
Dat is iets heel anders.

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-01 00:42

FoggyFreek

I'm a llama again!

Op zondag 02 december 2001 00:54 schreef MartNL het volgende:

[..]

Dat ligt gewoon aan die antieke kaart van je hoor.
Dat is iets heel anders.
Kan het even niet laten:
Antieke kaart ?
De Asus 6800 (GF1DDR) Is altijd nog sneller dan welke GF2MX dan ook. en de Asusv7700(GF2DDR) doet ook niet veel meer. Normalitair draait alles echt soepel. Beter dan welke "Antieke" kaart die op de markt is. :)
Het ligt dus WEL aan het spel, en niet aan mijn "antieke" kaart. Want er is niemand die het spel met normaal detail op grote hoogte vloeiend kan laten lopen. :P
pak aan. >:)

-- Altijd blijven prutsen --

Verwijderd

Topicstarter
Yep... dat klopt.. zelf gasten met een Gforce 3 kaart hebben problemen... ik snap niet dat ze het spel al op de markt hebben gebracht... ik denkt dat er een fout in de code zit. Als je omhoog of omlaag gaat is er niets aan de hand.. maar als je naar Links of naar Recht of naar voor of naar achteren gaat begint het gedonder..(happeren).

Vandaar heb ik het vermoede dat het geen driver probleem is maar een code probleem van C4. :(

Hoop dat ze gauw met een oplossing komen.

Verwijderd

Ik heb een AMD XP 1600+ met 512 MB DDR en een GeForce3 en alhoewel de framerate goed is (hoger dan 30 schat ik) gaat het toch hier zelfs niet perfect. Gebouwen knipperen soms ff naar wit (dit is slechts in bepaalde levels bij bepaalde gebouwen) en ik heb het gevoel dat de engine z'n snelheid ondertussen hele tijd loopt aan te passen, alsof hij ff iets langzamer vliegt en dan weer ff iets sneller. Maar neit dat de framerate dan laag wordt maar het geeft gewoon een raar gevoel. Verder zijn de gfx wel mooi alhowel ik Anti-Alias niet kan aanklikken maar het er toch wel schijnt te zien, echter als ik screendumps maak is de anti-alias weer weg. Vaag spel.

Verwijderd

Sorry dat ik deze oude koe uit de sloot haal, maar ik heb ook een probleempje met Comanche 4.
Als ik wil spelen kan ik ten 1e geen nieuw game starten, en als ik ongeveer 1 minuut in het spel (menu) zit loopt mijn pc muurvast.
Wie weet hoe dit komt.
Ik heb er weleens een topic over gestart maar daar is nooit op gereageerd

Verwijderd

Op vrijdag 11 januari 2002 20:36 schreef gamer2001 het volgende:
Sorry dat ik deze oude koe uit de sloot haal, maar ik heb ook een probleempje met Comanche 4.
Als ik wil spelen kan ik ten 1e geen nieuw game starten, en als ik ongeveer 1 minuut in het spel (menu) zit loopt mijn pc muurvast.
Wie weet hoe dit komt.
Ik heb er weleens een topic over gestart maar daar is nooit op gereageerd
Dat vindt ik dus heel knap! :+ Je kan geen nieuwe game starten, maar als je dan in het spel zit loopt 'ie vast. Nja, je moet ff updaten... En er zijn speciale cracks voor (je zal wel de illegale versie hebben), maar volgens mij kun je ook gewoon updaten en er dan een NO-CD-patch overheen halen.

Verwijderd

Even over dat gezeik dat je@ een GF3 nodig hebt, Ik speel met een GF2MX400 64 mb (P3 800@900, 256mb pc 133) , het spel vloeiend op 1024*768
32-bit alles high detail. en op grote hoogte; de 3 standaardhoogtes lopen ook allemaal vloeiend (laag, middel, hoog). Maar ok dit is natuurlijk geen oplossing op die radeon vraag. Bij wie je geen single player kan selecteren heb ik misschien wel een oplossing. Ik had dit ook (geen single player kunnen kiezen) en toen heb ik em geupdate (v 1.0.0.12 ofzow) en toen werkte alles prima.
Pagina: 1