Toon posts:

scanner 3300

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onlangs XP geinstalleerd en nu geeft de software van HP aan dat deze alleen onder W95/98 werkt. Ik heb de drivers voor XP al gedownload en geinstalleerd. De scanner weigert dienst.
Weet iemand hier een antwoord op of heeft iemand dit probleem al eens gehad?

Benny B.

Verwijderd

Ik had het zelfde probleem met een HP 3400c scanner die niet onder XP wou draaien. Ff update gedowned, en hij werkt weer perfect...

Verwijderd

Gewoon de standaard winXP drivers instaleren met de software en scanner wizard gebruiken, de CD kun je weggooien heb je niks meer aan

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, we gaan het proberen.

Verwijderd

Topicstarter
Nou het werkt voor geen meter. Hij weigert dienst.

Verwijderd

3300 = bijna 4300
XP = bijna 2k

en ik heb een 4300 op 2k hangen, dus als je nu de 2k drivers van hp.com oid haalt? Of eerst de HP software op je bak, en daarna pas de scanner aansluiten werkt ook wel.

• de-don
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-05 15:07
Ik heb ook de 3300
Ik had hem nog niet geinstalleerd, dus ik dacht als laatste, laat ik mijn scanner ook nog ff installeren.
Maar wat bleek, dat was niet nodig. Hij deed het ook bij mij zonder dat ik iets moest installeren, met die scanner-wizard.

Het kan bij jouw nu zo zijn dat jouw scanner het nu niet doet omdat hij met drivers "vervuild" is ??

Probeer es een clean install.
Bij mij doet ie het beter dan ooit (beter dan win98 en win ME)

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:07

AMDFreak

Intel is zo..

5200c krijg ik ook nie echt lekker aan de praat in xp :(

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:30

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op zaterdag 08 december 2001 00:52 schreef de-don het volgende:
Ik heb ook de 3300
Ik had hem nog niet geinstalleerd, dus ik dacht als laatste, laat ik mijn scanner ook nog ff installeren.
Maar wat bleek, dat was niet nodig. Hij deed het ook bij mij zonder dat ik iets moest installeren, met die scanner-wizard.

Het kan bij jouw nu zo zijn dat jouw scanner het nu niet doet omdat hij met drivers "vervuild" is ??

Probeer es een clean install.
Bij mij doet ie het beter dan ooit (beter dan win98 en win ME)
Precies hetzelfde bij mij. Al gedaan en werkt perfect :)

• Able
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-04-2021
[quote]Op zaterdag 01 december 2001 13:43 schreef niema065 het volgende:
Ik heb onlangs XP geinstalleerd en nu geeft de software van HP aan dat deze alleen onder W95/98 werkt. Ik heb de drivers voor XP al gedownload en geinstalleerd. De scanner weigert dienst.
Weet iemand hier een antwoord op of heeft iemand dit probleem al eens gehad?

Benny B.

Bij mij betreft het een scanjet 5100C, die zich niet laat install. ook niet met een nieuwe driver ! HP is hier toch wel erg slecht in, wat mij opvalt dat het over het algemeen hp scanjets zijn, die zich niet laten install.

OS, Windows 7, Mobo, Asus A8N-E, Ram 2 Gb, Modem, Vigor 2600, DVD, Aopen 16/48, CD-Riter, Plextor PX-760A, Graph.Card, Asus N66GT, Printer, Brother 2030, Scanner, HP 3800, HD Prim. S-Ata 200 Gb., HD Sec. 60 Gb.

Pagina: 1