Toon posts:

c++ borland builder 4.0 pro probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hi,

Steeds wannneer ik iets wil wijzigen aan de source, gaat het programma zeg maar vast staan met zo'n zandloper icoon. Na een paar seconden kan ik dan weer verder, maar ik vindt het zwaar irritant! Weet iemand een oplossing? PS Het ligt niet aan mij pc, want het komt door het programma zelf. Zowel thuis en op school heeft het namelijk programma deze eigenschap.

• [ti]
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Onder tools, environment options kun je dingen instellen als auto complete, source insight e.d. Als je al die troep uitgooit heb je er waarschijnlijk geen last meer van.

'[BCB] IDE bevriest na editen' was overigens een betere titel geweest, dit is nogal algemeen.

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:01
Ja, het zou wel eens aan de Code Completion feature kunnen liggen. Die is nl. zeer sloom in BCB (Is die wel aanwezig in BCB4?)

https://fgheysels.github.io/

Verwijderd

Topicstarter
Mannen, bedankt.

Ik denk dat het aan de feature code completion lag. Op zich best handig die optie, maar begint afentoe beetje te irriteren als het te vaak gebeurt he.

• [ti]
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
whoami: ja, die zit in bcb4.

Je zou evt. de delay hoger kunnen zetten, maar ik blijf die feature irritant vinden. Ding gaat altijd net aan ut werk als je ff na zit te denken en weer verder wilt. Heel erg storend, ook omdat ie niet afbreekt als je op een toets oid drukt.