Toon posts:

Irrelevant..herdenking?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gaat er op de officielle "sterf" ;( datum nog een herdenking komen op het forum?..zoiets als 5 minuten niet posten ofzoiets? Of iets anders?

Ik kende irrelevant ook helemaal niet...ben net nieuw maar het leek mij wel gepast dus.... ;(
na het lezen van het verhaal kreeg ik toch een brok in me keel...
Tot mijn spijt moet ik je mededelen dat Eelco op 14 januari jl. met zijn auto is verongelukt. Oorzaak onbekend!
14 januari..... ;(

;( [topic=112520/1/256] ;(

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Sorry waar heb je het over, heb je een link misschien ?

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
mmh.. shit, hij stond in een FAQ van TMF

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
[topic=112520/1/256]
:?

Link 2 is al van een tijdje geleden, Link 1 is al vaker langsgekomen.
Maar het gaat hier dus om Link 2, ik begin het te snappen.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zaterdag 01 december 2001 13:29 schreef Devil_2000 het volgende:

[..]

[..]

:?

Link 2 is al van een tijdje geleden, Link 1 is al vaker langsgekomen.
Dit gaat over een actieve user een mod op t.net, die veel in TMF postte. Hij ging op wintersport en kwam dus nooit meer terug helaas. :'(

Ik weet niet of hij het gepast zou vinden als er 5 minuten niet gepost kan worden, aangezien de meesten hier hem waarschijnlijk niet eens kennen. Ik zou dat zelf niet zo fijn vinden.

Herdenken van een oude kennis (voor TMF'ers en co) zal wel gebeuren.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
En zoiets als allemaal op 14 jan. zelfde Icon..een roos ofzo?...dat zou ook iets mooi's zijn!..

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-12 08:45

Jaymz

Keep on moving !

Mwoh, een herdenking afdwingen lijkt me niet 'nodig' (als in niet _kunnen_ posten enzo)

Als iedereen die dag nou 'rechtvaardig' modereert (op de FP) zou dat wel cool zijn enzo; Zeker als die lijn doorgezet kan worden :)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik sluit me aan bij Jaymz. De mensen die er bij stil willen staan, prima (doe ik zelf ook). Maar om het forum nu 5 min oid dicht te gooien lijkt me niet nodig.

Modden als irrelevant lijkt me een grotere 'herdenking'.

Verwijderd

Topicstarter
okey forget the 5 min. idea..maar:
allemaal op 14 jan. zelfde Icon..een roos ofzo?...dat zou ook iets mooi's zijn!..

dat kan toch wel...en je hoeft er niet aan mee te werken..maar ik denk dat na het lezen van de draad iedereen het met me eens zou zijn....

Verwijderd

zou idd mooi zijn, maar dat moet je aan de mensen overlaten die dit zelf nodig vinden...

het is best wel klote, maar je kunt niet (dit klinkt hard, bedoel ik niet zo!) bij elke dode continu van alles organiseren, de mensen die hem kenden en dit nodig vinden, moeten dit doen op de manier zoals ze dat willen...

je moet het zien als dat er iemand uit je woonplaats doodgaat, okee erg klote, maar je gaat dan niet de vlag halfstok hangen, ookal was het de burgemeester...

een melding lijkt me overgens wel goed idee, bovenaan de tmf page en dan gewoon een linkje naar dat beruchte topic... mensen die er wat mee willen doen, kunnen dat dan doen zonder de mensen die het niet zoveel interesseer (kun je niemand kwalijk nemen want jij ligt er ook niet wakker van als de een kennis van de neef van je buurmeisjes vriend een dodelijk ongeluk heeft gehad...) "lastig" te vallen

Verwijderd

We zijn hem in elk geval nog niet vergeten, dat moge duidelijk zijn.

Ik vind het een ontroerend mooi idee om de roos op 14 januari weer te gebruiken.

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-11 20:22

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Ik sluit mij hierbij aan ...

Nu ook met Flickr account

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:33

Destruction

(ex-)Automonteur

Voor.

Of iets als : 14 jan niet modden ?

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• WaarAnders
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07 21:31
uit de teksten maak ik op, dat hij modden belangrijk vindt, dus dan moet je juist veel modden!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 01 december 2001 15:55 schreef pier het volgende:
Voor.

Of iets als : 14 jan niet modden ?
Dat is nou net iets waarmee je irrelevant niet zou eren. :{

Het terugplaatsen van het icoon vind ik een lovenswaardig initiatief; eerlijk gezegd, heb ik het zelf al een hele tijd geleden in mijn agenda opgeschreven... :)

Never stop seeking what seems unobtainable...

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op zaterdag 01 december 2001 17:00 schreef Thor-korenwolf het volgende:

[..]

Dat is nou net iets waarmee je irrelevant niet zou eren. :{

Het terugplaatsen van het icoon vind ik een lovenswaardig initiatief; eerlijk gezegd, heb ik het zelf al een hele tijd geleden in mijn agenda opgeschreven... :)
* Renegade had het ook opgeschreven (weet alleen niet meer waar |:(), maar was het sowieso van plan.

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Verwijderd

Of tijdelijk een +1 Irrelevant beoordeling invoeren

Verwijderd

;(

Verwijderd

.

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Sorry maar vind het overbodig, er is genoeg eer aan hem bewezen vlak na zijn dood, en het is mijn inziens (niet dat ik geen respect wil tonen ofzo) niet nodig hier nu nog eens over te beginnen, GoT heeft 35.000 users ofzo waarvan er vast nog wel eens iemand zal overlijden, om dan al die mensen jaar op jaar te gaan herdenken, niet nodig lijkt me.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Hoewel het ontzettend triest is wat er gebeurd is, lijkt me het draadje van toen genoeg. Het is een feit dat mensen overlijden. En op zo'n leeftijd verschrikkelijk veel te vroeg. Maar het lijkt me wel dat je aan de gang kan blijven als je dat elk jaar moet benadrukken door een soort van actie op te zetten. Ga er voor jezelf 14 januari aan terugdenken, dat is alleen maar goed. Geeft je weer een beetje te denken dat het belangrijk is met de dag te leven.

Mocht ik nou overleden zijn dan zou ik het alleen maar prettig vinden als mijn omgeving zo snel mogelijk de oude draad weer op zou pakken en niet elk jaar een soort van verplichte stilte te creeeren. Mensen moeten namelijk zelf verlies verwerken, het niet opdringen aan een heel forum waar met een hoeveelheid mensen als hier elke week van iemand wel bekenden overlijden.

Wat dat betreft heb ik zelf wel zoveel meegemaakt dat ik er niet aan moet denken om voor elk van die dagen een soort gedenkdag te maken. Want het weer is al grijs genoeg en wil niet helemaal aan de prozac.

Maar ok, dit is mijn visie, geen crew-statement dus.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• WaarAnders
* WaarAnders deelt de mening half.
Ik ken de persoon zelf niet, nog nooit van gehoord zelfs. Ik las dat hij moderator van t.net was, moet je dan geen uitzondering maken, hij heeft (waarschijnlijk) veel gedaan voor de tweakers.
/edit: ff aangepast

• veldmuis
  • Niet online
Op zaterdag 01 december 2001 18:57 schreef WaarAnders het volgende:
* WaarAnders deelt de mening half.
Ik ken de persoon zelf niet, nog nooit van gehoord zelfs. Ik las dat hij modje was, moet je dan geen uitzondering maken, hij heeft (waarschijnlijk) veel gedaan voor de tweakers.
zoals ik het heb begrepen geen modje, maar moderator op tweakers.net; een echte drukke moderator dus :)

• WaarAnders
dan nog geldt mijn reply

Verwijderd

Op zaterdag 01 december 2001 18:01 schreef Evolution het volgende:

[..]

Je sig correspondeert echt niet met je link
( heb je waarschijnlijk geen erg in gehad)
ik had em al aangepast voordat ik jou reply las :)

• veldmuis
  • Niet online
Op zaterdag 01 december 2001 19:05 schreef WaarAnders het volgende:
dan nog geldt mijn reply
/me agrees

is inderdaad wel zo jah :)

gewoon iedereen extra goed modden (gebeurde toch al ;)) en extra veel modden :)

maar ik vind iig dat er iets gedaan moet worden, ik ken m niet, maar als ik zo een beetje rondkijk op GoT is irrelevant toch wel in zoverre bekend dat er echt wel wat gedaan mag worden :)

• WaarAnders
Op zaterdag 01 december 2001 19:13 schreef ikbenveldmuis het volgende:

[..]

* WaarAnders agrees
Test
waarom is dat ding niet rood van veldmuis?
* WaarAnders snapt er niks van :?

• veldmuis
  • Niet online
Op zaterdag 01 december 2001 19:15 schreef WaarAnders het volgende:

[..]

Test
waarom is dat ding niet rood van veldmuis?
* WaarAnders snapt er niks van :?
/me weet dat het zo simpel is

* veldmuis weet dat het ook gewoon goed kan

:P

• WaarAnders
en hoe doe je het fout dan :?

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
ik ben pas maanden na zijn overlijden hier geregd maar na het lezen van de topics ben ik wel bereid om 14 jan. mn icoon te veranderen in die roos o.i.d.

PIII 800@804 Mhz

Pagina: 1