Zilververf ipv zilverlijm voor unlocken

Pagina: 1
Acties:

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
Hallo,

Zou ik ook zilververf ipv zilverlijm kunnen gebruiken om me xp te unlocken? (de verf geleid wel, moet alleen nog meten hoeveel weerstand hij heeft.)

En wat is dan ongeveer de maximale weerstand dat je mag hebben zodat hij nog doet??

Alvast bedankt,

Eppie

Verwijderd

erg gaat volgens mij een erg laag voltage door zo'n brug, dus hoe lager de weerstand hoe beter.

die lijm is gemaakt om te geleiden, die verf niet denk ik...

je kunt het proberen.. maar als het niet lukt zit je mooi met een zilveren proc. :)

Verwijderd

Waar is die verf anders voor gemaakt dan Juggernaut?? Voor de kleur?? :?

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Op zaterdag 01 december 2001 14:16 schreef NoStra het volgende:
Waar is die verf anders voor gemaakt dan Juggernaut?? Voor de kleur?? :?
Dat ligt er helemaal aan. Je hebt 'zilververf' voor de kleur ja, spul voor op kerstkaarten enzow. En dat geleidt helemaal niet. Bovendien wordt het niet hard, maar slechts een dun laagje en is het dus helemaal afhankelijk van de onderliggende laag die het gootje tussen de bruggen opvult.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

Op zaterdag 01 december 2001 14:19 schreef bramvrzt het volgende:

[..]

Dat ligt er helemaal aan. Je hebt 'zilververf' voor de kleur ja, spul voor op kerstkaarten enzow. En dat geleidt helemaal niet. Bovendien wordt het niet hard, maar slechts een dun laagje en is het dus helemaal afhankelijk van de onderliggende laag die het gootje tussen de bruggen opvult.
dat bedoel ik....

verf wordt eigenlijk voornamelijk gebruikt om iets een kleur te geven.....

Verwijderd

ja zilververf...in de vorm van Bison Electro..
Ik nam aan dat we geen zilverkleurige verf bedoelden! Leek mij meer als logisch...

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Op zaterdag 01 december 2001 14:28 schreef NoStra het volgende:
ja zilververf...in de vorm van Bison Electro..
Ik nam aan dat we geen zilverkleurige verf bedoelden! Leek mij meer als logisch...
Bison Elektro is zilverlijm, en hij wilde juist geen zilverlijm maar -verf.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

Bison Electro is zilverVERF...
Er zit een kwastje bij. Het is bedoeld om gebroken lijnen op een printplaat bv weer te verbinden. Het is absoluut niet bedoeld om er iets mee te lijmen..

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Op zaterdag 01 december 2001 14:48 schreef NoStra het volgende:
Bison Electro is zilverVERF...
Er zit een kwastje bij. Het is bedoeld om gebroken lijnen op een printplaat bv weer te verbinden. Het is absoluut niet bedoeld om er iets mee te lijmen..
Ik heb het nog ff opgezocht en je hebt gelijk. Mijn fout :)

- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

;)

• _Hades_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:23
Eppie en ik zijn vanmiddag aan t knutselen geweest :)
we hebben er dus wel gewoon bison electro kit voor gebruikt

Mijn Thunderbid en zijn XP zijn nu beide unlocked :)
Pagina: 1