Toon posts:

Site blijft op pagina's openen??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Gisteren ben ik ongewenst op http://chinafun.my163.com gekomen en deze blijft elke keer explorer terroriseren!!! Als ik mijn computer opnieuw opstart dan komt gelijk explorer op met deze pagina... in de directory opstarten staat niets en weet dus ook niet waar dit vandaan komt!!
Wie weet hoe ik dit weg kan krijgen.

b.v.d.

Druup

Verwijderd

zorgen dat je offline bent, naar tools/internet options en dan startpagina op blank ofzo zetten, dan offline gaan en gewoon de browser starten, probleem opgelost :)

Verwijderd

FORMAT!

:D :D :D :D :D

Verwijderd

Op zaterdag 01 december 2001 13:23 schreef Kertje het volgende:
zorgen dat je offline bent, naar tools/internet options en dan startpagina op blank ofzo zetten, dan offline gaan en gewoon de browser starten, probleem opgelost :)
ummm.. dat is niet zijn probleem, als hij al in windows komt knalt er een IE window met die pagina omhoog, het is dus niet zijn startpagina.

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
msconfig runnen en dan opstarten controleren.

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan ik dit vinden "msconfig" ik werk met Windows2000?

Verwijderd

Op zaterdag 01 december 2001 13:28 schreef Chellosupport het volgende:

[..]

ummm.. dat is niet zijn probleem, als hij al in windows komt knalt er een IE window met die pagina omhoog, het is dus niet zijn startpagina.
dat kan dat niet *zomaar* gebeuren bij het bezoeken van een site zoals die zei :)

Verwijderd

weetik, waarschijnlijk een proggie geinstalleerd maar dat verteld hij natuurlijk niet, staat wel dom. :D

net ziets als bonzi buddy *shudder*

Verwijderd

Topicstarter
Quote: FORMAT!
Quote: weetik, waarschijnlijk een proggie geinstalleerd maar dat verteld hij natuurlijk niet, staat wel dom.

Als ik jou bijdrage bekijk vraag ik me af wie hier dom is!

De betreffende site is dus waarschijnlijk chinees en er werd dan ook gevraagt om taalpakketten installeren wat ik dus niet heb gedaan... maar toch zit ik met deze shit!!!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik boven in mijn venster van Explorer kijk staat dus tevens achter elke naam van de site waar ik op zit

"--http://funchina.126.com"

Verwijderd

Op zaterdag 01 december 2001 15:25 schreef druup het volgende:
Als ik boven in mijn venster van Explorer kijk staat dus tevens achter elke naam van de site waar ik op zit

"--http://funchina.126.com"
die dingen ontstaan echt niet door het bezoeken van de site, je hebt een programma gedraait die dit doet, want dit is onmogelijk met een script

Verwijderd

Topicstarter
waar kan ik dat dan vinden??

Verwijderd

Op zaterdag 01 december 2001 16:09 schreef druup het volgende:
waar kan ik dat dan vinden??
waarsch ken je daar niks aan doen, het heeft blijkbaar het eea in het register aangepast...

wat je kunt doen is iig msconfig draaien (typ msconfig bij uitvoeren in het startmenu) en dan dat met die webpagina uitzetten

Verwijderd

of als het echt niet te vinden is en in het register zit: Format! zo simpel is het. er MOET iets geinstalleerd zijn.
Pagina: 1