printer kopen!!! hp dj 959c

Pagina: 1
Acties:

• clooner
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-09-2024
Ik moet een nieuwe printer kopen mijn oude is doormidden gebroken!!! heb een budget van rond de 400 piek is de hp 959c goed???

alvast bedankt

Inside The Matrix, they are everyone, and they are no one.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 17:33
doormidden gebroken ?!?!

oja, doe ff een search op de t.net frontpage naar die printer, zijn vast wel revieuws van :)

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 23:08
Ik heb hem, is wel relaxte printer.
Best scherp kan dubbelzijdig afdrukken >:)

Maar inktpatronen zijn wel duur geloof ik. Dus je kijkt maar :+

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

• Xandrios
  • Laatst online: 17-08 17:33
Op zaterdag 01 december 2001 13:06 schreef mhr-zip het volgende:
Ik heb hem, is wel relaxte printer.
Best scherp kan dubbelzijdig afdrukken >:)

dubbelzijdig afdrukken? uit zichzelf? (dus zo'n omkeer mechanisme erin?)

enne, beetje goed qua foto afdrukken (goed om op fotopapier digitale foto's uit de digi cam te printen? )

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

[b]Op zaterdag 01 december 2001 13:06 schreef mhr-
die zijn altijd duur :(

Verwijderd

Ik raad je ook aan om een DeskJet uit de 900 serie te kopen. Probeer een 930 of inderdaad de 959 te kopen. De 920 en de 940 zou ik ontwijken, omdat daarvan de prijs per afdruk stukken hoger is dan de rest. Ik zou de 930 doen als ik jou was (en als ik hem nog kon vinden).

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:37
Op zaterdag 01 december 2001 14:34 schreef RedDot het volgende:
Ik raad je ook aan om een DeskJet uit de 900 serie te kopen. Probeer een 930 of inderdaad de 959 te kopen. De 920 en de 940 zou ik ontwijken, omdat daarvan de prijs per afdruk stukken hoger is dan de rest. Ik zou de 930 doen als ik jou was (en als ik hem nog kon vinden).
De 930C wordt niet meer gemaakt door HP, maar misschien dat nog een bedrijf zo'n eentje op voorraad heeft :)

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Op zaterdag 01 december 2001 13:22 schreef Metalium- het volgende:

[..]

die zijn altijd duur :(
Is niet helemaal waar de inktpatroenen van hp zijn een stuk duurder dan van bijvoorbeeld cannon en epson. Komt geloof ik omdat bij hp de printkoppen in de inktpatronen zitten en bij de anderen niet, dat maakt ze een stuk duurder.

Verwijderd

Ik heb ook die 959c, maar hij kan niet dubbelzijdig afdrukken hoor, dat is toch de 970 ? Anyway, ik ben er dik tevreden over, lekker snel, ook de USB overdracht, als ik op afdrukken klik gaat dat ding meteen ratelen :)

De inktprijs is idd wel erg hoog, maar dat vind ik niet zo erg, dat heb ik er wel voor over. Voor de rest vind ik het hele geval er degelijk uitzien, op het plastic kapje bovenop na. Hij is voor een printer ook behoorlijk zwaar.

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-05 07:32

freddyathlon

McLaren Mercedes

Ik heb zelf de Deskjet 980cxi en die heeft er een module bijzitten die je op de achterzijde moet bevestigen waardoor hij het papier omdraait en dus daarmee dubbelzijdig afdrukt in 1 keer.

Met de 959 kan dat ook, alleen moet je dan zelf je papiertje omdraaien.
Wel heeft de 959 een mogelijkheid om er een module op te zetten... Kosten rond de 200 piek geloof ik.

Daarbij komt dat de 980 automatische papierdetectie heeft wat erg handig is, en dat ie 15 pagina's per minuut afdrukt.

Dus een aanrader: Ga je foto's afdrukken maar niet dubbelzijdig: Neem de 959.
Wil je professioneel, snel, dubbelzijdig, gewoon alles: Neem de 980cxi.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:39

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

HP 9XX-serie roelt zekers vanwege zijn Photored III technologie. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik tussen photored II en III niet erg veel verschil kan waarnemen.

Maar uhh hoe komt je oude, doormidden

/dev/null

• mr.loepie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:13

mr.loepie

Canon Eos R5II + wat glas ;-)

of je koopt een canon s400 ofzo de inktpatronen zijn los per kleur te koop voor 30 piek per stuk
ik heb zelf de s800 met 6 inkt patronen maar een super ding hoor :z

Asus Apex Z890, 285K @ 5.6 GHZ all P-core, 5,0Ghz All E-core (custom WC) , 48GB 8000mhz C36 Corsair Dominator Titanium DDR5, Synology 1821+ 24 TB.

Verwijderd

/me zoekt ook een nieuwe printer...

Onze Deskjet820cxi begint nogal brak te worden, foto kwaliteit laat nogal te wensen over etc...

Wil dus wel iets wat stukken beter is dan dit ding...

Prijsklasse rond de 400 ... (liefst minder, meer mag als het het echt waard is..)

Fotokwaliteit is zeer belangrijk.. Merk maakt me opzich neit zo heel veel uit, maar neig toch meer naar hp ivb met de printkoppen die op de cartridges zitten.. (we printen redelijk veel).. ding moet wel ff meegaan, beestje wat we nu hebben is ook alweer 4 jaar oud :)

Verwijderd

schopje..

Verwijderd

Ooit afgevraagd hoe het kan dat de typenummers zo schommelen bij HP? Een 940c is dezelfde als 959c. Dus...

Verwijderd

Op dinsdag 11 december 2001 11:15 schreef Phalanx het volgende:
Ooit afgevraagd hoe het kan dat de typenummers zo schommelen bij HP? Een 940c is dezelfde als 959c. Dus...
En die 940c heb ik ook net gekocht :) Aanbieding @ Expert .. ( jaja, je hardware bij een witgoed zaak..moet niet veel erger worden :) ) ..maargoed. leuk printertje volgens mij... ff testen enzow....

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:22
HP950 = HP959

Hangt er van af hoe/waar je 'm koopt.

Vrienden van me hebben 'm.
Is hele goede printer: snel, stil, mooie prints, invoersleuven voor foto-formaat papier.

• GeBas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-06 21:56

GeBas

--

goede printer!
dubbelzijdig is een optie, dan moet je er een duplex module bij kopen.

Of je gaat voor z'n opvolger de nieuwe 940.

Zag laatst in het foldertje van IT's ook een leuke aanbieding staan van een 9xx printer alleen welke weet ik niet meer.

| Apple iMac 27" 2012 | Apple McBook Pro 13" 2010 | qnap ts-112 |

Verwijderd

Als je een digitale camera hebt zou ik gaan voor de
HP photosmart p1000, kan ook smartmedia en Compactflash
kaarten lezen en heeft ook Photoret III
Printer is trouwens zwart en heeft een
usb aansluiting

Afbeeldingslocatie: http://www.dixons.nl/Store/images/products/7028779F.gif

• Vulcan750
  • Laatst online: 14:10
Op zondag 09 december 2001 17:40 schreef G3R10 het volgende:
/me zoekt ook een nieuwe printer...

Onze Deskjet820cxi begint nogal brak te worden, foto kwaliteit laat nogal te wensen over etc...

Wil dus wel iets wat stukken beter is dan dit ding...

Prijsklasse rond de 400 ... (liefst minder, meer mag als het het echt waard is..)

Fotokwaliteit is zeer belangrijk.. Merk maakt me opzich neit zo heel veel uit, maar neig toch meer naar hp ivb met de printkoppen die op de cartridges zitten.. (we printen redelijk veel).. ding moet wel ff meegaan, beestje wat we nu hebben is ook alweer 4 jaar oud :)
Mijn vorige printer was ook een 820cxi..hele degelijke printer, niet kapot te krijgen! Aangezien ik ook foto's wilde afdrukken heb ik dat ding toch een (zachte) schop gegeven en heb nu alweer een tijdje een 950c (=959).
Ben er super tevreden over, lekker stille printer en vooral de fotokwaliteit is veel en veel beter dan de 820cxi(ik overdrijf niet)! Je moet wel goed fotopapier gebruiken. Ik gebruik graag Kodak Glossy Picture Paper. Goedkoper dan van HP en perfect!
De hele 9xx serie zijn imo juweeltjes! :9

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler

• Heras
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-04 13:23
Voor foto's altijd Epson

Verwijderd

/me gaat ook voor epson.. kweenie.. heb iets tegen hp :-)

• Vulcan750
  • Laatst online: 14:10
Ik heb geen zin om de strijd aan te gaan met Epson-gebruikers. Maar vooruit, mijn verhaal: Ik heb 1x een Epsonprinter (660) gehad (niet gekocht, maar gekregen van Epson via m'n toenmalige werk (Codis=computerdistributeur), om "overtuigd" te raken van de superieure kwaliteit van Epson. Ik had toe thuis al mijn HP Deskjet 820CXI staan.
Ten eerste, het zag er niet uit; die fragile uitklapklepjes! Wel wat anders dan de degelijke papieropvang van mijn HP..!
Ten tweede, de herrie bij het "opstarten" van dat ding, wat een gepiep iedere keer maar weer!
Ten derde, vond ik de afdrukken die op de HP mooier (oké, smaken verschillen, maar ik ben echt heel kritisch!)
Ten vierde, na een half jaar heb ik de Epson aan een kennis overgedaan, die ging een maand daarna verhuizen, dus liet ie de printer lekker in z'n doos zitten.
Na de verhuizing kwam er de eerste maand ook niets van. Dus na twee maanden diepe rust werd de Epson "wreed verstoord" en uitgepakt en geinstalleerd. Het piepen was ie niet verleerd en de bewegingen die de printkoppen maakten ook niet, maar inkt heeft deze printer NOOIT meer aan papier toevertrouwd, ook niet na verwisseling met nieuwe patronen! Reparatie is schreeuwend duur! Kortom nooit geen Epson meer! Ben je eens een tijdje van huis of ziek, kan je een nieuwe printer kopen! :r
Je kan van HP zeggen wat je wil, maar als je printkop het niet meer doet, vervang je gewoon de cartridge en je kan gewoon weer verder... :z
Ik bedoel dit (waar gebeurde) verhaal niet om te flamen, maar ik word behoorlijk flauw van dat eeuwige "Epson-is-beter" gel*l... :r

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler

• BadMotha
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-03-2024

BadMotha

be creative!

Op donderdag 13 december 2001 23:36 schreef Vulcan750 het volgende:
........Ik bedoel dit (waar gebeurde) verhaal niet om te flamen, maar ik word behoorlijk flauw van dat eeuwige "Epson-is-beter" gel*l... :r
mijn steun heb je!!
ben zelf de trotse bezitter van een 970 (met omkeermechanisme), gekocht toen ie net uit was (899,-)
als je kijkt naar wat de 970 kan, dan koop je daar nu de deskjet 980 voor (699,-).
de 959 is een zeer relaxte printer met als optie die module.
ik zou er zeker voor gaan, als je 'm voor 400,- piek kan krijgen,
echt een koopje dan! :9

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

Pagina: 1