Mijn dagelijkse bijdrage is sinds eind oktober gehalveerd van zo'n 2000 blocks bij een maximale graasdag naar ong 1000 blocks. Iemand een idee hoe dat kan? Ik heb de instellingen niet veranderd.
Verwijderd
Conclusie: er staat iets anders je CPU-cycles te gebruiken...
Wat het is? Geen idee, ik ben niet helderziend...
Ben je niet toevallig de laatste tijd een beetje meer gaan gamen?
Wat het is? Geen idee, ik ben niet helderziend...
Ben je niet toevallig de laatste tijd een beetje meer gaan gamen?
Nee, integendeel sinds ik XP gebruik werkt quake3 niet goed meer, dus daar ligt het niet aan. Als ik het koetje even stop geeft mijn hardware monitor aan dat het cpu gebruik 1 a 2 % is, dus er staat niks anders mijn cpu cycles te gebruiken.
Verwijderd
Staat er niets anders in de achtergrond mee te lurken? Één omschrijving van je processor zou ook helpen om het probleem op te lossen
Je d.netc versie ook btw, die zie je als je de koe opnieuw opstart bovenin, iets met 8010.643 of iets dergelijks, als er iets van 8012 staat, moet je een nieuwe client downloaden, aangezien de blocks van versie 8012 niet meer meegeteld worden geloof ik.
Kill al het overbodige eens in XP (Dus alles behalve systray, explorer en Dnetc), en benchmark dan je koe eens (koevenster -> rechtermuisknop -> benchmark -> rc5 short)
Geef de mkeys/s waarde eens die daar uit komt?
Kill al het overbodige eens in XP (Dus alles behalve systray, explorer en Dnetc), en benchmark dan je koe eens (koevenster -> rechtermuisknop -> benchmark -> rc5 short)
Geef de mkeys/s waarde eens die daar uit komt?
[Dec 01 12:24:55 UTC] Benchmark for RC5 core #6 (RG/HB ath)
0.00:00:08.17 [4,106,181.41 keys/sec]
Even snel gedaan, heb niet alles uitgezet, dus 't zou nog iets hoger kunnen.
dnetc v2.8010-463-CTR-00071213 for Win32 (WindowsNT 5.1).
Please provide the *entire* version descriptor when submitting bug reports. Dit is de code bij de start.
0.00:00:08.17 [4,106,181.41 keys/sec]
Even snel gedaan, heb niet alles uitgezet, dus 't zou nog iets hoger kunnen.
dnetc v2.8010-463-CTR-00071213 for Win32 (WindowsNT 5.1).
Please provide the *entire* version descriptor when submitting bug reports. Dit is de code bij de start.
Verwijderd
That seems right. Jij hebt waarschijnlijk te maken gehad met de phantom flusher, dat is één of ander scriptkiddie die enorm veel pc's heeft geinfecteerd via een trojan/virus, en die op verschillende, onwillekeurige emails laten draaien. Als je alleen met die pc draait hoor je ook niet meer dan maximaal zo'n 1200-1300 blocks per dag te doen, mits je hem 24/7 aan hebt staan.
Verwijderd
tuurlijk heeft hij daar last van gehad... ik zal het niet meer doen...
Waarschijnlijk heeft er gewoon iemand met je meegedraait... of heb je een keer een pc geinfecteerd ?
Want jou pc draait echt niet meer als 1000..
Waarschijnlijk heeft er gewoon iemand met je meegedraait... of heb je een keer een pc geinfecteerd ?
Verwijderd
Als ie meer dan 4 Mkeys benched haalt ie echt wel meer dan 1000.Op zondag 02 december 2001 10:17 schreef Wolvie het volgende:
Ik haal met mijn PC al dik 1000 per dag asl ik 'm 24/7 laat grazen en ook nog eens gewoon gebruik.
Ik heb nu 4,3....M/keys gebenched, dwz. mijn airflow wat verbeterd (wat kan dat trouwens schelen zeg ong 4 C)en nog wat meer overklokt. Ik kan bij een rustige dag gemiddeld 99 % van mijn cpu gebruiken voor koetje. Op die dagen haalde ik een paar keer bijna 2000 blocks. Dat was bv in maart en op 31 oktober. Zou dat door een virus komen? Ik heb norton 2002 av constant meelopen...
Verwijderd
als jij norton antivirus de gehele tijd heb meedraaien dan kan dat best wel de reden zijn dat ie minder blokjes kraakt.
Pagina: 1