K7T Pro gaat op zwart... :(

Pagina: 1
Acties:

• Vlabakje90
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Hallo,
Ik heb hier een MSI k7t Pro (die ouwe ja) met een Duron 700mhz@700mhz erop. Nou is mijn probleem dat hij soms een zwart scherm geeft en alle lampjes van D-Led rood geeft. Nou weet ik dit te verhelpen. Als ik namelijk ff de CPU van de socket haal en hem er weer op zet met de koeler dan doet ie het gewoon weer. Maar het raare is dat sit alleen uitvalt als ie belast is en net de 43C berijkt heeft!!(geen casefan) Dus was mijn vraag hoe komt dit?

Bij voorbaat dank

Verwijderd

Heb je wel een goeie voeding?

• Vlabakje90
  • Niet online
Ja ik heb een 250watt voeding is zat toch voor zo'n ding?

Verwijderd

Ligt eraan wat je er zoal hebt inhangen. Heb ook een kt7 van msi gehad en die vloog er ook steeds uit. Toen heb ik een 350 watt voeding gekocht en daarna geen problemen meer gehad. (behalve dan dat ik mijn bios heb gesloopt) Heb de plank nog wel(zonder bios)...

• Vincent17
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-07 00:20
Probeer eens de Vcore te verlagen. Ik had heletijd vastlopers als dat kreng boven de 53 graden werd, wat dus helemaal nie zo warm is

Verwijderd

Ik weet niet hoe je het moet fixen, maar mijn neef heeft ook zo'n ding en als je hem aanzet moet je meteen op de reset meppen want anders loopt dat bord niet... :r

• Vlabakje90
  • Niet online
Er hangt wel wat in de PCI gleuven namelijk 4 kaarten en een Geforce2 GTS in de AGP zoals je al gezien had, maar word ie er niet onstabieler op als de Vcore lager gaat? en 43C is toch helemaal nix? :?

• Vlabakje90
  • Niet online
*kickje*

edit
ik heb je Vcore nu op 1.46v draaien nu nog eens zien of ie weer op zwart gaat na een tijdje....

edit 2
het lijkt te werken....

• superbikkel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-05 09:49
Heb dit bordje zelf ook gehad, en had precies hetzelfde probleem. Als ie niet opstarte, en ik wachte gewoon een half uur deedt ie het ook weer. Na een maand zo kutten is ie helemaal dood gegaan.

Maar dat is niet alles. Ik heb op m'n werk meerdere K7T Pro's gezien met precies hetzelfde probleem. En allemaal overleden.

Ik denk dat er gewoon een zwak component op het bord zit.

Dus als je nog in je garantie zit: inleveren voor reparatie!
Pagina: 1