Ik wil al een tijdje een cd-brander kopen. Nou heb ik eigenlijk twee branders op het oog. Een a open 24x 10x 40x of een plextor 24x 10x 40x. Welke moet ik pakken?
Verwijderd
Plextor zeker
waarom ? wel een Plextor is een zeer goed stabile brander en de service van Plextor is 2nd to non..
I heb een oude plexy 8x en 11 manden naar aankoop heb ik een prob gehad tussen dat en een nieuwe voeding,plextor gebeld,en binnen 1 week oud brander op gehald en nieuwe thuis bezorgd (gratis)Weet alleen niet of het prob was met de plexy of de voeding maar nieuwe brander en voeding werken perfect samen..vreemd
waarom ? wel een Plextor is een zeer goed stabile brander en de service van Plextor is 2nd to non..
I heb een oude plexy 8x en 11 manden naar aankoop heb ik een prob gehad tussen dat en een nieuwe voeding,plextor gebeld,en binnen 1 week oud brander op gehald en nieuwe thuis bezorgd (gratis)Weet alleen niet of het prob was met de plexy of de voeding maar nieuwe brander en voeding werken perfect samen..vreemd
Ik zal het nog maar eens benadrukken.
Neem de plextor. Is het beste writer merk IMHO, en dat denken de meesten.
Neem de plextor. Is het beste writer merk IMHO, en dat denken de meesten.
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Op http://www.storagereview.com/ kun je een test vinden van de 24 speed variant van Lite-On. Ik raad je aan om die test ook eens door te lezen. Alle varianten van 24 speed branders staan daar bij elkaar, zodat je de specs goed met elkaar kunt vergelijken.
Hieronder een klein stukje uit de eindconclusie:
"Overall, the LTR-24102B performs well enough to garner serious consideration by power users. Its combination of low cost, quick read speeds and spirited writes keep Lite-On's flagship competitive with current Leaderboard champ Plextor. Only slow initial DAE speeds and poor read performance with CD-RW media keep the LTR-24102B from supplanting the PX-W2410TA outright."
Die Lite-On brander is dus IMHO zeker ook het overwegen waard, temeer omdat ie out-of-the-box (bijna) net zo goed presteert als de Plextor, en bovendien stukken goedkoper is. De bespaarde guldens/euroŽs kun je dan weer aan iets anders besteden.
Ik heb zelf de 12 speed veriant van Lite-On, en het zijn gewoon zeer degelijke branders die hun geld absoluut waard zijn. Heel weinig toasters, snel, en kwalitatief gewoon zeer goed.
Suit yourself!
Hieronder een klein stukje uit de eindconclusie:
"Overall, the LTR-24102B performs well enough to garner serious consideration by power users. Its combination of low cost, quick read speeds and spirited writes keep Lite-On's flagship competitive with current Leaderboard champ Plextor. Only slow initial DAE speeds and poor read performance with CD-RW media keep the LTR-24102B from supplanting the PX-W2410TA outright."
Die Lite-On brander is dus IMHO zeker ook het overwegen waard, temeer omdat ie out-of-the-box (bijna) net zo goed presteert als de Plextor, en bovendien stukken goedkoper is. De bespaarde guldens/euroŽs kun je dan weer aan iets anders besteden.
Ik heb zelf de 12 speed veriant van Lite-On, en het zijn gewoon zeer degelijke branders die hun geld absoluut waard zijn. Heel weinig toasters, snel, en kwalitatief gewoon zeer goed.
Suit yourself!
Verwijderd
tja als je kiest tussen a open en pleztor dan moet je voor plextor gaan, die verneukt veel minder cd tjes maar ja aan de andere kant het binnenwerk van mijn lite on 12 *10*32 is gewoon gemaakt door plextor, ik weet niet of ze ermee door gegaan zijn, maar ik ben er zeer te spreken over, dus ik raad je aan voor de lite on te gaan, en als je die niet wil, dan de plextor.
Plextor heeft nooit binnenwerken voor Lite-On gemaakt.Op zaterdag 01 december 2001 11:33 schreef jv777 het volgende:
aan de andere kant het binnenwerk van mijn lite on 12 *10*32 is gewoon gemaakt door plextor
Verwijderd
klopt loopwerken van plex en lite-on worden door sanyo gemaakt ( meen ik ), beide merken maken geen loopwerken en komen van de zelfde fabriek met de zelfde specificatie's.Op zaterdag 01 december 2001 14:41 schreef SatCP het volgende:
[..]
Plextor heeft nooit binnenwerken voor Lite-On gemaakt.
Neen, Plextor maakt enkel gebruik van de Sanyo LSI chipset en laserpickup. Al de rest wordt in-huis ontwikkeld en gebouwd, of uitbesteed. Dit omvat het loopwerk en mechanisme, de firmware, de behuizing, de elektronica en PCB.Op zaterdag 01 december 2001 14:56 schreef DRG het volgende:
klopt loopwerken van plex en lite-on worden door sanyo gemaakt ( meen ik ), beide merken maken geen loopwerken en komen van de zelfde fabriek met de zelfde specificatie's.
Een Plextor is dus geen Sanyo. Plextor is een manufacturer en geen rebadger.
Lite-On bouwt ook eigen drives. Vroeger gebaseerd op Sanyo chipsets (die met BURN-Proof), maar sinds kort hebben ze andere bronnen (die met SMART-Burn).
Neem een Lite-On 24x

Vette brander voor mooie prijs
Vette brander voor mooie prijs
Keep on rolling....
Verwijderd
PLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTOR
kan je je post ff veranderen je verne*kt de layoutOp zaterdag 01 december 2001 15:21 schreef KingRichje het volgende:
een hoop onzin
dank u
geen
Verwijderd
Waarom praat iedereen altijd zo negatief over aopen, ik heb een aopen 12x10x32 en ik heb nog geen 5 cds verneukt, verder is Plextor veel duurder dan aopen. Dus ik zou eht wel weten... de aopen dus want die is waarschijnlijk goedkoper.
Freecom
Sanyo loopwerk. Werkt perfect en goedkoper dan plextor.
Sanyo loopwerk. Werkt perfect en goedkoper dan plextor.
Verwijderd
ik zou voor plextor gaan...
als je nog ander merk zou willen proberen, kies dan voor lite-on
ik heb het niet zo op aopen fikkers...
als je nog ander merk zou willen proberen, kies dan voor lite-on
ik heb het niet zo op aopen fikkers...
Doe niet zo irritantOp zaterdag 01 december 2001 15:21 schreef KingRichje het volgende:
PLEXTORPLEXTORPLEXTORPLEXTOR en nog meer gelul.
Tsja, wat wil je uitgeven he...
verder snap ik niet waarom het plextor of Aopen is, en niet ook Lite-on in je rijtje staat. Ik zou namelijk voor plextor of Lite-on gaan.
Ik heb zelf een lite-on (12x10x40), en ben er zeer tevreden mee. Er is nog geen cd verknalt door die brander.(wel heb ik er zelf 3 verknalt: burnproof een keer uitgezet
, 2x per ongeluk op annuleren drukken tijdens het branden.
)
ik heb hem nu trouwens een half jaartje
verder snap ik niet waarom het plextor of Aopen is, en niet ook Lite-on in je rijtje staat. Ik zou namelijk voor plextor of Lite-on gaan.
Ik heb zelf een lite-on (12x10x40), en ben er zeer tevreden mee. Er is nog geen cd verknalt door die brander.(wel heb ik er zelf 3 verknalt: burnproof een keer uitgezet
ik heb hem nu trouwens een half jaartje
Ik heb een A-open en die werkt als een tiet! Nog nooit een cd verneukt (moest ik nog onderzetters gaan kopen ook
) en nooit conflicten of problemen. En belangrijkste ... voor 1 plextor kan ik ongeveer 2 a-opens kopen
And Bob's your uncle ...
Waar heb je een plextor gevonden voor een aopen prijs?
Ik zou nooit veel extra geld uitgeven voor een plextor ipv aopen, als ze m'n cd-tjes maar branden
Maar plextor is imo het beste merk branders/cd-roms en aopen is gewoon goed genoeg.
Ik zou nooit veel extra geld uitgeven voor een plextor ipv aopen, als ze m'n cd-tjes maar branden
Maar plextor is imo het beste merk branders/cd-roms en aopen is gewoon goed genoeg.
Moraal van het verhaal is, dat alle CD writers hun werk doen en dat bijna alle gebruikers tevreden over hun keuze zijn.
Mocht je zelf nog wat extra (objectieve) info willen, dan is onderstaande link misschien wat voor je.
http://www.cdmediaworld.com/hardware/cdrom/cd_cd_reviews.shtml
Mocht je zelf nog wat extra (objectieve) info willen, dan is onderstaande link misschien wat voor je.
http://www.cdmediaworld.com/hardware/cdrom/cd_cd_reviews.shtml
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Verwijderd
Natuurlijk de PLEXTOR, na 500 cd`s nog steeds geen vuiltje
aan de lucht !!!
PLEXTOR RULES !!!
aan de lucht !!!
lite-on rulezzzOp zaterdag 01 december 2001 19:17 schreef InSaNe_C het volgende:
plextor rulezz
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
OK eerlijk gezegd ben ik het een beetje zat. Al die vrijwel niet onderbouwde kreten van Plextor rulez...
Kennelijk maakt Plextor één van de betere CD writers, maar de vraag is of de verhouding prijs/kwaliteit gejustificeerd is. De kosten van een Plexwriter liggen toch aanzienlijk hoger, dan die van een Lite-on of een A-Open. Mocht het zo zijn, dat van de 100 CD's er bij een niet Plex vijf naar zijn grootje gaan, dan praat je over een uitval van 5 euro per 100 CD's. Oftewel, dan moet je minstens 1000 CD's bakken om je prijsverschil eruit te halen. De vraag is of je dat gaat halen. Een andere vraag is of de Plex ook nul procent uitval bij 1000 CD's haalt.
Verder heeft de twee jaar garantie ook niet veel waarde meer, gezien het feit, dat de ontwikkelingen zo hard gaan. Over een jaar val je niet meer terug op je garantie, maar dan haal je gewoon een snellere/betere CD bakker.
Alle merken branden CD's. De één doet het sneller dan de ander en de één heeft een lagere uitval dan de ander. Daarentegen is de één aanzienlijk duurder dan de ander. De vraag blijft aan de koper:'Wat wil je met de brander gaan doen?'
* FoolZero heeft wel een Plex 24x10x40 gekocht, maar daarentegen heeft hij ook gewoon geld teveel.
Kennelijk maakt Plextor één van de betere CD writers, maar de vraag is of de verhouding prijs/kwaliteit gejustificeerd is. De kosten van een Plexwriter liggen toch aanzienlijk hoger, dan die van een Lite-on of een A-Open. Mocht het zo zijn, dat van de 100 CD's er bij een niet Plex vijf naar zijn grootje gaan, dan praat je over een uitval van 5 euro per 100 CD's. Oftewel, dan moet je minstens 1000 CD's bakken om je prijsverschil eruit te halen. De vraag is of je dat gaat halen. Een andere vraag is of de Plex ook nul procent uitval bij 1000 CD's haalt.
Verder heeft de twee jaar garantie ook niet veel waarde meer, gezien het feit, dat de ontwikkelingen zo hard gaan. Over een jaar val je niet meer terug op je garantie, maar dan haal je gewoon een snellere/betere CD bakker.
Alle merken branden CD's. De één doet het sneller dan de ander en de één heeft een lagere uitval dan de ander. Daarentegen is de één aanzienlijk duurder dan de ander. De vraag blijft aan de koper:'Wat wil je met de brander gaan doen?'
* FoolZero heeft wel een Plex 24x10x40 gekocht, maar daarentegen heeft hij ook gewoon geld teveel.
Heal the internet ...
Lees m'n reply in deze thread eens: Plextor z'n extra geld waard?Op zaterdag 01 december 2001 19:25 schreef FoolZero het volgende:
Kennelijk maakt Plextor één van de betere CD writers, maar de vraag is of de verhouding prijs/kwaliteit gejustificeerd is.
[..]
Dat gaat wat dieper in op de punten van service die Plextor biedt maar de klant niet meteen ziet.
Zow dat was ff een eindje lezen zegOp zaterdag 01 december 2001 20:53 schreef SatCP het volgende:
Lees m'n reply in deze thread eens: Plextor z'n extra geld waard?
Dat gaat wat dieper in op de punten van service die Plextor biedt maar de klant niet meteen ziet.
In jouw artikel verwijs je veel naar voordelen tegenover de concurrenten, die Plextor met name in het verleden bood. Natuurlijk is driver en firmware ondersteuning wel erg belangrijk voor de duurzaamheid van je product, maar er zijn tegenwoordig meerdere producenten, die dergelijke service bieden.
Ook al komt jouw stuk heel erg overtuigend over, kan ik me nog steeds voorstellen, dat niet iedereen belang heeft bij de meerwaarde van een Plextor.
Neemt niet weg, dat ik het zeer goed geschreven stuk vind. Mijn complimenten.!
Heal the internet ...
Verwijderd
Heb een Aopen 24x10x32 .. Geen problemen. Werkt perfect. Het enigste is dat ie (nog) niet met Easy CD creator werkt, maar aan Nero heb ik toch genoeg.
En dan nog ... als je een aopen koopt ipv een plextor en je verneukt daardoor 50 cd's, dan is dat maar 50 piek meer 
En toch heeft mijn aopen nog nooit kuurtjes vertoond of onderzetters geproduceerd
En toch heeft mijn aopen nog nooit kuurtjes vertoond of onderzetters geproduceerd
And Bob's your uncle ...
Verwijderd
Heb zelf een AOpen 12x10x32. Ik zou hem (of natuurlijk een snellere variant) meteen weer kopen. Perfecte resultaten voor weinig geld (24 speed momenteel voor DM 222 bij MediaMarkt Duitsland).
Verwijderd
Maar als ie dan stuk gaat, krijg je van plextor meestal tegen die tijd een van de nieuwste modellen. dus...Op zaterdag 01 december 2001 19:25 schreef FoolZero het volgende:
........
......
Tja, dat weet je natuurlijk nooit. Een goede hardware leverancier moet namelijk, zo lang het service contract loopt, EXACT dezelfde hardware ter vervanging aanbieden.Op dinsdag 04 december 2001 15:56 schreef 1234test het volgende:
Maar als ie dan stuk gaat, krijg je van plextor meestal tegen die tijd een van de nieuwste modellen. dus...
Dit baseer ik overigens op mijn ervaring in de professionele sferen. Bij een defect van mijn SCSI 2GB UW schijf wil ik namelijk een identieke schijf retour van Compaq/HP. Een andere schijf past namelijk niet echt prettig in mijn RAID 5 setje.
Niet dat ik persoonlijk problemen heb om over anderhalf jaar een Plex 48x20x96 te ontvangen
Hmmz misschien gaat mijn Plexje over anderhalf jaar 'toevallig' kapot...
Heal the internet ...
Verwijderd
Ik zou voor de Plextor kiezen. Ik kan het niet prachtig onderbouwen, maar ik heb zelf de Plextor 12 speed terwijl een vriend van me de A-open 12 speed heeft. Ik heb nog nooit één cd verklooit op de Plextor terwijl hij toch al aardig wat cd's op de A-open verklooit heeft, terwijl hij het toch goed doet en burnproof (of zoals A-open het noemt, Justlink) aan heeft staan.
Verwijderd
Tja, dezelfde ervaringen die jij hebt met jouw Plex, heb ik met mijn AOpen. Werkelijk goed (alleen de bijgeleverde NERO even moeten updaten) Voor de rest PRIMA en VOORDELIG. Over een Plex hoor je ook bijna alleen maar goede dingen, maarja die is ook een heel stuk duurder. Ik zou zeggen laat je beurs spreken.Op dinsdag 04 december 2001 18:23 schreef Density het volgende:
Ik zou voor de Plextor kiezen. Ik kan het niet prachtig onderbouwen, maar ik heb zelf de Plextor 12 speed terwijl een vriend van me de A-open 12 speed heeft. Ik heb nog nooit één cd verklooit op de Plextor terwijl hij toch al aardig wat cd's op de A-open verklooit heeft, terwijl hij het toch goed doet en burnproof (of zoals A-open het noemt, Justlink) aan heeft staan.
Plextor Rulezz!! 
AOpen sux!!
AOpen sux!!
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Verwijderd
Ik weet niet of je mijn (bovenstaand) bericht gelezen hebt. Vandaar dat ik jouw (ongefundeerde) reactie niet begrijp. Bedoel je dat ik zoiets (mijn positieve ervaringen met AOpen) uit mijn duim zuig ofzo ?Op dinsdag 04 december 2001 19:57 schreef Scipionyx het volgende:
Plextor Rulezz!!
AOpen sux!!
Verwijderd
Ja, dit is een onderbouwing van nix. Ik denk dat beide merken goede eigenschappen hebben, maar zoals al eerder gezegt, de Plextor is een heel stuk duurder. Voor een wat kleinere beurs is een A-open beter geschikt denk ik.Op dinsdag 04 december 2001 19:57 schreef Scipionyx het volgende:
Plextor Rulezz!!
AOpen sux!!
Die had ik idd niet gelezen. (en nee; ik bedoel niet dat jij Žt uit je duim zuigtOp dinsdag 04 december 2001 22:02 schreef linus-1 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je mijn (bovenstaand) bericht gelezen hebt. Vandaar dat ik jouw (ongefundeerde) reactie niet begrijp. Bedoel je dat ik zoiets (mijn positieve ervaringen met AOpen) uit mijn duim zuig ofzo ?
Wat in mŽn vorige reply staat is puur wat ik ervan vindt. Tuurlijk kan het zo zijn dat een ander weer problemen heeft met Plextor..
Ikzelf heb slechte ervaringen met AOpen, vandaar mŽn reply. Niet zoŽn zinnige reply, maar het moest er ff uit.
Zie boven.Op woensdag 05 december 2001 11:52 schreef Density het volgende:
[..]
Ja, dit is een onderbouwing van nix. Ik denk dat beide merken goede eigenschappen hebben, maar zoals al eerder gezegt, de Plextor is een heel stuk duurder. Voor een wat kleinere beurs is een A-open beter geschikt denk ik.
En jah, Plextor is idd duurder. Maar wel marktleider op dit gebied.
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Ik heb ook Plextor spullen. Ongetwijfeld te duur, maar dan ook geen centje pijn. Overigens kwamen ze bij een vriend een brakke Plextor brander halen en werd binnen een week een nieuwe gestuurd. Klasse service dus...
Ik heb persoonlijk, en via mensen die ik ken zeeeeeeerrrrrrr goede ervaringen met Plextor, ook ivm service, drivers en firmware.
Heb eigenlijk slechtere ervaringen met Aopen.
Heb een Lite-on dvd-rom, ben er zeer tevreden over, maar heb vr de rest geen ervaringen met dit merk.
Ik zou zelf vr de plextor gaan en 'm ook aan iedereen aanraden.
Zoveel extra betaal je tegenwoordig ook niet.
Maar je bent wel zeker dat ke kwaliteit in handen krijgt.
Beter een beetje meer uitgeven dan later misschien problemen te hebben met het goedkoper product.
That 's my 2 cents.
Heb eigenlijk slechtere ervaringen met Aopen.
Heb een Lite-on dvd-rom, ben er zeer tevreden over, maar heb vr de rest geen ervaringen met dit merk.
Ik zou zelf vr de plextor gaan en 'm ook aan iedereen aanraden.
Zoveel extra betaal je tegenwoordig ook niet.
Maar je bent wel zeker dat ke kwaliteit in handen krijgt.
Beter een beetje meer uitgeven dan later misschien problemen te hebben met het goedkoper product.
That 's my 2 cents.
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Ik heb zowel Plextor als Lito-On ervaring. Heb jarenlang een Plextor SCSI brander gehad en absobluut een goed brandertje met nevernooitnietgeen problemen. ALLEEN DE PRIJS... Plextor is naar mijn mening echt overprized. Daarom heb ik laatst toen ik aan vervanging (snelheid) toe was voor Lite-On 24x10x40 gekozen. Prima brander met een uitzonderlijk goede performance. Innovatieve ontwikkelingen zoals Smartburn (is echt anders dan Burnproof) maken dit een aantrekkelijke brander. En voor het prijsverschil, bijna NLG 200,- goedkoper dan de Plextor kun je heel wat CDR/CDRW -tjes aanschaffen 
Ik kan hier alleen nog aan toevoegen dat het inderdaad de moeite loont om eens een paar reviews door te nemen om jezelf te overtuigen van de kwaliteit van de Lite-On brander
Ik kan hier alleen nog aan toevoegen dat het inderdaad de moeite loont om eens een paar reviews door te nemen om jezelf te overtuigen van de kwaliteit van de Lite-On brander
Verwijderd
Wat een ROTTHEORIE! Het gaat niet alleen om hoeveel CD's je verknalt, maar als een vriend van mij een CD voor me brand op zijn Lite-On werktie niet op de PC van mijn pa en niet in mijn DVD drive maar alleen in mijn Plextor brander. Als ik zelf op mijn Plextor een CD brand issie VEEEEEL sneller en hij werkt bij mijn pa en ook bij die vriend zelf, dus uitval is niet het enige!Op zaterdag 01 december 2001 19:25 schreef FoolZero het volgende:
OK eerlijk gezegd ben ik het een beetje zat. Al die vrijwel niet onderbouwde kreten van Plextor rulez...
Ik kan daarentegen elke goedkope cd op 24x branden, en die doen het dan zelfs in de meest baggere audio cd spelers zowel thuis als ook in de cdwisselaars van de auto.Op donderdag 06 december 2001 12:02 schreef BasjeBanaantje het volgende:
[..]
Wat een ROTTHEORIE! Het gaat niet alleen om hoeveel CD's je verknalt, maar als een vriend van mij een CD voor me brand op zijn Lite-On werktie niet op de PC van mijn pa en niet in mijn DVD drive maar alleen in mijn Plextor brander. Als ik zelf op mijn Plextor een CD brand issie VEEEEEL sneller en hij werkt bij mijn pa en ook bij die vriend zelf, dus uitval is niet het enige!
Ditzelfde kan ik ABSOLUUT niet zeggen van een Aopen bv, plextor is over het algemeen wel goed, liteon is in mijn ervaring overigens NIET slechter dan plextor, in tegendeel in mijn ervaring brand de liteon 'sterker' dan de plextor.
Varieerd wellicht per drive en firmware.
Gebruiken jullie overigens dezelfde cd's ?
En om wat voor een liteon gaat het hier ?
Misschien wel een rottheorie, maar in ieder geval beter dan de opmerking Plextor sux...Op donderdag 06 december 2001 12:02 schreef BasjeBanaantje het volgende:
Wat een ROTTHEORIE! Het gaat niet alleen om hoeveel CD's je verknalt, maar als een vriend van mij een CD voor me brand op zijn Lite-On werktie niet op de PC van mijn pa en niet in mijn DVD drive maar alleen in mijn Plextor brander. Als ik zelf op mijn Plextor een CD brand issie VEEEEEL sneller en hij werkt bij mijn pa en ook bij die vriend zelf, dus uitval is niet het enige!
Jouw verhaal maakt ook wat meer duidelijk, waarom Plextor 0wned (los van het feit, of ik het geloofwaardig vind).
Bedankt voor jouw mening iig!
Heal the internet ...
Verwijderd
sjonge wat een verhalen hier zeg
plex schopt gewoon konten
schopTE moet ik eigenlijk zeggen, aangezien ze opgehouden zijn die roelende scsi drives te bouwen
ide sux
niet van plex ofzo, gewoon in het algemeen. scsi rockzz
plex schopt gewoon konten
schopTE moet ik eigenlijk zeggen, aangezien ze opgehouden zijn die roelende scsi drives te bouwen
ide sux
Tja, wat kan ik hier van zeggen...Op donderdag 06 december 2001 16:24 schreef Technocratia het volgende:
ide sux
SCSI rockzz idd, maar IDE sux zekers niet meer. IMHO is het verschil kwa performance tussen IDE en SCSI niet meer zo groot.
Iig niet zo groot, dat het het prijs/performance verschil compenseert. Als particulier is het daarom tegenwoordig veel interessanter om IDE devices aan te schaffen. Tenzij je geld te veel hebt natuurlijk!
Plextor is ook niet helemaal gek denk ik. Er is kennelijk geen markt meer om een nieuwe SCSI bakker te releasen, dus leveren ze gewoon rappe IDE CD branders. But maybe I could be wrong
Voorlopig kijk ik hoe het met deze 24X plex gaat... en tot dusver ben ik zeer tevreden!
Heal the internet ...
Verwijderd
een ding weet ik zeker als je kiest ga voor plextor.
teminste als je beurs het toelaat.
pak alleen aopen als je ook wat geheugen in dat pfif pc van je wilt stoppen hee KOEN
Ze fikken allebei goed en bye the way anders koop dat dimmetje van mij die 128 maar over.
Het maakt niet uit het moet maar een keer stoppen op school elke dag hoor ik wat moet ik doen plextor aopen.
Iedereen geeft hier plextor aan en jij komt met wat moet ik doen. je pa betaald toch dus koop nou die plextor en let it be over. dadelijk begin je weer over die pfif pc gewoon kappen het is jouw fout niet geweest.
Oh die autocad licentie van 2002 heb ik morgen bij.
die nederlandse vertaling op maandag ok
Nu weet je het vatte die plextor en fikken!!!!!!!!!!
teminste als je beurs het toelaat.
pak alleen aopen als je ook wat geheugen in dat pfif pc van je wilt stoppen hee KOEN
Ze fikken allebei goed en bye the way anders koop dat dimmetje van mij die 128 maar over.
Het maakt niet uit het moet maar een keer stoppen op school elke dag hoor ik wat moet ik doen plextor aopen.
Iedereen geeft hier plextor aan en jij komt met wat moet ik doen. je pa betaald toch dus koop nou die plextor en let it be over. dadelijk begin je weer over die pfif pc gewoon kappen het is jouw fout niet geweest.
Oh die autocad licentie van 2002 heb ik morgen bij.
die nederlandse vertaling op maandag ok
Nu weet je het vatte die plextor en fikken!!!!!!!!!!
Hmm, dislexie?
Ik ben het zeker eens, dat IDE grote stappen vooruit heeft gezet, maar toch blijf ik zweren bij een lekker SCSI apparaat. Legt je computer veel minder lam.
Ik ben het zeker eens, dat IDE grote stappen vooruit heeft gezet, maar toch blijf ik zweren bij een lekker SCSI apparaat. Legt je computer veel minder lam.
Pagina: 1