[win2k] wavelan >> mtd-0002

Pagina: 1
Acties:

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
wanneer ik new hardware doe en m'n wavelan kaartje probeer te installeren vindt win2k enkel een mtd-0002 kaartje. Nu heb ik deze link gevonden
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;Q274509
ik heb hetzelfde voor, maar ik heb geen compaq. Iemand tips ?! (in m'n bios kan ik audio-onboard wel afzetten maar geen SB)

• Blizard
  • Niet online
Misschien handig als bijkomende informatie :

mobo K7S5A chipset SiS 735

plz help me :(

Verwijderd

Hallo ik heb het zelfde probleem onder Windows 2000 met een ECS k7s5a bord en een D-Link DWL650 wirelesslan kaart.
Het Probleem zit hem vermoedelijk in de IO bios settings.

Helaas is er voor ecs k7s5a geen optie om 'sb sound emulatie' uit te zetten o.i.d.(zie diverse onderwerpen in noeuwsgroepen)

Ik wordt er een beetje radeloos van, ECS K7s5a mobo's zijn misschien toch een beetje slecht om dit soort apparatuur in te stoppen.

PLEASE HELP ME TOO ! als je het antwoord weet ondertussen zoek ik gewoon verder)

• Neo_TGP
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-09 20:46
ik heb de oplossing (ja het is maar 6 maanden te laat maar ok ;) ) de nieuwe biosupdate (??-06-2002) verhelpt het probleem, het kan zijn dat een eerdere biosupdate dit probleem ook al heeft verholpen, maar ik heb het nu pas geprobeerd.

• Blizard
  • Niet online
Neo_TGP schreef op 30 augustus 2002 @ 16:26:
ik heb de oplossing (ja het is maar 6 maanden te laat maar ok ;) ) de nieuwe biosupdate (??-08-2002) verhelpt het probleem, het kan zijn dat een eerdere biosupdate dit probleem ook al heeft verholpen, maar ik heb het nu pas geprobeerd.
* Blizard gaat het zodadelijk es uitproberen :) .. thanks for tha tip al in ieder geval !

edit:

Mag ik ff vragen waar je deze recente bios hebt gevonden ? Kan enkel maar van 6de maand vinden of ouder ?!

• Neo_TGP
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-09 20:46
http://www.ecs.com.tw/download/k7s5a.htm
en inderdaad het is de 6e maand, kleine vergissing

• Blizard
  • Niet online
Mijn dank is enorm groot _/-\o_
Danku zeer !

• No13
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:35

No13

/me was here

onze verbazing toen het werkte was net zo groot denk ik ;)
Pagina: 1