Toon posts:

Octron cd'tjes :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey, Ik koop dus regelmatig een pakkie cd's bij Lidl, dit keer Octron. ik dus een muziekcd branden.(Op 8x) Wat krijg ik na een kwartier ? een BUFFER ONDERRUN |:( :(... ook op 4x hebben deze schijfjes er last van...
Kan ik dit pakje cd's door de plee spoelen of moet ik voortaan maar op 2x branden? m'n fikker is een plextor 8\4\32,A.

Verwijderd

Een buffer underrun is toch zeker geen media-error? :?

Is je data-doorvoer wel in orde? Weinig verkeer op de IDE.

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm... Bij Arita (:9) op dezelfde snelheid lukt het wel, alleen heb ik geen Arita's meer, op :(

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Hmmz heb je wel de laatste firmware versie voor je fikker:?

Plextors hebben nl. af en toe nog wel eens last van incompatibiliteit met een bepaald merk cd's |:(

Het lijkt me ook meer aan de data-doorvoer te liggen (zoals hierboven ook al gezged wordt) dan aan de cd's!

webOS all the way!

Verwijderd

Topicstarter
Bij Arita's lukt het wel, heb ik al gezegd, en Firmware flashen.... ik wil de brander van m'n pa niet kapot maken >:).

Verwijderd

Firmware flashen is normaal hoor. Alleen ff goed de instructies lezen.

Voornamelijk dat je ff de brander van DMA mode af haalt voordat je flasht.

Verwijderd

Topicstarter
Aha... Waar kan ik firmware flashes voor mijn fikker (Plexwriter 8/4/32A) vinden?
(sorry, beetje n00b vraag maarja..)

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor schop...
M'n brander is geflashed, firmware was eerst 1.7, nu 1.9 :)

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:22
Tsja, dat krijg je als je budget wil gaan doen. Vroeger heb ik nog f 12,50 per CD-r betaald (met HP4020 brander gloedje nieuw eerste model dat redelijk te betalen was).

Dan kijk je nog wel of je goedkopere cd's kan krijgen. Nu is het f 2,- voor een Philips, sony o.i.d. en f 1,- of minder voor een baggermerk. Dan moet je niet zeuren als je een keer wat rare dingen tegen komt.

Kwaliteit daar betaal je voor.

• jp73
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-04 19:20
In de test van PCActive komt Octron er als beste (en goedkoopste uit) Dit dus in de test van alle huismerk cdr's.
Er werd dus getest tussen medion , dixon ,hema, kruidvat etc cdr's.

:)
Pagina: 1