Heel irritant, ik zit in dat level waarin je geen alarms af mag laten gaan, een van die gastjes (bij dat gebouwtje met die grammofoonplaat, degene die naar het torentje rent als hij je gezien heeft) loopt niet, ziet me altijd, is niet neer te schieten omdat ze dat in de verte zien en wat het ergste is, als ik doodga/missie faal dan wordt het scherm langzaam zwart waarna RTCW gewoon vastloopt. Ik moet iedere keer als ik gesnapt ben RTCW afsluiten, opnieuw opstarten, 4 seconden ff spelen en boem, weer gesnapt, afsluiten, etc. Dit is bijzonder irritant.
quickload is F9 en je moet eens op C drukken voor notes dan zie je waar je langs moet lopen
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
leuk hoor, maar ik gebruik natuurlijk quicksave/quickload, en dan gebeurt er hetzelfde: zwart beeld, crash. Normale load zelfde, alleen terug gaan naar RTCW menu en dan load doen lijkt te helpen, dit kost alleen een minuut of 2 per load.
Jaja, ben geen n00b hoor, er is gewoon iets mis met het script dat een van die mannetjes moet laten lopen. In het begin liep ie naar de toren en terug, alleen nu niet meer. Dat mannetje is niet weg te schieten, niet omheen te sluipen, niet om hard voor weg te rennen. Ben er al een keer voorbij geweest, maar toen liep ie dus gewoon nog z'n ronde. Nu is het helaas onmogelijk geworden.Op zaterdag 01 december 2001 04:38 schreef Reefer het volgende:
quickload is F9 en je moet eens op C drukken voor notes dan zie je waar je langs moet lopen
Dit heb ik dus ook...er is volgens mij geen oplossing voor en iedereen die ik ken werkt ie gewoon. Crasht ie bij jou ook als je sterft in de single player versie?Op zaterdag 01 december 2001 04:38 schreef GambitRS het volgende:
leuk hoor, maar ik gebruik natuurlijk quicksave/quickload, en dan gebeurt er hetzelfde: zwart beeld, crash. Normale load zelfde, alleen terug gaan naar RTCW menu en dan load doen lijkt te helpen, dit kost alleen een minuut of 2 per load.
Pagina: 1