Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
hmm weet niet of dat kan. Als je max open hebt staan laadt een 2de copy wel erg snel. En dan kun je met een ander CFG filetje aangeven welke plugins te gebruiken.
Kan met MAX 4 en 4.2 volgens mij wel. Zit een pluginmanager in waar je plugz kunt laden en volgens mij ook unloaden (of hoe dat ook mag heten).
Edit
Kan inderdaad dus. Bij Customize zit een onderdeel Plug-in Manager. Daar zie je alles wat ie wel en niet geladen heeft.
Ik wist dat het er in zat
Edit
Kan inderdaad dus. Bij Customize zit een onderdeel Plug-in Manager. Daar zie je alles wat ie wel en niet geladen heeft.
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
Op zaterdag 01 december 2001 12:20 schreef Dexter het volgende:
Kan met MAX 4 en 4.2 volgens mij wel. Zit een pluginmanager in waar je plugz kunt laden en volgens mij ook unloaden (of hoe dat ook mag heten).
Edit
dat werkt dus nietAls je naar plugins manager gaat, en je selecteerd daar een plugin, en dan met de rechter muisknop "defer" doet, dan gebeurt er niets... (als je "load" doet laad ie m wel opnieuw in, dus het lijkt me ook dat je ze moet kunnen unloaden)
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
ja maar daar heb ik niets aan, omdat die plugins wel in het geheugen blijven van die eerste instantie van 3dsmax. En ze moeten juist volledig geunload worden, anders kan ik er geen nieuwere versie overheen schrijven omdat ze dan in gebruik zijnOp zaterdag 01 december 2001 11:12 schreef gladiool het volgende:
hmm weet niet of dat kan. Als je max open hebt staan laadt een 2de copy wel erg snel. En dan kun je met een ander CFG filetje aangeven welke plugins te gebruiken.
Sodeju zeg...ben ik nou werkelijk zo scheel???
Ik kan me dus voor geen meter herinneren dat ik die opmerking van je gezien heb. Anders was ik dus niet zo stom geweest om het nog een keer te zeggen.
Ehm....tja...het was nog vroeg denk ik
Ik kan me dus voor geen meter herinneren dat ik die opmerking van je gezien heb. Anders was ik dus niet zo stom geweest om het nog een keer te zeggen.
Ehm....tja...het was nog vroeg denk ik
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
* schop *
Pagina: 1