Toon posts:

Shenmue 2

Pagina: 1
Acties:
  • 160 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wie van jullie heeft hem al? hij lag gister of vandaag al in de winkels hoorde ik .
maar ik vind hem veel beter dan het eerste deel. ik ben nu door cd 1 heen en hij is me niet gaan vervelen wat ik bij deel 1 wel had. ook vind ik het cool dat het actie gedeelte veel belangrijker is geworden
wat vinden jullie nou van die game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7ouis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-10 19:28
Hebbie screenie's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ff wachte ik zal ff voor je kijke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.tgn.com.au/dreamcast/news/images/shenmue2large2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tgn.com.au/dreamcast/news/images/shenmue2large3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tgn.com.au/dreamcast/news/images/shenmue2large4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tgn.com.au/dreamcast/news/images/shenmue2large5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Ik heb hem niet, maar hij ziet er wel mooi uit :)

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Laatst online: 23-10 17:59
ik heb hem jah... hijs zoooo vet :D

en zooo mooooooooi.... niet officieel maar thats besides the point ;)

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-10 23:25

Jumpiefox

Hoi ?

is ie voor de pc of ps2?

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 01 december 2001 10:59 schreef Alpha-xp het volgende:
is ie voor de pc of ps2?
Allebei fout, het is voor de Dreamcast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
jammer dat de DC screens op de PC er altijd zo lelijk uitzien :(

in et echt izzet veeeeel mooiur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houston3
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-10 19:21

Houston3

ole

tsja 3clipz heeft m van mij gehad voor sinterklaar , he 3clipz :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
sinterklaar = cewl :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah Shenmue 1 was al mooier dan deze screenz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

huhhhh???? Kan je hem al gewoon in de Nederlandse winkels kopen? Hopelijk wel, dan moet ik hem meteen ff gaan halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Ziet er niet slecht uit :)

Wanneer kom je es langs 3Cl!pz? Mag jij met me PS2 spelen ;)

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 22:15
Shenmue ziet er altijd cool uit :P
Lijkt me echt cool, alleen jammer dat ie alleen op de DC komt :(

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ooooh, ik zag die screenie van dat rennen en dat pijltje en ik kreeg het Shenmue gevoel al weer helemaal terug; kheb S1 pas nog uitgespeeld (1,5 week, moest opschieten, had hem geleend, buurjongen ging Dreamcast verkopen) en ik *smeekte* hem om hem nog ff te houden zodat we Shenmue 2 nog konden spelen. Deze screenies maken me alleen nog maar depressiever :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
als je shenmue 1 hebt uitgespeeld bewaar die save game je kan dan daarmee ook met shenmue 2 spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 01 december 2001 18:36 schreef RPG_Fan het volgende:
als je shenmue 1 hebt uitgespeeld bewaar die save game je kan dan daarmee ook met shenmue 2 spelen
maar wat voor voordelen levert dat dan op?
dat je de moves nog goed beheerst zodat ze sterker zijn ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weetjewel hoe groot die savestukken zijn.. shenmue I is iets van 76 blocks ofzow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shenmue rulezzzzz , Heb 1 gespeeld en die was ik mega hooked aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
maar wat voor voordelen levert dat dan op?
dat je de moves nog goed beheerst zodat ze sterker zijn ofzo?
kwee nie heb de save game van 1 nie meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shenmue 1 was (is) super COOL!!! Ik moet deel 2 gewoon hebben, maar dan wel orgineel. Is ie al te koop in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 02 december 2001 19:34 schreef RPG_Fan het volgende:

[..]

kwee nie heb de save game van 1 nie meer :)
lullig, moetje shenmue 1 maar ff uitspelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welk deel vinden jullie persoonlijk beter want ik wil 1 van de 2 aanschaffen *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mwah ik vond 1 wel heel stoer.. 2 nog nie gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand die ze wel alle2 heeft gespeel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check gewoon de previews, of andere forumz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpine
  • Laatst online: 29-10 12:13

Alpine

Twisted animator

Vandaag kwam de postbode langs met een pakketje met daarin Shenmue 2... maar ik had geen contant geld bij me. |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 03 december 2001 14:18 schreef arko19 het volgende:
iemand die ze wel alle2 heeft gespeel :?
ikke en shenmue 2 is minder saai dan 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is ook zo dat de tijd in shenmue 2 korter is en dat je elke x kan saven wanneer je maar wilt toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan volgens mij wel doorspringen naar een tijd die op de agenda staat als je een afspraak hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar het is nep om door te tijd te springen. Want bij deel 1 was het juist zo leuk om te wachten totdat het 16.00 uur is , en dat je dan op de goede plek staat te wachten. Dat maakt het juist zo realistisch, het echte leventje :)

Oja, ligt die trouwesn al hier in Nederland in de winkels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm, twas wel k*t; in deel 1 had ik een afspraak met Charlie (soort gangbanger baas, sukkel btw B-) )en die moest ik ontmoeten in de arcade, was ik net 1 MINUUT te laat; afspraak gemist |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 03 december 2001 13:29 schreef arko19 het volgende:
Welk deel vinden jullie persoonlijk beter want ik wil 1 van de 2 aanschaffen *D
Ik zou met deel 1 beginnen, want het zijn wel delen. Heb 2 nog niet veel gespeelt. Maar deel 2 is wel meer lezen, want het is volkomen in het chinees (of japans??) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke , ik koop ze gewoon alle2 en dan leg ik 2 in de kluis , enen 1 speel ik uit *D

Btw of het japans of chinees is . Doet dat der toe ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nee niet echt het is alleen japanse (die gast komt uit japan dus ik vind dat ie japans spreekt:) ) spraak en die kan je uitzetten ondertiteling is engels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg binnenkort een DC met shenmue
Kan niet wachten :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 03 december 2001 16:57 schreef RPG_Fan het volgende:

[..]

ikke en shenmue 2 is minder saai dan 1
is ie nog steeds even kort?
want shenmue 1 vond ik een ebetje erg kort.. ik werkte die CD's zo weg, ik dacht eerst 3 cd's wow das een vette game
maarja niet dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
shenmue 1 heb ik nooit helemaal uitgespeeld (ja dat krijg je met weining geduld :) )
maar shenmue 2 cd1 dee ik al 5 uur over en het zijn 4 cd's dus denk zo rond de 20 uur playe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shenmue 2 disc 1 had ik binnen 3 uur al weg

ben nu bij disc 2 waar je overal die Zhang Yu teken moet zetten :)

Ryo Hazuki rox best wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPotato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-07 21:58
-

[ Voor 100% gewijzigd door SuperPotato op 18-03-2017 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super spel Shenmue zowel 1 als 2, heb bij beide spellen op het eind niet echt een voldaan gevoel. Lijkt net of ik op de helft van het totaal verhaallijn zit. Staat dus weer "and the story goes on", komt er dan ook een derde deel uit? Niet meer op de DC maar misschien voor de GC of Xbox...wie weet dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 22:58

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Heel het ShenMue gebeuren bestaat uit 7 delen, dus er komen er nog wel een aantal waarschijnlijk, helaas niet meer voor de DC.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Symphony-X
  • Laatst online: 07-09 10:26
Op maandag 07 januari 2002 10:23 schreef Chante het volgende:
Super spel Shenmue zowel 1 als 2, heb bij beide spellen op het eind niet echt een voldaan gevoel. Lijkt net of ik op de helft van het totaal verhaallijn zit. Staat dus weer "and the story goes on", komt er dan ook een derde deel uit? Niet meer op de DC maar misschien voor de GC of Xbox...wie weet dit.
deel 2 komt ook nog uit op de Xbox. De kans is dus groot dat het vervolg hier ook op uitkomt... lijkt me.

" Play the violent strings of my symphony "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 12:45 schreef Creepy het volgende:
Heel het ShenMue gebeuren bestaat uit 7 delen, dus er komen er nog wel een aantal waarschijnlijk, helaas niet meer voor de DC.
7? mm, ik dacht dat het er meer waren; tenminste, dat had ik gehoord. (al vind ik 7 ook wel veel, maar ja het is ook zo'n leuk spel 8-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Is het nou zo dat je je Shenmue 1 savegame kunt gebruiken om met Shenmue 2verder te gaan of niet?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 20:57 schreef DjeV het volgende:

[..]

7? mm, ik dacht dat het er meer waren; tenminste, dat had ik gehoord. (al vind ik 7 ook wel veel, maar ja het is ook zo'n leuk spel 8-) )
het zijn er 16 ja :) 16 Chapters, maar ik geloof dat er in Shenmue 2 al meer dan 1 chapter zat.. :) Weetniet pcies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 22:16 schreef WouteRF het volgende:

[..]

het zijn er 16 ja :) 16 Chapters, maar ik geloof dat er in Shenmue 2 al meer dan 1 chapter zat.. :) Weetniet pcies
ah had ik het toch goed gehoord :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 07 januari 2002 21:07 schreef GolbeZeromus het volgende:
Is het nou zo dat je je Shenmue 1 savegame kunt gebruiken om met Shenmue 2verder te gaan of niet?
ja dat is zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand nog nieuws over deze TOP GAME!!!!!!
Ben laatst weer opnieuw begonnen met beide delen en damn......tering...wow.....
Ben nog steeds blij met mn dreamcast en hoopte dat er nog leven was in de SHENMUE wereld??? ik weet dat er nix meer voor DC gemaakt wordt maar misschien PS2 of XBOX? Want deel 2 is op de XBOX...
Iemand nieuwtjes??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:48

Wom

Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 14:21:
iemand nog nieuws over deze TOP GAME!!!!!!
Ben laatst weer opnieuw begonnen met beide delen en damn......tering...wow.....
Ben nog steeds blij met mn dreamcast en hoopte dat er nog leven was in de SHENMUE wereld??? ik weet dat er nix meer voor DC gemaakt wordt maar misschien PS2 of XBOX? Want deel 2 is op de XBOX...
Iemand nieuwtjes??
Hoewel je een enorm oud topic kicked is het laatste nieuws dat shenmue III naar alle waarschijnlijkheid gecancelled is en dat we waarschijnlijk geen Shenmue game meer gaan zien. Er waren nog wel geruchten over een film om de al klaar liggende verhaallijn toch te kunnen gebruiken. (iets van 8 delen ofzo die in verhaal al klaarliggen)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:31

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

haha, 2 jaar tussen laatse 2 posts ....

keb em zelf ook op me dreamcast en vond dit een van me mooiste adventure of zelfs allround game wat ik gespeeld heb.... zeker hoe bv die gezichten geanimeerd waren, met gelaatsuitdrukkingen... dat was toch heeeftig....

Zelfs nu is dat amper geevenaard op pc... het lachen van die gasten doe allerlei veranderingen teweeg brengen in de gelaatstrekken... wooowie

volgens mij is het vervolgt geworden op de XBOX.... nope blijkt shenmue 2 te zijn.....

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

AudiRS4 schreef op 04 juni 2004 @ 14:30:
[...]

Hoewel je een enorm oud topic kicked is het laatste nieuws dat shenmue III naar alle waarschijnlijkheid gecancelled is en dat we waarschijnlijk geen Shenmue game meer gaan zien. Er waren nog wel geruchten over een film om de al klaar liggende verhaallijn toch te kunnen gebruiken. (iets van 8 delen ofzo die in verhaal al klaarliggen)
Daar ben ik het niet mee eens. Waarom niet nou om het volgden een tijd terug zijn bij Sega alle ontwikkelstudio's weer een flink door elkaar gegooid met als gevolg dat Yu Suzuki nu niet meer bij AM2 (studio die shenmue 1 en 2 gemaakt heeft onder leiding van eerder genoemde) zit maar bij Digital Rex ook zijn toen de patenten op Shenmue toen verandert en vernieuwd. En ook de website van Shenmue is vernieuwd (niet dat er veel op staat maar het gaat om het idee)... En ook is nog steeds niet bekend waar Digital Rex momenteel mee bezig is.. Ik mag aannemen dat ze niet al die tijd op vakantie zijn geweest. En dan die film dat is wat mij betreft één grote hoax. Ik ben ervan overtuigd dat Yu Suzuki er alles aan zal doen om zijn creatie af te maken.

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Pagina: 1