plz. help zie het niet meer zitten met mobo

Pagina: 1
Acties:

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

-Sander-

///M Powerrrrrr

Topicstarter
help plz..

heb hier een epox mpv3c-m met een amd k6-2-500mhz maar, op dat mobo zit geen ps2, nou heb ik een verloop van din naar ps2 maar dat werkt niet,..andere pcs die ik gehad heb wilde dit altijd!! en nu ineens niet meer..ik heb er dus nu een toetsenbord aan het verloop werkt, maar zodra ik de capslock indruk doet ie het niet meer, en moet ik hem loskoppelen en naar, configuratiescherm om de timing weer aan te passen, en blijft ie dan hangen op capslock..waar ik hem niet meer af krijg, * -Sander- heeft al veel andere toetsenborden geprobeerd, en er is er een die doet het wel maar die is niet goed, meer...nu heb ik net een nieuwe gekocht en die doet het helemaal niet... help wat moet ik doen ik ben ten einde raad. :( :( :( :( :( :( :( :(

• DeX
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Ik heb nog een Mobo te koop voor je .. een Sloa A Athlon Mobo exclusief processor..

• -Sander-
  • Nu online

-Sander-

///M Powerrrrrr

Topicstarter
Op zaterdag 01 december 2001 02:16 schreef DeX het volgende:
Ik heb nog een Mobo te koop voor je .. een Sloa A Athlon Mobo exclusief processor..
schiet ik daar hiermee iets mee op ?? sorry maar ik ben echt ten einde raad. gvd

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op zaterdag 01 december 2001 02:16 schreef DeX het volgende:
Kan jij je waar niet ergens anders aan gaan prijzen :?

Verwijderd

Misschien moet je eens op een beurs o.i.d zoeken naar een toetsenbord met DIN-stekker (lijkt op ps/2 maar is groter). Die aansluiting zit vast wel op je mobo.

• Dr. Vork
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-02 00:36

Dr. Vork

Moet ik hier iets tiepen?

Ik doe een klein gokje nu, maar ik denk dat alleen oude toetsenborden werken, daar bedoel ik mee dat PS/2 niet backward compatible is met het oude systeem. Een tijd geleden maakten ze PS/2 toetsenborden nog zo dat ze ook op het oude systeem aangesloten konden worden met een verlooppluggie.

• -Sander-
  • Nu online

-Sander-

///M Powerrrrrr

Topicstarter
Op zaterdag 01 december 2001 02:23 schreef Dr. Vork het volgende:
Ik doe een klein gokje nu, maar ik denk dat alleen oude toetsenborden werken, daar bedoel ik mee dat PS/2 niet backward compatible is met het oude systeem. Een tijd geleden maakten ze PS/2 toetsenborden nog zo dat ze ook op het oude systeem aangesloten konden worden met een verlooppluggie.
ik heb hier ook nog een p1 166 staan met verloop dat werkt ook waarom op dit gvd mobo niet dan..en ik heb dus 1 toetsenbord ps2 die het wel doet..maar dat ding is niet helemaal goed meer enzo

Verwijderd

umm staan alle timings goed in je bios? Doe alle bios settings even op standaard zetten of even de cmos clearen. Misschien een usb toetsenbord proberen?

• Dr. Vork
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-02 00:36

Dr. Vork

Moet ik hier iets tiepen?

Op zaterdag 01 december 2001 02:26 schreef Alfa_33 het volgende:

[..]

ik heb hier ook nog een p1 166 staan met verloop dat werkt ook waarom op dit gvd mobo niet dan..en ik heb dus 1 toetsenbord ps2 die het wel doet..maar dat ding is niet helemaal goed meer enzo
Hmm, nee, dat kan het niet verklaren....

• -Sander-
  • Nu online

-Sander-

///M Powerrrrrr

Topicstarter
Op zaterdag 01 december 2001 02:27 schreef reg10 het volgende:
umm staan alle timings goed in je bios? Doe alle bios settings even op standaard zetten of even de cmos clearen. Misschien een usb toetsenbord proberen?
yep, alles staat goed..hij MOET het gewoon doen

• -Sander-
  • Nu online

-Sander-

///M Powerrrrrr

Topicstarter
ik zie ook net bios updates..zit nu de nieuwste op maar, zou ik hem ook terug kunnen flashen ??

http://www.epox.com/html/english/support/motherboard/bios/vp3.htm

• -Sander-
  • Nu online

-Sander-

///M Powerrrrrr

Topicstarter
niemand meer die iets weet ?? :(

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:41
Je kan ook gewoon een modern DIN Toetsenbordje kopen. Die zijn er wel, zelfs in multimedia uitvoering.

Verwijderd

pak gewoon een toestenbord van een oud 486 ofzo of 386 mij part
Pagina: 1