Toon posts:

Ratelende geluid........in de scanner.....!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 166 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een scanner hier (HP scan 5000 geloof ik)... Ik gebruik hem al een jaar niet, daarvoor had ie dus perfect gedaan... Maar opeens begon ie te ratelen (alsof iets onder die glas stuk aan het gaan is??) en de scans waren erg groenig van kleur :?
Waarom zou dit gebeurd zijn? Ik heb hem niet laten vallen of zo... Opeens begon ie dus raar te doen...
Alvast bedankt...

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 13:58

cutter

Wannabe i7 fanboy

Denk dat je scanner nu in de scannerhemel is. Maar heb je het slot er wel van af gehaald.

Verwijderd

WG --> HA

Verwijderd

Op zaterdag 01 december 2001 07:42 schreef HlpDsK het volgende:
WG --> HA
En nu issie dubbel :)

Zie : [topic=337338/1/40]

Verwijderd

Nu niet meer :)

Verwijderd

Op zaterdag 01 december 2001 09:14 schreef HlpDsK het volgende:
Nu niet meer :)
:P

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:44
:o

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Verwijderd

Op zaterdag 01 december 2001 01:12 schreef error2001 het volgende:
Ik heb een scanner hier (HP scan 5000 geloof ik)... Ik gebruik hem al een jaar niet, daarvoor had ie dus perfect gedaan... Maar opeens begon ie te ratelen (alsof iets onder die glas stuk aan het gaan is??) en de scans waren erg groenig van kleur :?
Waarom zou dit gebeurd zijn? Ik heb hem niet laten vallen of zo... Opeens begon ie dus raar te doen...
Alvast bedankt...
Heb ik nu ook met mijn scanner. Als het scanding terugrolt naar zijn originele positie, dan maakt ie me toch een pokkeherrie (ratelratel). Ik heb er overigens geen probleem mee, want me scans zijn nog goed.

Maar ik gok dat er iets in dat geleiderrail niet goed zit of je tandwieltjes zijn nu schroot ;)

• Just_a_Gamer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03:04
Bij mijn scanner maakt ie ook gewoon ratelende geluid bij het scannen.

Misschien ff de nieuwste drivers halen??

Verwijderd

Zit er op de scanner niet ergens een schakelaartje met een slotje erbij :?
Dat had ik laatst ook met m'n HP Scanjet 7450C :+ .
Bleek die dus gewoon op z'n lock te staan. |:( 8-)
Pagina: 1