Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949
-spelen met AGP Aperture size in bios
-fast writes uitzetten
misschien dat dat helpt
-fast writes uitzetten
misschien dat dat helpt
En, die VIA drivers? Zijn die nou wel of niet nodig in XP? Kan ik nog andere dingen doen, om hem stabieler te krijgen?
Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
Via drivers zijn niet nodig, die zitten idd al in XP ingebakken 
Probeer je kaart eens op AGP 2x te zetten, of zet Sideband Adressing eens uit, dat wil ook nog wel eens problemen geven.
Probeer je kaart eens op AGP 2x te zetten, of zet Sideband Adressing eens uit, dat wil ook nog wel eens problemen geven.
jep, zet hem eens op 256mbOp zaterdag 01 december 2001 01:09 schreef woutf het volgende:
-spelen met AGP Aperture size in bios
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Verwijderd
Je kan voor de zekerheid toch wel even de nieuwste installeren lijkt me.Op zaterdag 01 december 2001 14:13 schreef Pollewob het volgende:
Via drivers zijn niet nodig, die zitten idd al in XP ingebakken
En hoezo ligt dit aan je videokaart?
Tja, soms kwam XP met het booten na zo'n crash met de melding dat het aan de Gforce lag. Zou het ergens anders aan kunnen liggen? brak geheugen oid?? En, hoe test/verbeter ik dat dan? Thnx voor alle input. Baal beetje dat comp van > 4k het zo slecht doet dat ik nu op m'n oude werk
Pagina: 1