Deze advertentieplaats is te huur!
No offence... maar volgens mij zie ik alleen een klein TL-bakje wat je in je bak hebt gepleurdOp zaterdag 01 december 2001 00:20 schreef RamShackle het volgende:
Hier zijn de lang beloofde pics van mn casemod.
[afbeelding]
Beetje oversized fan op je processor gepropt.... (komt de koeling meestal niet ten goede als je de koelvinnen niet OOK aanpast....)
Misschien nog een chipsetkoelvinnetje vervangen door een chipsetkoelvinnetje met fannetje..... maar verder?
You lost me there......... Mis ik iets?
* WFvN heeft weer eens niet goed gekeken
Wel een tl-bak in je bak... maar dus niets aan je cpu-cooler gedaan. Maar wel een fan vlak bij je cpu geplaatst. (beter dan wat ik eerst meende te zien)
Maar nogmaals... no offence.... niet echt een big-deal.....
Lang mee bezig geweest?
Heb je trouwens ook een pic dat ie in het donker staat? ik zie maar 1 pic namelijk.
Waarachtig..... dat had ik ook nog niet gezien........ Get the Stevie-Wonder-feelingOp zaterdag 01 december 2001 00:22 schreef OuweRus het volgende:
lol
wel cool gedaan dat plexiglas, maar waarom die TL-lamp erin??
Verwijderd
Sorry, kan er niet enthousiast over geraken.
Dacht je dat die fan in de lucht bleef hangen ofzoOp zaterdag 01 december 2001 00:25 schreef wfvn het volgende:
[..]
Waarachtig..... dat had ik ook nog niet gezien........ Get the Stevie-Wonder-feeling
By the way er zit plexiglas voor hoorOp zaterdag 01 december 2001 00:21 schreef wfvn het volgende:
edit:
* WFvN heeft weer eens niet goed gekeken
Wel een tl-bak in je bak... maar dus niets aan je cpu-cooler gedaan. Maar wel een fan vlak bij je cpu geplaatst. (beter dan wat ik eerst meende te zien)
Maar nogmaals... no offence.... niet echt een big-deal.....
Verwijderd
Als je wit licht gebruikt is het hele effect toch weg .. wat is er nu mooi aan een over-verlichte kastOp zaterdag 01 december 2001 00:20 schreef RamShackle het volgende:
[afbeelding]
Juist niet, ik heb zelf ook een HS van 6 bij 6, met daarop een 92 mm sunon fan.. je hebt zo meer CFM (de fan is nu eenmaal groter) .. en dat bevordert je koelprestaties alleen maar ..Op zaterdag 01 december 2001 00:21 schreef wfvn het volgende:
Beetje oversized fan op je processor gepropt.... (komt de koeling meestal niet ten goede als je de koelvinnen niet OOK aanpast....)
btw: effe een domme vraag.....ik zie dat veel modders zo'n extra fan daar neer zetten zit daar een gedachte achter???
Koude lucht direct naar je CPU blazen voor betere koeling, get the pictureOp zaterdag 01 december 2001 00:32 schreef biertje-blijf-bij-me het volgende:
sjeez.....niet echt aardig om gelijk te lopen kankeren op zijn mod...
btw: effe een domme vraag.....ik zie dat veel modders zo'n extra fan daar neer zetten zit daar een gedachte achter???
[edit]
Ok, in dit geval dus om de warme lucht eruit te zuigen. Niet echt logisch, want een outtake fan aan de achterkant en die intake aan de zijkant werkt beter
Tnx . Das voor de warmte af te voeren...Op zaterdag 01 december 2001 00:32 schreef biertje-blijf-bij-me het volgende:
...
Het blijkt wel weer dat * WFvN op dit moment SUPER helder is.... NOTOp zaterdag 01 december 2001 00:27 schreef Sick_Nick het volgende:
[..]
Dacht je dat die fan in de lucht bleef hangen ofzo
Eerst zie ik een plexiglasplaat over het hoofd en zie een (denk ik; ik ben nu nergens meer zeker van) 8cm fan aan voor een oversized CPU-fan en een CPU-fan voor een chipsetfan.
Vervolgens krijg ik in de gaten dat die fannetjes dus toch andere bedoelingen hebben maar mis daarbij de montage van die grote fan die (nu ik er inderdaad bij nadenk) dus in de lucht 'lijkt' te hangen omdat ik dus OOK al die plexiglasplaat heb gemist.
Ff een gokje:
Je hebt een normale TL-bak (formaatje van 1 meter) ingebouwd in een zelfgebouwde -oversized-computerkast- met een zelf ge-etste mega-mobo-printplaat met mega-zelfgeproduceerde-processor en andere componenten en een autoradiator-fannetje op je cpu geplakt
Of zie ik weer dingen die er niet zijn
I'm loooooooooooooooooooooosing it
WTFOp zaterdag 01 december 2001 00:20 schreef RamShackle het volgende:
[afbeelding]
plexiglas is strak gedaan, je ziet bijna niet dat het er is
Das er geen eentje van 1 meter maar van geloof ik 45cm. aangezien mn case een beetje klein is moest ik hem zo er in zetten. Maar het was meer ff voor de show omdat ik nu op een LAN zit...Op zaterdag 01 december 2001 00:33 schreef wfvn het volgende:
Ff een gokje:
Je hebt een normale TL-bak (formaatje van 1 meter) ingebouwd in een zelfgebouwde -oversized-computerkast- met een zelf ge-etste mega-mobo-printplaat met mega-zelfgeproduceerde-processor en andere componenten en een autoradiator-fannetje op je cpu geplakt
Of zie ik weer dingen die er niet zijn
Da's wel superstoer.... dit is de eerste keer dat ik zo'n ding in gebruik zie......Op zaterdag 01 december 2001 00:35 schreef gabberjoost het volgende:
Volgens mij ben jij de enige hier die z'n ACR (Os is het AMR) slot gebruikt!?!?!
Tja zit er nu eenmaal in he. Werkt goed dus waarom een pci modem?Op zaterdag 01 december 2001 00:35 schreef gabberjoost het volgende:
Volgens mij ben jij de enige hier die z'n ACR (Of is het AMR) slot gebruikt!?!?!
Verwijderd
Verwijderd
Voor de Show?Op zaterdag 01 december 2001 00:36 schreef RamShackle het volgende:
[..]
Das er geen eentje van 1 meter maar van geloof ik 45cm. aangezien mn case een beetje klein is moest ik hem zo er in zetten. Maar het was meer ff voor de show omdat ik nu op een LAN zit...
owjah.. enne onboard-video Suxxt!
Idd ... loose the tube lightOp zaterdag 01 december 2001 00:34 schreef Doek het volgende:
ik mag toch wel hopen dat die tl-buizen zeer spoedig vervangen worden door iets fatsoenlijks want wat vind ik dit
plexiglas is strak gedaan, je ziet bijna niet dat het er is
kijk es voor een leuk ccfl-etje of zo ...
Als ik jou was zou ik die oversized TL BAK er uit gooien, en er een CCFL of een Neon instoppen, want zo'n tl word heet en is erg storingsveroorzakend!!Op zaterdag 01 december 2001 00:32 schreef RamShackle het volgende:
BTW is een 8x8. maar is ook nog niet helemaal af. moet nog ander tl kopen (kleurtje), tl plat zien te krijgen, en een finger guard ervoor...
Damn ik moet echt sneller gaan tiepen!!!
er valt niet veel te gamen, die kerel heb geen videokaartOp zaterdag 01 december 2001 00:38 schreef [STG]Negotiator het volgende:
zit jij nu niet te gamen @ ROC Twente Plus.. zag die lelijke TL lamp vandaag wel als het goed is
dan maak ik je in
btw. dat plexiglas is wel leuk.
Jah so what... als jij een manier weet om meer geheugen toe te wijzen mag je het zeggen. En via de BIOS wil nie...Op zaterdag 01 december 2001 00:40 schreef Doek het volgende:
[..]
er valt niet veel te gamen, die kerel heb geen videokaart
maar das een beetje offtopic
WTFOp zaterdag 01 december 2001 00:45 schreef RamShackle het volgende:
[..]
Jah so what... als jij een manier weet om meer geheugen toe te wijzen mag je het zeggen. En via de BIOS wil nie...
maar das een beetje offtopic
waar heb jij het over??? WTF doe jij op een lan zonder fatsoenlijke videokaart???? damn.
Wat is dat voor mobo trouwens, als ik zo ff goed kijk zie ik nie eens een agp slot
woeps, liet me ff gaan, maar hij begon ook, nah ik zal het nie meer doenOp zaterdag 01 december 2001 00:54 schreef OuweRus het volgende:
tering...doek doe eens rustig
Insanus sum
Hij was ook bedoeld voor mensen met een IQ van 80 of hoger.Op zaterdag 01 december 2001 01:09 schreef RamShackle het volgende:
waz dat nu weer voor een reply.... begrijp hem eerlijk gezegt niet helemaal...
Insanus sum
Nee.Op zaterdag 01 december 2001 01:12 schreef DETONATORX het volgende:
daar val jij dus duidelijk niet onder.
Insanus sum
Ja, dat grapje ken ik, ik hoorde hem voor het eerst in 1643. Ik weet het nog goed.Op zaterdag 01 december 2001 01:15 schreef DETONATORX het volgende:
mijn iq is in iedergeval hoger dan mijn leeftijd dat kan je van jou niet echt zeggen.grappie
Insanus sum
auw, that hurtsOp zaterdag 01 december 2001 01:10 schreef Abu het volgende:
[..]
Hij was ook bedoeld voor mensen met een IQ van 80 of hoger.
Dat kun je vast wel gebruiken nadat je je computer zo verneukt hebt.Op zaterdag 01 december 2001 01:18 schreef RamShackle het volgende:
[..]
Wat word ik daar blij van.
Insanus sum
Ok, nu heb je me.Op zaterdag 01 december 2001 01:20 schreef RamShackle het volgende:
Not by me... Hijs zelf jaloers omdat ie geen hoog IQ heeft...
Insanus sum
pasfoto ????
Geen idee tegen wie je het hebt, vraag me af of je het zelf wel weet. Wijs eens iemand aan met een intelligente usericon.Op zaterdag 01 december 2001 01:21 schreef DETONATORX het volgende:
inteligente user icon trouwens
Insanus sum
Waarom wil DETONATORX niet meer buitenspelen? Ben je boos? Pluk een olifant! Zet hem op je hoed, dan ben je morgen plat!Op zaterdag 01 december 2001 01:23 schreef DETONATORX het volgende:
ach ik kap ermee met jullie valt toch niet te praten.
Insanus sum
Nou doe je best dan maar, maak het niet te laat. Morgen is er weer een dag en als je zo door gaat krijg je vierkante oogjes.Op zaterdag 01 december 2001 01:26 schreef DETONATORX het volgende:
nee want ik ga lekker door fraggen in UT
Insanus sum
Verwijderd
btw mijn PB heeft een MSI moederbord, maar dat bekend stukje compenseert ie dan met een ATI Rage, die een Fury is en een Expert enzo tegelijk door een f*cked up serienummer en als je nieuwe drivers downt mag je de harde schijf formatten
hoe heb je dat gat netjes in je plexi gekregen? dat wil ik nl ook (om een wat directere luchtaanvoer te creeeren naar m'n cpucooler)
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Beetje lelijk, kan wel wat worden als je ff je best doet.Op zaterdag 01 december 2001 12:06 schreef Ener-G het volgende:
god kolere die tl-buis
hoe heb je dat gat netjes in je plexi gekregen? dat wil ik nl ook (om een wat directere luchtaanvoer te creeeren naar m'n cpucooler)
Over die Tlltje kun je ook mooie hoesjes voor krijgen ik zou blauw nemen
De binnenrand van gat in het plexiglas kun je met een brandertje weer mooi glad krijgen, vergt enige oefening
De beste stuur(lui)staan....hoe was dat ook al weer...
Iwill KK266 R | Amd 1333 266 | Global win wbk38 | 512 Mb M-Tec | 2 x Seagate U 5 40 Gb raid 0 + 2 x Barracuda IV 80 GB raid 0 | Liteon 48x12x48 | Cyberdrive 52 | Radeon 8500 | 3com509 |
OMG Nego jij hier... ik krijg nog steeds 40,- van je van die maffe lan van jullieOp zaterdag 01 december 2001 00:38 schreef [STG]Negotiator het volgende:
zit jij nu niet te gamen @ ROC Twente Plus.. zag die lelijke TL lamp vandaag wel als het goed is
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Heet word ie niet maar is wel storing veroorzakend jah. Dat had ik ook in de gaten...Op zaterdag 01 december 2001 00:39 schreef freakstar het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik die oversized TL BAK er uit gooien, en er een CCFL of een Neon instoppen, want zo'n tl word heet en is erg storingsveroorzakend!!
woepsOp zaterdag 01 december 2001 20:55 schreef crashoverride het volgende:
[..]
OMG Nego jij hier... ik krijg nog steeds 40,- van je van die maffe lan van jullie
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Verwijderd
heb er maar 1 woord voor het is geen gezicht die lampOp zaterdag 01 december 2001 00:20 schreef RamShackle het volgende:
[afbeelding]
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
*zucht*
Sorry PhreakOp zaterdag 01 december 2001 23:14 schreef Phreak het volgende:
Ga maar gauw ontopic, straks sluit Phreak jullie topic nog..
*zucht*
Maar Martijn, je moet nog wel ff een fanguard op die fan van je zetten
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Verwijderd
Ik heb hier zat ver-schrik-ke-lijk-ke casemods voorbij zien komen (pak weg 80%) en ik vind dit niks minder dan die andere.
Wel moet ik zeggen dat die 20% die overblijft, dat dat ook echt mooie/functionele mods zijn.
Verwijderd
Ga je nog zo'n filter op je fan zetten? Ik zie nogal eens op de foto's dat dat niet gebeurt. Er komt dan toch een hoop stof etc. in je systeem?
Ja ff die TL vervangen voor een goede grow lamp en een beetje de luchtvochtigheid omhoog schroeven en kweken maarOp zaterdag 01 december 2001 18:23 schreef TheProphet het volgende:
Je kan wel wiet gaan kweken naast je kast
Nah die TL is er al uit heb ik begrepen -> heel goed want die was lelijk. Maar d'r zal vast wel iets cools van te maken zijn. Ik vind zo'n complete plexiglas wand iig wel
Verwijderd
Is in ieder geval orgineelOp zondag 02 december 2001 02:39 schreef Reind het volgende:
[..]
Ja ff die TL vervangen voor een goede grow lamp en een beetje de luchtvochtigheid omhoog schroeven en kweken maar
Nah die TL is er al uit heb ik begrepen -> heel goed want die was lelijk. Maar d'r zal vast wel iets cools van te maken zijn. Ik vind zo'n complete plexiglas wand iig wel
Verwijderd
Verwijderd
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..