Wat bedoel je
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
als ik bijv windows 3.11 of zoiets zoek bij software zie ik niks, of als ik red alert probeer zie ik ook niks, sim city, windows, unreal helemaal niks
Kappe met deze onzin 
[topic=337254/1/25]
[topic=337254/1/25]
Nee hoor, kan nog alles zoeken/vinden. Ook (backup) software.
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Ik zou je wel willen helpen maar, zoals je je probleem omschreef met dat red alert enzo.
Je bent dan illegaal bezig en daar help ik niet mee, en vooral niet op GoT.
Als je niet snapt waarom lees dan maar de FAQ
ik probeerde dat... omdat windows niet lukteOp vrijdag 30 november 2001 23:58 schreef WS het volgende:
Ik zou je wel willen helpen maar, zoals je je probleem omschreef met dat red alert enzo.
En je denkt dat Windows downloaden niet illegaal is?Op vrijdag 30 november 2001 23:59 schreef BoboChan het volgende:
[..]
ik probeerde dat... omdat windows niet lukte
Software die jij in de winkel koopt met een licentie, en freeware.Op zaterdag 01 december 2001 00:01 schreef BoboChan het volgende:
[..]
Ok lama... welk software is dan niet illegaal?
Verwijderd
zou je misschien in vervolg meerdere zinnen in 1 posts willen zetten a.u.b met deOp zaterdag 01 december 2001 00:05 schreef BoboChan het volgende:
[..]
(vriend wil weten hoe groot het is)
is beter dan hele tijd een nieuwe post beginnen achter elkaar
Op vrijdag 30 november 2001 23:58 schreef WS het volgende:
Verwijderd
Sorry hoor, maar het is hier niet de plaats om hulp te zoeken bij het downloaden van illegale software.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()