Hoi,
Het volgende is het plan, ik ga samen met een kameraad een mp3/dvd speler bouwen, zodat hij tussen de losse audio componenten past. De maat 43cm is daarbij voor het front maatgevend. We bouwen dat ding op uit profielen. De tekeningen zijn al goed op weg.
Er komt een LCD schermpje in (parallel) en de aansturing gaat via de 2 compoorten. De ene compoort wordt gebruikt voor de infrarood receiver (deze komt aan de voorkant van de speler), aan de andere compoort komen 4 knopjes te zitten deze worden aangestuurd via COMcontrol.
Hardware die er in komt (bij mij dan):
- Gigabyte GA-5AX
- AMD K6-2 500Mhz
- 128Mb intern
- Viper 550 VGA (met een coverter naar scart)
- SB AWE32
- NIC
- LCD
- Aangepaste PSU
- DVD Pioneer 116 (tray) deze wordt geïntegreerd in de voorkant
- HDD 8,4Gig + 1,2 Gig (de laatste voor het OS)
- Power-on LED
- Aanknop
- Zelfgebouwde behuizing (front wordt ge CNC-freest
)
Software
- Winamp + plugins, voor infrarood en LCD
- COMcontrol
- benodigde drivers
Nu wou ik vragen of jullie misschien nog ideeen hebben die we kunnen gebruiken of op- en aanmerkingen?
NB: Het apparaat moet gewoon in zijn geheel in de audioset geplaatst kunnen worden, aan de achterkant komen dan ook de bekende rode en witte tulip pluggen etc etc...
Groeten JWR
Het volgende is het plan, ik ga samen met een kameraad een mp3/dvd speler bouwen, zodat hij tussen de losse audio componenten past. De maat 43cm is daarbij voor het front maatgevend. We bouwen dat ding op uit profielen. De tekeningen zijn al goed op weg.
Er komt een LCD schermpje in (parallel) en de aansturing gaat via de 2 compoorten. De ene compoort wordt gebruikt voor de infrarood receiver (deze komt aan de voorkant van de speler), aan de andere compoort komen 4 knopjes te zitten deze worden aangestuurd via COMcontrol.
Hardware die er in komt (bij mij dan):
- Gigabyte GA-5AX
- AMD K6-2 500Mhz
- 128Mb intern
- Viper 550 VGA (met een coverter naar scart)
- SB AWE32
- NIC
- LCD
- Aangepaste PSU
- DVD Pioneer 116 (tray) deze wordt geïntegreerd in de voorkant
- HDD 8,4Gig + 1,2 Gig (de laatste voor het OS)
- Power-on LED
- Aanknop
- Zelfgebouwde behuizing (front wordt ge CNC-freest
Software
- Winamp + plugins, voor infrarood en LCD
- COMcontrol
- benodigde drivers
Nu wou ik vragen of jullie misschien nog ideeen hebben die we kunnen gebruiken of op- en aanmerkingen?
NB: Het apparaat moet gewoon in zijn geheel in de audioset geplaatst kunnen worden, aan de achterkant komen dan ook de bekende rode en witte tulip pluggen etc etc...
Groeten JWR