SuperMicro X11DAi-N Dual Gold 6140 36C/72T 320GB A2000 2x WD770 1TB, 4K + 2x QHD
Dat zijn gewoon katmai's met geen 512 maar 2048Kbyte Cache op 1/2e van de proc snelheid?
Dan kan ik me wel goed voorstellen dat ze amper sneller zijn, aangezien 512kb cache al behoorlijk overkill is
.
Dan kan ik me wel goed voorstellen dat ze amper sneller zijn, aangezien 512kb cache al behoorlijk overkill is
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Volgens mij draaid bij de xeon versie van de katmai de cache wel op full-speed mee. Dus dan moeten ze toch wel een stukje sneller zijn.
Ik heb het even nagekeken en het klopt bij de normale versie draaid de second level cache op een half keer de proccessor frequentie en bij de xeon op de volledige frequentie.
Ik heb het even nagekeken en het klopt bij de normale versie draaid de second level cache op een half keer de proccessor frequentie en bij de xeon op de volledige frequentie.
Ze draaien inderdaad op full speed. Dat weet ik ook wel - maar ik wil gewoon details, grafieken en overviews hebben (of zoals de detective in de gemiddelde Hollywood film wel een keer zegt - "I WANT STATUS REPORTS!") van hoeveel het uitmaakt en waarin.
Daarnaast heeft een Xeon nog een paar features in zich die SMP makkelijker en beter gemanaged maken (minder overhead)
Daarnaast heeft een Xeon nog een paar features in zich die SMP makkelijker en beter gemanaged maken (minder overhead)
SuperMicro X11DAi-N Dual Gold 6140 36C/72T 320GB A2000 2x WD770 1TB, 4K + 2x QHD