Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Verwijderd
Maximizen, nieuw verster openen, ook zorgen dat ie maximized is. Dan het 1e venster killen. Dan 2e venster killen.
En dan nog es kijken wat er gebeurd als je een venster opent
En dan nog es kijken wat er gebeurd als je een venster opent
Nope, jammer genoeg werkt het niet
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Verwijderd
wat wel werkt is je venster zo groot mogelijk maken (fullscreen size) maar niet met de fullscreen optie (dus met de muis rechtsonderin enzo), dan hetzelfde doen als wat hlpdsk zei...dat werkt wel
dat is ook wat hlpdsk bedoelde volgens mij, waarsch heb je het met de fullscreen optie gedaan
dat is ook wat hlpdsk bedoelde volgens mij, waarsch heb je het met de fullscreen optie gedaan
Verwijderd
Volgens mij rechtermuisknop op een IE icoon (behalve bureaublad) dus bijvoorbeeld in je snelstarten of startmenu.. Eigenschappen kiezen dan tabblad "Snelkoppeling" >> uitvoeren >>> Maxima!!
Groetjes
Groetjes
Het IExplorer icoon op je desktop killen,
een nieuwe snelkoppeling naar IE maken en die op gemaximaliseerd zetten.
een nieuwe snelkoppeling naar IE maken en die op gemaximaliseerd zetten.
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Verwijderd
niet maximizen met die knop rechtboven, maar door handmatig die rechterhoek van je window naar beneden en trekken, soort van handmatig fullscreen dus, en dat werkt wel!
Ik snap niet dat MS nooit een goeie oplossingen heeft gemaakt voor die 'probleem'.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
ben het met je eensOp zaterdag 01 december 2001 23:55 schreef jelmervos het volgende:
Ik snap niet dat MS nooit een goeie oplossingen heeft gemaakt voor die 'probleem'.
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
ik vind het nie eg een probleem btw
vind het lastig als vensters fullscreen zouden openen
Verwijderd
Bij mij werkt wat ik boven zeg. En dan dus wel met de full-screen knopOp zaterdag 01 december 2001 23:55 schreef jelmervos het volgende:
Op alle machines.
Ook als je daarna "rechtermuis => Open in new window" doet? (Of ctrl-click op een link.)Op zondag 02 december 2001 09:53 schreef HlpDsK het volgende:
Bij mij werkt wat ik boven zeg. En dan dus wel met de full-screen knop
Op alle machines.
Want bij alle nieuw gestarte vensters en ctrl-N werkt het idd, maar bij Open in new window niet (bij mij dan).
Ik heb het even getest, maar het werkt echt niet.Op zondag 02 december 2001 10:00 schreef HlpDsK het volgende:
Yup
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Pagina: 1