Toon posts:

[WOS]Offtopic?? Dacht het toch niet!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb vanmiddag een vraag geplaatst onder de categorie Windows Operated systems. De vraag was over het feit, dat ik een Windows 2000 Server heb draaien, en daar heb ik Sygate Home Network op draaien. Je kunt het bericht onder dat forum terug vinden.

Nu lijkt mij dat deze vraag in de juiste forum is gesteld. Buzzman dacht daar blijkbaar anders over, en heeft, in plaats van het naar de naar zijn mening correcte forum te verplaatsen, gewoon een slotje op mijn oproep gezet, en dus kan ik nog niet antwoorden. Terwijl naar mijn mening wel degenlijk de vraag in dat forum thuis hoort.

Ik vind dit onterecht. Kan Buzzman hier misschien op aangesproken worden? Er is nl niks mis met mijn Topic, en ook niet met het bericht wat ik heb geplaatst.

En een bericht over Rabo Internet bankieren laat hij wel gewoon staan. Dat lijkt me nog eens veel meer offtopic te gaan dan dat ik ging!

Ik hoor hier graag z.s.m. meer over!

• wasigh
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

topic title + move --> LA

Verwijderd

Topicstarter
Pardon???

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
[topic=336768] -> Topic voldeed niet aan de gestelde policy.
En daar wordt erg streng op gecontroleerd
Topic past imo ook beter in [NT]

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-12 15:51
Op vrijdag 30 november 2001 23:36 schreef DolbyDigital het volgende:
Pardon???
Volgens mij post je structureel in verkeerde fora. Dit topic was ook verkeerd geplaatst. Ik zou zeggen, lees de FAQ eens door. :)

Verwijderd

Topicstarter
Er spoor helemaal niks aan die "regels" die ze hier stellen.. denk dat ik maar ergens anders om hulp vraag, want dit sux

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Haal je ondertitel maar weg, want dat is gewoon een flame.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-12 15:51
Op vrijdag 30 november 2001 23:52 schreef DolbyDigital het volgende:
Er spoor helemaal niks aan die "regels" die ze hier stellen.. denk dat ik maar ergens anders om hulp vraag, want dit sux
Precies!

• Garfield|IA
  • Niet online
Op vrijdag 30 november 2001 23:52 schreef DolbyDigital het volgende:
Volgens mij is jouw gevraagd om je ondertitel te wijzigen, dit is namelijk een flame naar Buzzman.
Gedraag je ff naar je leeftijd wil je, okay ? :)

Post dat topic gewoon opnieuw in NT, en dan zullen wij kijken of we jouw kunnen helpen.

Verwijderd

Topicstarter
Als hij zich dan ook normaal gedraagt wil ik best mijn underline wijzigen hoor

• Garfield|IA
  • Niet online
Ik kan mij wel heel goed voorstellen dat het sluiten van je topic verkeerd is gevallen, maar Buzzman bedoeld er niet iets persoonlijks mee.

Er wordt nu in de diverse forums gewoon strenger gemod omdat er users zijn [jij niet] die te laks zijn in het lezen van de FAQ en het opzoeken van informatie.

Zij posten dan in WOS een topic "drivers VIA" waar kan ik deze downloaden ?
Dit soort vragen zijn simpel op te zoeken dmv de search en zoekmachines zoals www.google.com.

Tsja en waarom een topic niet verplaatst wordt, dit is ook een onderdeel van de nieuwe policy's.
Waar ik mij niet teveel mee wil bemoeien want iedereen heeft zo zijn eigen mening over deze policy's.
Sommigen vinden deze *piep* en de andere groep juicht ze weer toe.

Ik raad je gewoon aan om een nieuw topic te openen in NT of IT [volgens mij NT] en wat er nu is gebeurd mee te nemen als een wijze les oid.

Misschien kan een mod ff wat extra toelichting geven over het hoe en wat. :)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dit is toch een duidelijke en vriendelijke tekst met goede aanwijzingen hoe te posten toch?

Wat is hier moeilijk aan te begrijpen?
Ik heb je topic gesloten, dat is op zich best wel sneu maar goed, dat even terzijde

Ik heb opgemerkt dat je topic namelijk niet voldoet aan de nieuwe policy die in Windows Operated Systems geldt, persoonlijk vind ik het sticky topic bovenaan Windows Operated Systems nog niet zo heel erg verkeerd staan, maar daar kunnen de meningen over verschillen

Ik raad je iig aan om even dit topic door te lezen:

*** Voordat je een nieuw topic plaatst ***

En als je voor de volle 100% zeker weet dat er niks mis is inhoudelijk met je topic, maar bijvoorbeeld wel met je topic titel, dan maak je een nieuw topic aan met een _duidelijke_ subject die volgens "stap 3" goedgekeurd is

Laat het toch nog maar even duidelijk zijn dat ik dit topic niet voor mijn plezier heb gesloten, ook niet om jou te pesten oid, maar om GoT gezellig te houden voor ons allemaal

Succes ermee!
Boevendien is dit in delijn van [topic=331511/1/25] doorgetrokken.

Ik snap niet dat je je zo druk hierover moet maken dat je het persoonlijk gaat spelen ....

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Denk je dat ik nu nog zin heb in uitleg?? Ik heb die faq's al doorgelezen. Werkelijk de grootste bull staat daarin. Mijn topic was terecht zoals ie er stond. Okeej, ik wist niet dat ik er [W2K] voor moest zetten, maar dat hebben ze bij dit bericht ook voor me aangepast, dus ik snap niet dat er zoooo moeilijk gedaan word. En moet je eens kijken, er staan nog meer berichten, die nog veel verder off topic gaan, en die laat hij staan zonder ze op slot te zetten.

Hij handelt niet fair, en daar houd ik niet van. Zulksoort mensen moet je niet de verantwoording van een moderator geven, want die weten duidelijk niet hoe ze datsoort dingen moeten behandelen.

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Neem een pilletje....

....en ga even afkoelen.

Geen enkele reden om je zo "op-je-pik-getrapt" te gedragen imho.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:32

GaMeOvEr

Is een hork.

Op zaterdag 01 december 2001 00:19 schreef DolbyDigital het volgende:
Denk je dat ik nu nog zin heb in uitleg?? Ik heb die faq's al doorgelezen. Werkelijk de grootste bull staat daarin. Mijn topic was terecht zoals ie er stond. Okeej, ik wist niet dat ik er [W2K] voor moest zetten, maar dat hebben ze bij dit bericht ook voor me aangepast, dus ik snap niet dat er zoooo moeilijk gedaan word. En moet je eens kijken, er staan nog meer berichten, die nog veel verder off topic gaan, en die laat hij staan zonder ze op slot te zetten.

Hij handelt niet fair, en daar houd ik niet van. Zulksoort mensen moet je niet de verantwoording van een moderator geven, want die weten duidelijk niet hoe ze datsoort dingen moeten behandelen.
Ja, dat klopt helemaal. We hebben Buzzman moderator gemaakt omdat hij er geen hol van snapt, dat geeft namelijk leuke reacties in LA, eigenlijk is hij gewoon ons vriendje. ;)

[serieus]

Denk je nu echt dat een mod 24/7 alles kan monitoren ? Of dat hij in staat is _alle_ topics tegelijk in de gaten te houden ? Het heeft niets met machtsmisbruik of een hekel hebben aan bepaalde users te maken, veel meer met de bergen werk en de steeds makkelijker op te lossen vragen die er komen. Het strenge slotjesbeleid is een gevolg daarvan, waarvan de werking binnenkort geëvalueerd gaat worden. Dat soms topics gesloten i.p.v. gemoved, tja.

Wat is nu het probleem ? Dat jij je topic ff moet kopieëren en in NT moet plaatsen ? Jij hebt waarschijnlijk meer tijd te beschikking dan Buzzman.

Een slotje is _geen_ persoonlijke aanval.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Topicstarter
Wie zegt er dat ik meer tijd ter beschikking heb dan buzzman? Dat heb je mij niet horen zeggen. In de tijd dat ik me hier met dat slappe en waardeloze geouwehoer bezig houd, had ik al 2 computers die op een herinstallatie staan te wachten allang kunnen herinstalleren!

Waardeloos, zwaar waardeloos.

En over dat het voor mij zo'n grote moeite is om ff te knippen en te plakken : Vroeger werd een bericht verplaatst als het niet in de juiste forum stond. Dan hoef je er dus GEEN slotje op te gooien, hij had het eenvoudigweg kunnen verplaatsen, zoals dit altijd werd gedaan, en ZELFS nog met dit bericht is gedaan!

waardeloos gewoon, het lijkt UPC wel.

Daar kun je ook tegen de muur lullen, en word er ook niks gedaan... alhoewel, ja dan word er wel wat gedaan : Je word net zo behandelt als hier, je bent toch niet belangrijk!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:32

GaMeOvEr

Is een hork.

*zucht*

Wil je nu niet snappen hoezo dat nu niet meer gebeurt ?

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Topicstarter
ik wil het best snappen, ik laat alleen bij deze weten dat meteen een slotje erop gooien GEEN GOEDE MANIER is. Verplaatsen vind ik dan een stuk vriendelijker, dan krijg ik mijn vragen tenminste nog beantwoord, dat gaat nu dus niet meer gebeuren, mits ik het ga kopieren en plakken, waar IK dus geen tijd voor heb.

Goeie avond, en nog veel plezier, ik ga maar eens pitten, dan doe ik nog eens wat nuttigers dan dit!

• Garfield|IA
  • Niet online
waar IK dus geen tijd voor heb.
10 seconden, hoezo geen tijd |:(
Dicht die hap.

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op zaterdag 01 december 2001 00:34 schreef DolbyDigital het volgende:
En over dat het voor mij zo'n grote moeite is om ff te knippen en te plakken : Vroeger werd een bericht verplaatst als het niet in de juiste forum stond. Dan hoef je er dus GEEN slotje op te gooien, hij had het eenvoudigweg kunnen verplaatsen, zoals dit altijd werd gedaan, en ZELFS nog met dit bericht is gedaan!
Dat gebeurt niet meer omdat er mensen zijn die zich lui opstellen en verwachten dat mods en andere users hun zooi wel oplossen/opruimen.

Houdt niet in dat jij zo bent, maar je bent wel onbedoeld de dupe van een aantal onwilligen.

Als je zo verstandig bent als je je voordoet dan maak je je er niet eens zo druk om....

Pagina: 1