Toon posts:

Chaintech GeForce 3 Ti200 Kopen ja/nee.

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een slotje gekregen maar snap niet waarom met de search optie is er niets te vinden oven de Chaintech GeForce 3 Ti200. Alleen de GeForce 2.

Op het moment heb ik alleen de keuze uit deze videokaart. Ik wil een Ti200. Zal ik hem nemen ja of nee. Of is Chaintech een budget merk en krijg ik er alleen maar problemen mee.

Ik zelf wil de Asus maar kan hem niet krijgen en de Leadtek ook niet, terwijl Leadtek ook een budget merk was vinden de tweakers hem wel goed.

Help me.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:38

Vos

AFCA

Chaintec is wel een soort A-merk, is moeilijk te zeggen natuurlijk. Hij is iets goedkoper lijkt me, dat telt ook mee. Mocht die al wat langzamer zijn, dan nog.. Je zult er weinig minder of meer probs mee krijgen dan een asus ofzo.

Gewoon doen.

Verwijderd

Doen ik heb zelf een geforce2 mx400 van chaintech.
Ik moet jw zeggen ik vind het wel een top merk voor dat geld.En ik heb met 3dmark 2001 3025puntjes en dat vind ik toch veel.Ik zou hem gewoon nemen als ik jouw was. en al vast veel speel plezier er mee bye bye

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-08 17:53
Neem een Ati Radeon 8500 LE of Retail
LE kost 620 peiken

Ik haal met een LE zonder enige OC 7734

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-08 17:53
Als je een asus wil vooral nemen gewoon online bestellen onder remboers(aan de deur betalen)

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Verwijderd

chaintech is wel deftig dacht'k...

btw, astenu, nen xp @ 1.65ghz = 1975+ >:)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.