[Topic]Verplaatsen

Pagina: 1
Acties:

• Tobiaz
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-01-2023

Tobiaz

Ondertitel

Topicstarter
Goedenavond

Om te beginnen. Ik heb het [topic=333664/1/25]
topic gelezen.

Staat een hoop waarheid en redelijkheid in. Ik ben ook lichtelijk van mening veranderd.

Maar ikhad dit topic: [topic=335808/1/25]
In Programming en webscripting geplaatst. Okej, de destbetreffende mod vind dat ie daar niet hoort. valt over te twisten. alla. maar hij zet er niet bij. ik verplaats em, en dat is hier naar toe gegaan. nee alleen slot punt uit.

Lekker makkelijk? Ik moest wel lachen, toen ik dit las in het Verandering Hardwareforums (alweer? ja, alweer)(http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/331509/1?limit=50) topic.

daar stond dit :
We zijn het redelijk zat om steeds de rotzooi op te moeten ruimen; we zijn je moeder niet!
Neej idd niet. Maar als jullie ons vertellen wat en niet te doen. doe dan je eigen "werk" ook goed. dat scheelt een hoop frustraties en onduidelijkheden
Dat scheelt een hoop frustraties en nutteloze posts.
Deze quotes komen van Kaj. Maar ik neem aan dat jullie als moderators voor het zelfde staan dus dan vindt die mod van p&w dit ook. Dus dan geld dit ook voor hem

Sorry dat ik het zo moet doen, maar ik betreur het ten ZEERSTE hoe de manier van zaken doen hier gaat. Jammer, er zit hier een SCHAT aan kennis... ( nu volgende de replies, ja en door al die n00bs komt dat niet tot zijn recht en word het vern**kt. ja ik weet, maar dat was het de focus van de dit topic)

Onder een steen geleefd dan maar ;-)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Die opmerking is meer gericht aan mensen die _alle_ topics maar in [forum=6] gaan zetten.

Als jouw topic een twijfelgevalletje is, dan zou die inderdaad wel verplaatst kunnen worden.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• wasigh
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Op vrijdag 30 november 2001 22:58 schreef Tobiaz het volgende:

Neej idd niet. Maar als jullie ons vertellen wat en niet te doen. doe dan je eigen "werk" ook goed. dat scheelt een hoop frustraties en onduidelijkheden
Mijn werk is ervoor te zorgen dat de mensen in P&W zich aan de daar geldende regels houden. En dat doe ik door topics te sluiten of te moven. En idd ik ben je moeder niet. En ik zie niet hoe ik m'n werk niet goed doe. Ik _hoef_ niet te moven.
Deze quotes komen van Kaj. Maar ik neem aan dat jullie als moderators voor het zelfde staan dus dan vindt die mod van p&w dit ook. Dus dan geld dit ook voor hem
Als crewlid sta ik voor een gezellig P&W. Dat houdt ik ook in dat ik slotjes moet zetten (in slotje is niet zo'n ramp, het is geen straf). en nee ik houd niet van frustraties en nuttoloze posts

Sorry maar ik begrijp echt niet wat je verder bedoeld. Het enige wat ik uit je post kan halen is dat je begrijpt waarom we niet moven :?

• Tobiaz

Tobiaz

Ondertitel

Topicstarter
ehm jah.

Okej misschien beetje veel text maar ik raak er zo gefrustreerd van dat( jah het zal wel moeten dan) jullie zo school meesterig optreden.

Maar dat is het beleid hier en ik leg me er ook verder bij neer maar het was een beetje een "uitbarsting" Nothing personal, no hard feelings.

En idd, moven?

• D2k
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

Op vrijdag 30 november 2001 22:58 schreef Tobiaz het volgende:
Goedenavond
'navond
Om te beginnen. Ik heb het [topic=333664/1/25]
topic gelezen.

Staat een hoop waarheid en redelijkheid in. Ik ben ook lichtelijk van mening veranderd.
hoe dat zo :?
bovenstaande topic laat niet veel aan duidelijkheid over imho
Maar ikhad dit topic: [topic=335808/1/25]
In Programming en webscripting geplaatst. Okej, de destbetreffende mod vind dat ie daar niet hoort. valt over te twisten. alla. maar hij zet er niet bij. ik verplaats em, en dat is hier naar toe gegaan. nee alleen slot punt uit.
en het probleem is :?
www.google.com > djgpp > http://www.delorie.com/djgpp/mailing-lists/ kan je een nieuwsgroep vinden waar je vragen kan stellen

sim-pel
Lekker makkelijk? Ik moest wel lachen, toen ik dit las in het Verandering Hardwareforums (alweer? ja, alweer)(http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/331509/1?limit=50) topic.
geldt (voorlopig :?) alleen daar
daar stond dit :
[..]

hoe duidelijk kunnen ze het maken dan :?
dat hoeft niet zo te zijn natuurlijk
die is een beleid specifiek voor Hardewaren
daar kunnen de mods het onderling best over eens zijn
maar in de devschuur is een ander beleid op het moment
Sorry dat ik het zo moet doen, maar ik betreur het ten ZEERSTE hoe de manier van zaken doen hier gaat. Jammer, er zit hier een SCHAT aan kennis... ( nu volgende de replies, ja en door al die n00bs komt dat niet tot zijn recht en word het vern**kt. ja ik weet, maar dat was het de focus van de dit topic)
tja jij zoekt niet (fout 1) en stelt een vraag in een verkeerd forum (fout 2)

* D2k ziet het probleem niet

just my $0.02

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• Tobiaz

Tobiaz

Ondertitel

Topicstarter
[quote]
Op vrijdag 30 november 2001 23:16 schreef wasigh het volgende:

[..]

En idd ik ben je moeder niet. En ik zie niet hoe ik m'n werk niet goed doe. Ik _hoef_ niet te moven.
[..]
[quote]
Neej maar anders en dit overdrijf ik niet is er de kans dat er op mijn nieuwe topic in bv software, een slotje komt omdat er crosspost is :?
Op vrijdag 30 november 2001 23:16 schreef wasigh het volgende:
(in slotje is niet zo'n ramp, het is geen straf).
Nee maar wel verd*md lastig iedere keer. en als je dan al niet moved... je snapt em wel hoop ik

• Tobiaz

Tobiaz

Ondertitel

Topicstarter
Zucht, dit vind ik dus ook een beetje.
Je moet alles tot in den puntjes perfect verbaal verwoorden. Geen foutje mag je maken.

Waarom ik geen nieuws groep zoek? MAG IK HET FORUM NIET MEER GEBRUIKEN OFZO? sorry maar nu ga je te ver met je "punctuele" opmerkingen en stiptheids aktie

• D2k
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

Op vrijdag 30 november 2001 23:28 schreef Tobiaz het volgende:
Zucht, dit vind ik dus ook een beetje.
Je moet alles tot in den puntjes perfect verbaal verwoorden. Geen foutje mag je maken.

Waarom ik geen nieuws groep zoek? MAG IK HET FORUM NIET MEER GEBRUIKEN OFZO? sorry maar nu ga je te ver met je "punctuele" opmerkingen en stiptheids aktie
waarom iets hier vragen wat ze daar weten :?

ik ga $%^^%^%^% toch ook niet bij de bakker om snijvlees vragen

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Op vrijdag 30 november 2001 23:22 schreef Tobiaz het volgende:
ehm jah.

Okej misschien beetje veel text maar ik raak er zo gefrustreerd van dat( jah het zal wel moeten dan) jullie zo school meesterig optreden.

Maar dat is het beleid hier en ik leg me er ook verder bij neer maar het was een beetje een "uitbarsting" Nothing personal, no hard feelings.

En idd, moven?
Ik had het ook niet persoonlijk opgevat. Maar wat bedoel je met schoolmeesterig :? Misschien ben ik wel streng in jouw ogen maar dat topic hoort gewoon niet in P&W thuis om de redenen die vermeld staan in het topic. dan kan ik kiezen of sluiten of moven. In dit geval sluiten om dat ik door de vraagstelling (die met een beetje zoekwerk zo op te lossen is) hij ook een slotje krijgt in het forum waar ik hem dan naar toe move.

Voel je vrij om in het juiste forum een nieuw topic te beginnen.

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

tobiaz: kom met duidelijk kritiek en voorbeelden opmerkingen als: dat vind ik ook een beetje kan ik weinig mee.

(ik heb een dikke huid dus shoot)

• Tobiaz

Tobiaz

Ondertitel

Topicstarter
Goed. Ik ga dus hier mijn typevaardigheid :) niet aan verspillen.

Fijn dat we het toch enigszins droog hebben gehouden in dit topic en ik wens ook dat ie over is nu. Ik heb alleen laten merken hoe ik naar het algehele gemod hier kijk. Ik ben absoluut niet de enige die ook vind dat er te:
- schoolmeesterig ( alle puntjes op de i willen zetten en graag de baas spelen zonder al te veel uitleg, daar moet je eerst voor zeuren hiero :?) word gedragen
- te weinig begrip is voor nieuwkomers. Hoe kan je een forum levend houden als men de nieuwkomers (dus mogelijk latere guru's) zo hard behandeld. niet in de vorm van schelde of coarse maar met de strengheid van het modden, ik las het al ergens (weet niet meer welke faq) maar jullie gingen daar strenger optreden, volgens mij geld dat voor de meeste fora hier. (volgens mij, ik zeg niet dat het zo is , maar volgens mij), (Dit scheelt me weer een kritiek punt, kom ik dus gelijk weer bij het school meesterschap)

Ik heb de onvrede, die bij jullie ook best wel bekend is veelvuldig wel gelezen, desalniette min "verkapt in text" en ik ga ECHT niet al die urls opsporen want dan ben ik nog niet klaar over een uur.

Maar ik stop hier. Misschien kap ik met the gathering, dat ik ergens anders mijn heil zoek, ik zie het wel, jullie zullen het vast niet merken, anyhow

sorry voor het mogelijke attacking gevoel richting de mod van webscripting en de anderen hier, maar het voelt gewoon kut, zo op je vingers gekeken te worden

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Op vrijdag 30 november 2001 23:41 schreef Tobiaz het volgende:
Goed. Ik ga dus hier mijn typevaardigheid :) niet aan verspillen.
Kritiek geven zonder uitleg geven kan ik absoluut niets mee. Ik sta open voor alle kritiek en ben bereid overal uitleg over te geven.
- schoolmeesterig ( alle puntjes op de i willen zetten en graag de baas spelen zonder al te veel uitleg, daar moet je eerst voor zeuren hiero :?) word gedragen
Ik ben aangesteld om te zorgen dat P&W een gezellig forum is. Daarvoor zijn een aantal ingesteld. Deze staan in de faq (dat is het bovenste topic in P&W) en ik neem aan dat je die kent. Als je die kent is al te veel uitleg overbodig je kunt die namelijk erg makkelijk zelf vinden. Een topic in LA openen zoals je nu doet is om je onvrede te uitten over een slot. Prima. Ik wil er ook best met je over in discussie gaan maar ik heb van jouw kant nog geen argumenten gehoord.

Ik wil graag een voorbeeld zien waar ik de baas speel. Ik ben aangesteld om te modden en dus ook om slotjes te plaatsen. Als jij dat baas spelen vind. ok jammer. maar that's part of the job.
- te weinig begrip is voor nieuwkomers. Hoe kan je een forum levend houden als men de nieuwkomers (dus mogelijk latere guru's) zo hard behandeld. niet in de vorm van schelde of coarse maar met de strengheid van het modden, ik las het al ergens (weet niet meer welke faq) maar jullie gingen daar strenger optreden, volgens mij geld dat voor de meeste fora hier. (volgens mij, ik zeg niet dat het zo is , maar volgens mij), (Dit scheelt me weer een kritiek punt, kom ik dus gelijk weer bij het school meesterschap)
Wat bedoel je met te weinig begrip? Wat bedoel je met hard behandelen. Hoe moet ik van de 30.000 users die GoT heeft weten wie nieuw is en wie niet?

Een forum gaat niet zoals een groep mensen IRL om respect. Mensen die respect voor elkaar hebben zullen elkaar helpen. Mensen die mijn kostbare tijd verspillen met vragen die ik binnen 2 minuten in de search kan vinden hebben niet mijn respect.
Ik heb de onvrede, die bij jullie ook best wel bekend is veelvuldig wel gelezen, desalniette min "verkapt in text" en ik ga ECHT niet al die urls opsporen want dan ben ik nog niet klaar over een uur.
Zonder URL's is dit een redelijk ongegronde klacht
Maar ik stop hier. Misschien kap ik met the gathering, dat ik ergens anders mijn heil zoek, ik zie het wel, jullie zullen het vast niet merken, anyhow

sorry voor het mogelijke attacking gevoel richting de mod van webscripting en de anderen hier, maar het voelt gewoon kut, zo op je vingers gekeken te worden
Ik voel me niet attacked. En ik houd je niet speciaal in de gaten ofzo..

Verwijderd

Dat had ik dus ook. Niet verplaatsen naar een forum waar ie dan beter thuis zou horen, neej gelijk een slot erop.... lekkere zooi dus.

• Tobiaz

Tobiaz

Ondertitel

Topicstarter
weet je wat? Laatmaar joh

Als het nu nog niet duidelijk is ... neej dit is al te veel want ik gebruik geen argumenten, ik ga maandag direct naar nederlandse les en vraag om een les argumenten geven.

zuchttttt

(oh en hoe kan je zien of mensen nieuw zijn? De kans is groot dat iemand <10 posts heeft.... |:( (optie om de voor jou volgende tegen verwering uit te sluiten: Ja het kan dat het een die hard tweaker is die zin had om een nieuw account te maken.)

Zie ju nu hoe [mieren neuker mode] ik hier bezig ben? Zo voel ik dat het over het algemeen hier altijd gaat. En moet je urls? http://gathering.tweakers.net

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

:Z

tja dan weet ik het ook niet meer. Het enige wat je moet doen is je stelling onderbouwen als dat al te veel gevraagd is...

Je bent nieuw maar voelt dat het hier altijd zo gaat. :Z

Je komt met een vaag verhaal dat je topic gesloten is in plaats van gemoved maar dat je dat wel begrijp.
dan vraag ik daar opheldering over. Dan kom je met allemaal kritiek zonder voorbeelden. dan vraag ik voorbeelden. Stop ik mijn kostbare tijd in het proberen je te helpen. Vraag om argumenten om je stelling te onderbouwen en dan is het "ja daag"

Wat moet ik dan: ja en amen schreeuwen, 100X sorry zeggen en je topic weer openen terwijl ik daar niet achter sta. Weinig kans.
Ik wil best met je in discussie maar als dat al teveel moeite is houd het voor mij op.

• snars281
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-11-2020
ook ik ben de draad kwijt van 2 topics die verplaatst zijn naar iets waar ik niet bij kan. en dat blijft gewoon erg jammer. misschien een idee om (na 1 week ofzo) de hele draad te mailen naar de topic starter ?

• Tobiaz

Tobiaz

Ondertitel

Topicstarter
dan houd et op

ALLES wat ik zeg hier tegen mods, word teniet verklaart, de grond in getrapt, (soms zinnig) vaak niet, ( nu mot je zeker weer url? geloof je me niet>? neem es wat aan van me)

Ik zal ook niet meer in LA posten. Dit schiet voor de zoveelste maal nergens wat mee op. Ja ik weet ligt aan mij, ik gebruik geen argumenten, ben echt zo debiel!

wat misschien wel debiel was van me is dat ik meerdere "angrys" van me door 1 topic heb gesleurd.

En over dat je bent nieuw, na 5 maand weet je wel een beetje hoe het een en ander rijlt en zeilt

Verwijderd

Ik ben hier niet nieuw, maar ook ik zie een duidelijke NEGATIEVE verandering. Als er iets onterechts word gedaan, waar je je beklach vervolgens over doet, word je de grond in gestapt op een manier van "je moet niet zo zeiken"

Ik ben hier nu bijna een jaar, en heb hier gewoon geen zin meer in, het lijkt wel of ik hier in contact sta met dat waardeloze UPC!

En het is gewoon een verspilling van de tijd en moeite op deze manier om hier met anderen samen een probleem op te lossen. Dat ging voorheen een HEEL STUK beter. Het is nu gewoon te waardeloos voor woorden! :r :r :r :r :r :r :r :r :r |:( :'(

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Nou, doei dan maar?

* alt-92 vind dat er mensen zijn die zich onnodig druk maken omdat ze ff zich moeten aanpassen aan een nieuwe situatie.

Big deal zeg..

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Tobiaz

Tobiaz

Ondertitel

Topicstarter
jaa! Het "publiek" laat zich horen! Dankjewel!

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Op zaterdag 01 december 2001 00:19 schreef Tobiaz het volgende:
dan houd et op

ALLES wat ik zeg hier tegen mods, word teniet verklaart, de grond in getrapt, (soms zinnig) vaak niet, ( nu mot je zeker weer url? geloof je me niet>? neem es wat aan van me)
ok, neem ik van je aan.
Ik zal ook niet meer in LA posten. Dit schiet voor de zoveelste maal nergens wat mee op. Ja ik weet ligt aan mij, ik gebruik geen argumenten, ben echt zo debiel!
Je hebt gelijk ik doe stelselmatig mijn best om jouw het leven zo zuur mogelijk te maken |:(. Het is idd stom van me dat ik zonder referenties je niet kan helpen. Je hebt echt helemaal gelijk.
wat misschien wel debiel was van me is dat ik meerdere "angrys" van me door 1 topic heb gesleurd.
O was je boos? Het enige wat ik gelezen heb zijn 5 reactie's over dat je niet meer reageerd.
En over dat je bent nieuw, na 5 maand weet je wel een beetje hoe het een en ander rijlt en zeilt
Goh, dan moet je me ook een beetje kennen dacht ik zo. Als je in LA post dan doe je dat om geholpen te worden niet om na 2 posts te zeggen laat maar. En dan de volgende keer te zeggen:"De mods willen niet naar me luisteren"

Lees de hele thread er maar op na, ik heb meerdere pogingen gedaan om te achterhalen wat je probleem is, jij reageerd daar dan op en probeerd mij de schuld te geven dat je niet goed geholpen wordt.

Stuur maar een emailtje naar gameover@tweakers.net
Op zaterdag 01 december 2001 00:27 schreef DolbyDigital het volgende:
Ik ben hier niet nieuw, maar ook ik zie een duidelijke NEGATIEVE verandering. Als er iets onterechts word gedaan, waar je je beklach vervolgens over doet, word je de grond in gestapt op een manier van "je moet niet zo zeiken"

Ik ben hier nu bijna een jaar, en heb hier gewoon geen zin meer in, het lijkt wel of ik hier in contact sta met dat waardeloze UPC!

En het is gewoon een verspilling van de tijd en moeite op deze manier om hier met anderen samen een probleem op te lossen. Dat ging voorheen een HEEL STUK beter. Het is nu gewoon te waardeloos voor woorden! :r :r :r :r :r :r :r :r :r |:( :'(
nog zo'n mooie onderbouwde mening...
Vecht het uit met de betreffende mod, en ga geen offtopic reactie's in een andere thread plaatsen.

voor klachten over de mods: gameover@tweakers.net

• Tobiaz

Tobiaz

Ondertitel

Topicstarter
amen?

neeh het is te laat voor me om nu nog iets zinnigs te zeggen

• Tobiaz

Tobiaz

Ondertitel

Topicstarter
Om nog 1 keer zinnig te zijn, en vergeet alle dingen die ik getypt heb maar hiervoor dan maar, maar zie dit in het kader van , waarom niet moven en wel slot. want daar ging het om dacht ik (dacht ik)
Op zaterdag 01 december 2001 00:37 schreef DolbyDigital het volgende:
ik wil het best snappen, ik laat alleen bij deze weten dat meteen een slotje erop gooien GEEN GOEDE MANIER is. Verplaatsen vind ik dan een stuk vriendelijker, dan krijg ik mijn vragen tenminste nog beantwoord, dat gaat nu dus niet meer gebeuren, mits ik het ga kopieren en plakken, waar IK dus geen tijd voor heb.

Goeie avond, en nog veel plezier, ik ga maar eens pitten, dan doe ik nog eens wat nuttigers dan dit!
Dat vind ik dus ook (onderbouwing op deze mening is de quote)

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op zaterdag 01 december 2001 00:42 schreef Tobiaz het volgende:
Om nog 1 keer zinnig te zijn, en vergeet alle dingen die ik getypt heb maar hiervoor dan maar, maar zie dit in het kader van , waarom niet moven en wel slot. want daar ging het om dacht ik (dacht ik)
[..]

Dan reageer ik even met 2 qoutes uit die andere draad:
Op zaterdag 01 december 2001 00:40 schreef Devil_2000 het volgende:

[..]

10 seconden, hoezo geen tijd |:(
Dicht die hap.
10 seconden knip en plak werk dus voor jou dan he... ;)
Op zaterdag 01 december 2001 00:40 schreef BackSlash32 het volgende:

[..]

Dat gebeurt niet meer omdat er mensen zijn die zich lui opstellen en verwachten dat mods en andere users hun zooi wel oplossen/opruimen.

Houdt niet in dat jij zo bent, maar je bent wel onbedoeld de dupe van een aantal onwilligen.

Als je zo verstandig bent als je je voordoet dan maak je je er niet eens zo druk om....

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Waardeloos. Klacht is ook zeker verstuurd!

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

omdat JIJ geen tijd moet ik maar JOUW fout geplaatste topic moven omdat JIJ anders geen antwoord krijgt op JOUW vraag.

Als JIJ geen antwoord krijgt, WIE heeft er dan een probleem JIJ of IK?

[simpel gezegd]
Ik heb echt wel iets beters te doen als JOUW problemen op lossen.
[/simpel gezegd]

Verwijderd

Op zaterdag 01 december 2001 00:42 schreef Tobiaz het volgende:
[..]

Zoals het nu gebeurt wordt je wel geconfronteerd met het feit, dat je als topicstarter zelf iets niet helemaal goed gedaan hebt.
Dit blijft beter hangen dan een topic-move.

Als je topic gemoved wordt, dan ga je daar niet echt hard over nadenken de volgende keer dat je een topic opent. Mocht hij namelijk verkeerd staan dan komt er toch wel een moderator langs, die hem verplaatst ;)

• Tobiaz

Tobiaz

Ondertitel

Topicstarter
was ie maar verplaatst!!!!

en wasig gaat die laatste post nu om mij of die andere kerel?

Dit lijkt me een heel goed punt om te kappen met deze onzinnige discussie. Oke?

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:32

GaMeOvEr

Is een hork.

Op zaterdag 01 december 2001 00:45 schreef DolbyDigital het volgende:
Waardeloos. Klacht is ook zeker verstuurd!
Ja, hij staat idd in mijn inbox. Echter wil jij onze motivatie ervoor niet begrepen. Op basis van de huidige regelgeving (zelfs de oude) doen de mods helemaal niets fout, ze doen alleen iets wat ze vroeger meer deden, nu minder.

Moven is namelijk geen verplichting, het is een tool om je forum netjes te houden. Als je echter de hele dag topics aan het moven bent, omdat iedereen dingen maar klakkeloos ergens neer kwakt, kan ik me voorstellen dat je daar strenger in gaat zijn. Dat sommigen daar de dupe van worden, is spijtig, maar helaas niet is het niet anders.

Wat ik mis is ook een beetje begrip voor de kant van de mods, ze worden beschouwd als generieke rotzooi-opruimers die dat maar 24/7 moeten doen, terwijl het eigenlijk niets meer dan users met wat meer rechten zijn.

Aannames zijn fataal.

• Tobiaz

Tobiaz

Ondertitel

Topicstarter
oke kan ik inkomen. Ik zou ook niet willen rotzooi ruimen steeds. maar als ik dat dan vraag mag het dan wel?
( ik had die mod van webscripting al ge-icqt)

Maar jullie zijn gewone users met meer rechten maar willen niet die klusjes 24/7 doen, waar heb je die rechten dan voor? Er zullen altijd van die mensen zijn die verkeerd posten. toch ???

Ik zal er iig beter opletten dat zeker

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:32

GaMeOvEr

Is een hork.

Op zaterdag 01 december 2001 00:54 schreef Tobiaz het volgende:
oke kan ik inkomen. Ik zou ook niet willen rotzooi ruimen steeds. maar als ik dat dan vraag mag het dan wel?
Wat wasigh ook al aangaf, aangezien hij de info erg snel gevonden had, ging hij ervan uit dat het in het juiste forum _alsnog_ gesloten zou worden, aangezien wasigh de hoofdgroep waarin hij mod wel kent, denk ik dat hij het bij het juiste eind heeft. Dus ook ik denk dat de move weinig zin heeft, omdat hij dan daar alsnog op slot gezet wordt.
Maar jullie zijn gewone users met meer rechten maar willen niet die klusjes 24/7 doen, waar heb je die rechten dan voor? Er zullen altijd van die mensen zijn die verkeerd posten. toch ???
Tuurlijk. Er is altijd rommel om op te ruimen en daar zijn we ook voor, zorgen dat alles enigzins netjes blijft enzo.

Maar als je dan merkt dat je de meeste tijd bezig bent met eeb bepaald type "rotzooi" op te ruimen, ga je daar wat voor bedenken, omdat je niet meer aan de andere "rotzooi" toekomt, laat staan proberen anderen te helpen. :)
Dankjewel. Dat is ook het doel, nogmaals, slotjes zijn _niet_ bedoeld om mensen persoonlijk te beledigen/pesten, helaas wordt het wel vaak zo opgevat.

Aannames zijn fataal.

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Een vraag is per definitie is waar je een Ja of Nee op kunt krijgen. Slotjes zet ik niet zomaar en je moet met goede argumenten komen wil ik iets terugdraaiien.
Dan hebben we ons doel bereikt :)

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Daar kun je bijvoorbeeld ook voor terecht in SU :)
Er zullen altijd van die mensen zijn die verkeerd posten. toch ???
Zolang het niet opzettelijk (dus uit luiheid) gebeurt viel het nog te overzien.
Helaas werd er nogal misbruik gemaakt van de 'aardigheid' van de modjes...

Verwijderd

Op zaterdag 01 december 2001 00:50 schreef Tobiaz het volgende:
was ie maar verplaatst!!!!
Hmzz, volgens mij begrijp je mijn verhaal nu een beetje verkeerd. :)
Ik probeer te zeggen, dat zodra een topic gemoved wordt, je er niet echt over nadenkt bij het volgende topic dat je opent.
Immers als je topic verkeerd staat, dan verplaatsen de modjes het wel voor je (of wel de mod lost jouw kleine foutje op).

Als hij gesloten wordt, dan zul je toch echt zelf degene moeten zijn die voor de oplossing zorgt (opnieuw posten in het juiste forum).
Ofwel de volgende keer dat je een topic plaatst zul je je wel twee keer bedenken of het topic goed staat en de inhoud klopt.

Als altijd alles voor je opgelost wordt (in z'n algemeenheid), bestaat de kans dat je wat lakser wordt.

• Tobiaz

Tobiaz

Ondertitel

Topicstarter
true,true

Okej bedankt mannen, ik ehh, zal dit maar gewoon vergeten B-)

tis al goed zo

Pagina: 1