ff een oud draadje naar boven halen, ben schijnbaar niet de enige die dit probleem heeft.

Heb net een nieuwe computer, maar moest nog wachten op m'n videokaart dus tijdelijk GF2 GTS van oude systeem erin gehad. Hier heb ik geen enkel storend geluid gehoord.
Nu zet ik gister een radeon 9700Pro erin, en jahoor. ZZzzzzzZzzz bij zo'n Btjer alle activiteit.
CD-rom hoor ik er overheen, HDD iets minder.
Maar muisbewegingen zijn het ergst, als ik scroll dan heb ik het ID dat ik een echte muis in m'n handen heb zo erg piept het dan. Ontvanger van m'n muis staat naast een speakertje, kon niet anders ivm draadlengte.

Maarjah dat stond ie ook voordat ik die radeon erin zette en toen had ik nergens last van. Het is dus wel een logitech muis zoals meer mensen hier hebben.
De PC is niet geaard, dat heb je he met huizen van 50 jaar oud

Het lijkt dus meer iets van een combo van apparaten te zijn dan dat het 1 apparaat is dat het veroorzaakt. Ik heb onboard sound, dus dat maakt ook het verschil niet.
Ik ga vanavond even een aantal dingen proberen en zal is updaten als ik wat resultaat boek. IIG vet annoying probleem waar niet echt een standaard oplossingen voor schijnt te zijn, net zoals de oorzaak niet altijd hetzelfde blijkt te zijn.