Epox 8k7a+ / Highpoint HPT370 RAID en WinXP / 2K

Pagina: 1
Acties:

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Ik gebruik nu nog de highpoint driver V1.11.0512 maar daarmee lukt het mij gewoonweg niet om Windows XP of WIndows 2000 te installeren. Windows XP heeft wel op deze computer gestaan, maar dankzij een paar omstandigheden was ik genoodzaakt om de harde schijven compleet te formateren.

Wil ik nu weer Windows XP installeren krijg ik domweg diezelfde foutmeldingen die ik kreeg toen ik nog de oude drivers had. Maar ik heb ondertussen al 10 x de nieuwste drivers van mijn onboard RAID te installeren. In windows ME, voor de installatie van Windows XP, niets hielp. Iemand die deze mobo ook heeft en weet hoe hij het heeft opgelost?

• Raging_6
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-06-2023

Raging_6

Mainframe voor thuis?? Hmmm...

Ik heb hetzelfde mobo (prima plank trouwens) en ben net als jij overgegaan van ME naar XP maar zonder enig probleem.

Gebruik jij de RAID effectief?? (doe je aan striping?)

Asus P4p800 + p4 3ghz@3,2 + 1 Gig Corsair XMS and a Sapphire Atlantis Radeon 9800 pro

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
nee, ik gebruik de RAID niet en heb mijn IDE-harddisk ook helemaal niet aangesloten op mijn onboard RAID.

• Pollewob
  • Niet online
Zet dan de onboard raid controller uit :)

Moet je wel een van de nieuwere biossen hebben..

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Op zaterdag 01 december 2001 18:40 schreef Pollewob het volgende:
Zet dan de onboard raid controller uit :)
Staat al uit

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
nieuw mobo ( 8kha+ ) erin gezet, omdat ik toch een upgrade wou, en alles loopt weer als een tiet

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
-> PMG :).

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Op zaterdag 01 december 2001 20:40 schreef Bulldog het volgende:
-> PMG :).
Hij had ook bij Opslagmedia & I/O Controllers kunnen staan omdat het ook over mijn RAID controller ging. :*
Pagina: 1