De Som van de Momenten ten opzichte van punt " A " = NUL
ehhh lol welke dan?
-gehlge-goat
heb wel een nieuw @home adres, p.j.verboom01@home.nl
Als het goed is ligt er nu een nieuw password in je mailbox (p.j.verboom01@home.nl)Op vrijdag 30 november 2001 22:27 schreef MWAD het volgende:
-gehlge-goatheb wel een nieuw @home adres, p.j.verboom01@home.nl
Mooi dat 't weer werkt!Op vrijdag 30 november 2001 22:32 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:
was je voor
Heb je posters IP gechecked ofzo om te controleren of hij echt is wie hij beweerd dat hij is?Op vrijdag 30 november 2001 22:33 schreef Bulldog het volgende:
[..]
Mooi dat 't weer werkt!.
Mijn vraag dus, hoe checken jullie dit, of hebben jullie nog vertrouwen in de mede mens
In dit geval was ip -checken niet nodig, zijn oude email adres kwam overeen op een enkel klein foutje na. Indien ik twijffelde had ik zijn ips + overige gegevensOp zaterdag 01 december 2001 00:43 schreef Matthijsje het volgende:
[..]
Heb je posters IP gechecked ofzo om te controleren of hij echt is wie hij beweerd dat hij is?
Mijn vraag dus, hoe checken jullie dit, of hebben jullie nog vertrouwen in de mede mens
voor de duidelijkheid, het registreer adres staat (bij ons) _altijd_ nog bij de gegevensOp zaterdag 01 december 2001 00:51 schreef Bulldog het volgende:
[..]
In dit geval was ip -checken niet nodig, zijn oude email adres kwam overeen op een enkel klein foutje na. Indien ik twijffelde had ik zijn ips + overige gegevensgecheckt. Als ik niet zeker van mij zaak was, had ik niets veranderd cq. geen password laten mailen
.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1