met welke Intel processor kan ik een AMD Duron processor vergelijken? ik heb namelijk helemaal geen verstand van AMD processoren, en de naam "Duron" zegt mij dus ook niets.
Met de celeron wel, alleen is de Duron dan beter
je zegt dat duron beter is dan celeron, dat hoop ik dan maar want met celeron heb ik geen goeie ervaringen!
maar die kennis is dus van plan een laptop aan te schaffen met een duron processor, en nu wou ik even weten of dit wat is.
maar die kennis is dus van plan een laptop aan te schaffen met een duron processor, en nu wou ik even weten of dit wat is.
Hehe ik ook nietOp vrijdag 30 november 2001 22:01 schreef botswagen het volgende:
je zegt dat duron beter is dan celeron, dat hoop ik dan maar want met celeron heb ik geen goeie ervaringen!
Ja Duron is wel redelijk... Thunderbird is uiteraard nog beter, maar Duron kan ermee door. Tenzij je echt zware games wil spelen ofzo maar dat lijkt me sterk op een laptop...
nee is gewoon een beetje voor af en toe te internetten, word, excel, foto's printen, dat soort werk.
(niet te ingewikkeld)
(niet te ingewikkeld)
tjah 900 mhz, en 128 mb sdram, daar kun je wel wat mee dacht ik
Ja hallo... Ga ff wat info lezen ofzo 
Lees de AMD site, of whatever. Genoeg te vinden.
Lees de AMD site, of whatever. Genoeg te vinden.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()