Toon posts:

error multi player RTCW

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Als ik probeer te connecten naar een multi game server krijg ik de error client_unknown_to_auth?!!?!?

What the hell betekent dit? (ja, ik heb het origineel :))

Edit: Hmmm, misschien wel handig om erbij te zeggen dat ik een linux NAT router heb :) Maar ik heb, zoals het ook in de readme staat, UDP poorten 27950 en 27960 geopend.

Verwijderd

ik heb ook bij een aantal servers dat ie loopt te zeuren van die client maar bij andere servers doet ie het wel goed :?

• Sayaret
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-02-2022

Sayaret

Tony

ik eh b dat ook wel bij sommige servers gehad maar bij andere deed hij het wel weer!

heel vaag allemaal |:(

• eGo2K
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-06 18:49

eGo2K

De vraag .. (zie sig)

volgens mij betekende dit niets minder dan dat je CD-key niet klopt.. Ik had deze error ook al vandaag.. kijk ik ff in de options>Cd-Key blijkt dus dat RTCW de laatste 2 tekens van je serial heeft weggehaald... heel vaag allemaal

... die alle andere vragen overbodig maakt: BIERTJUH?!

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
dat doet ie ook in je key file enzow..gewoon extra beveiliging lijkt me voor lieve buurjongetjes die ff je key rausen..

dunno

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik heb gister ff een paar andere servers geprobeerd, en bij sommige werkt ie bij mij ook :?

Echt wel vaag indeed...

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

volgensm ij betekend dat dat ie je key niet kan controleren..
En bij sommige servers kan je idd zonder key spelen.. Vidn het ook maar vaag..

Verwijderd

mischien is dat een demo die ze spelen :?

Verwijderd

Had ook zoiets vaags. Ik heb gisteren RTCW bij Free Record Shop gehaald. Eenmaal geinstalleerd startte ik RTCW MultiPlayer op, connecte naar een server en tot mijn grote verbazing (en ergenis) stond er toen "invalid_cdkey" in beeld. Beswel vreemd. Bij andere servers ging het later trouwens wel goed.
Pagina: 1