Kan iemand mij vertellen hoe ik kan zorgen dat mijn naam in de stats word weergegeven, i.p.v. mijn e-mail adres ??
Het zou handig zijn als je erbij vermeldt over welk project het gaat.
Gewoon bij je 'edit your information' opgeven dat je 'list me using my real name'
wilt
Als het om een Dnet-project rc5/ogr gaat kun linksbovenin op edit your information klikken. De 4e bevat List mode: zet deze op List me using my real name. 7 regels daar onder staat Real name. Vul daar een naam naar keuze in
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
Het gaat in iedergeval om RC5
Dat "display real name" werkt wel op distributed.net, maar niet op Dutchman !!
Dat "display real name" werkt wel op distributed.net, maar niet op Dutchman !!
ah, in ppstats moet dat handmatig gebeuren, als je even het desbetreffende mailadres doorgeeft dan kan ik hem aanpassen
We spend our years as a tale that is told
fixed inclusief wat andere mailadressen die zo snel te achterhalen waren
We spend our years as a tale that is told
Burgerlijke stand van je woonplaats?
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
dank je lekkerOp zaterdag 01 december 2001 01:34 schreef Mr_Atheist het volgende:
Bierrr
Linux is free, when time is no money...but still I try
Valt bier eigenlijk onder de "Vrijetijdwetenschappen" ?Op zaterdag 01 december 2001 01:36 schreef Pjosch het volgende:
[..]
dank je lekker
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
* Dijkhuis ziet een trendOp zaterdag 01 december 2001 01:59 schreef Mr_Atheist onder meer het volgende:
[..]
bier
Bier valt onder primaire levensbehoefteOp zaterdag 01 december 2001 01:59 schreef Mr_Atheist het volgende:
[..]
Valt bier eigenlijk onder de "Vrijetijdwetenschappen" ?
♛ ᴜs͟͟ᴜs͟͟ ᴍᴀɢɪs͟͟ᴛᴇʀ ᴇs͟͟ᴛ ᴏᴘᴛɪᴍᴜs͟͟! ♛
Verwijderd
Er bestaat zoiets als een edit-knopOp vrijdag 30 november 2001 22:05 schreef Pedro_nr1 het volgende:
THNX !!
Pagina: 1