Twee zeer gave games (zo lijkt me).
Aangezien ik geen kabel heb
ben ik toch benieuwd naar jullie ervaringen om zodoende mijn keuze tussen beide games te vergemakkelijken.
Alvast bedankt.
Aangezien ik geen kabel heb
Alvast bedankt.
volgens mij is Soul Reaver een slashertje (zinloos op anderen in hakkenOp vrijdag 30 november 2001 22:04 schreef Gump het volgende:
Zijn toch 2 compleet andere spellen
Gothic is meer een rpg volgens mij, terwijl Soul Reaver puur aktie is.
Blood Omen was inderdaad ook een soort RPG, maar de nadruk lag toch echt op het slashenOp zaterdag 01 december 2001 12:03 schreef PsyFlash het volgende:
Dat zegt ie toch?
Soureaver is leuk als je van snelle actie houd dus, maar voor een echt goed verhaal hoef je het niet te spelen.
in tegenstelling tot de allereerste game uit de legacy of kain series (Blood omen: Legacy of Kain) is het rpg element bijna geheel verwijderd.
De graphics van soulreaver zijn inderdaad best gaaf, terwijl je niet eens een echt zwaar systeem nodig hebt om em te draaien.
Het WAREN andere spellen. Bij allebei is het zo dat de nadruk op het hack 'n slash is gelegd. Tenminste als je kijkt naar deel 2. Blood omen 2 en Soulreaver 2 lopen ook niet in elkaar over. Maar het concept is het zelfde.Op zaterdag 01 december 2001 12:44 schreef JeanLucPicard het volgende:
Blood omen wel, soul reaver niet.
Je kan deze spellen eigenlijk helemaal niet vergelijken aangezien het heeeel andere spellen zijn.
edit:
Soccubus was me nét voor![]()
In Blood Omen zien we hoe Kain in een vampier verandert, en besturen we hem om wraak enz te nemen (heb hem niet uit gespeeld, maar ik veronderstel dat we hem ondertussen ook helpen op te klimmen tot één of andere leider van de onderwereld).Op zaterdag 01 december 2001 16:16 schreef PsyFlash het volgende:
[..]
Het WAREN andere spellen. Bij allebei is het zo dat de nadruk op het hack 'n slash is gelegd. Tenminste als je kijkt naar deel 2. Blood omen 2 en Soulreaver 2 lopen ook niet in elkaar over. Maar het concept is het zelfde.
Kain verraadt Raziel in SoulReaver. Maar in Blood omen, is Raziel de gemuteerde vampier helemaal niet aanwezig
dus...
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
dat zie je in Blood omen 1 al gebeuren inderdaad. Hij verraad Raziel omdat hij muteert en dus een meer geavanceerde vampier wordt. Kain ziet dit als ondermijning van zijn gezag en laat Raziel's vleugels verscheuren en em in een of andere bodemloze put werpen.Op zaterdag 01 december 2001 18:03 schreef Soccubus het volgende:
[..]
In Blood Omen zien we hoe Kain in een vampier verandert, en besturen we hem om wraak enz te nemen (heb hem niet uit gespeeld, maar ik veronderstel dat we hem ondertussen ook helpen op te klimmen tot één of andere leider van de onderwereld).
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq