divx-> avi met ondertiteling

Pagina: 1
Acties:

• msiewers
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-02 14:10
Heb de handleiding op vcdhelper uitgeprobeerd. Werkt ok, alleen is tmpegenc verlopen.

Nadeel van deze manier is dat ik de ondertiteling door de filmbeelden heen krijg. Ik zou alleen graag de ondertitels net als in BSplay (met afspelen divx op pc) graag onder de film hebben in de toch niet gebruikte zwarte balk.

Weet iemand hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

misschien staat er iets op www.doom9.net , of probeer anders ff www.divx-digest.com en http://users.pandora.be/black.phantom

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:01

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Met de vobsub plugin in VirtualDub kan je de locatie van de subtitles zelf wijzigen, dus in de zwarte balk knallen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• msiewers
is dit de vobsub plugin die op vcdhelp staat?

Moet ik hiervoor bepaalde instellingen opgeven?

• msiewers
met vobsub kan ik alleen ifo files openen. Heb alleen srt en/of ssa files. Zijn de ifo files ergens te downloaden of is er een manier om de srt files naar ifo files om te zetten of een andere manier om srt/ssa files in zwarte balk te krijgen/

Verwijderd

Uit die *.ifo haalt ie de informatie voor de sub, hij maakt dan 2 bestanden aan *.sub en nog één wat dus gewoon de subtitles zijn in een ander formaat.

• msiewers
dus ik kan srt files met de vobsub plugin openen? en zo ja, zou je me kunnen uitleggen hoe?
Pagina: 1