Zware topickick dit.

Maar goed, ook kan hier nog mooi bij aansluiten vind ik.
Mijn ouders hebben ook een Ilyama monitor en vooral in het begin werd het beeld steeds dof of viel helemaal weg en andere keren kon de refreshrate op niet hoger dan 60Hz.
Ophalen en terugbrengen deden ze in principe netjes op tijd. Maar het resultaat daarna?
Zoals gezegd met "steeds" hadden we de problemen na terugkomst van de monitor nog steeds: refreshrate niet hoger dan 60Hz, dof of wegvallend beeld...
Een tijdje hebben we ook ene gloedjenieuwe leenmonitor van hun gekregen terwijl de onze in reapratier was. Erg mooi, maar de oelewappers hadden geen juiste monitorkabel meegeleverd, waardoor we (vooruit dan maar) zelf eentje moesten kopen.
Na de laatste keer (toch al ergens in maart 2003) doet de monitor het tot nu toe nog steeds goed.

Alleen de oelewappers hadden dit keer niet het voetje en een stroomkabel meegeleverd. Nouja, zoals de monitor nu staat kijkt het nog redelijk naar dat ding.
Een ex-klasgenoot van me klaagde dat hij aldoor 2 horizontale lijnen zag. Dit komt echter omdat het ene platte beeldbuis is en dit lijnen zijn om de beeldbuis ook plat te houden. Iets waar we ons bij ons in huis niet echt aan stoorden.