Geen reacties op e-mails van Iiyama !

Pagina: 1
Acties:

• Moris
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-07 12:09
Ik heb reeds verschillende e-mailberichten verstuurd naar de volgende adressen (onsiteservice@iiyama.nl & info@iiyama.nl) en krijg hierop geen enkele reactie of een leesbevestiging.
Is er enig e-mailadres waar wel wordt gereageerd of bestaat er zelfs geen beleefdheid meer bij Iiyama?

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:27
Ehm doe het gewoon via die melding dat je monitor verrot is. Dat hielp bij mij meteen. Ik had hem daar al een maand staan ter reperatie. Dus geen mail te vinden, ik denk doe het is zo. En meteen die dag belde ze me nog op dat ze hem konden brengen.

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

Ik heb hier een tijdje geleden ook een aantal mailtjes naar toe gestuurd, en nooit een antwoord gekregen.

Ik had ze van te voren nog gebeld over garantie enzo, en toen zeiden ze dat ik maar ff de gegevens van de monitor door moest geven en wanneer ik thuis was via mail.

Nadat mailtje heb ik nooit meeer wat van ze vernomen (gelukkig doet m'n monitor het nog steeds goed, op wat krasjes (fabrieksfoutje) in de behuizing na)

Ik hoor wel meer verhalen dat de service niveau van Iiyama sterk aan het dalen is :(

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 17:22
Op vrijdag 30 november 2001 20:53 schreef Noisema het volgende:
Ik heb hier een tijdje geleden ook een aantal mailtjes naar toe gestuurd, en nooit een antwoord gekregen.

Ik had ze van te voren nog gebeld over garantie enzo, en toen zeiden ze dat ik maar ff de gegevens van de monitor door moest geven en wanneer ik thuis was via mail.

Nadat mailtje heb ik nooit meeer wat van ze vernomen (gelukkig doet m'n monitor het nog steeds goed, op wat krasjes (fabrieksfoutje) in de behuizing na)

Ik hoor wel meer verhalen dat de service niveau van Iiyama sterk aan het dalen is :(
Ehem, correctie VER BENEDEN PEIL IS *ook wel zwaar knudde genoemd ;(*

• BenJoep
Op vrijdag 30 november 2001 21:31 schreef Sephiroth het volgende:

[..]

Ehem, correctie VER BENEDEN PEIL IS *ook wel zwaar knudde genoemd ;(*
Ik krijg as woensdag me monitorreke terug. En als die nu weer niet goed is dan ga ik die mensen echt is een briefje schrijven, want je betaald toch zekerte weten ook voor de garantie.

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:38
Is er nog steeds geen instatie a la consumtenbond ingeschakeld?

Verwijderd

Hier ook al slechte ervaringen met Iiyama 'service'.

Otw non-existent. Ik moest hem maar terugbrengen waar ik hem gehaald had om te laten repareren. 'Aan huis garantie' noemen ze dat...

• Moris
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-07 12:09
Iiyama moet toch dringend iets aan hun naservice doen,
anders zal dit de verkoop van hun produkten nadelig beïnvloeden :(

• BenJoep
Op zaterdag 01 december 2001 12:55 schreef Moris het volgende:
Iiyama moet toch dringend iets aan hun naservice doen,
anders zal dit de verkoop van hun produkten nadelig beïnvloeden :(
Dat doet het zeker. Heb hem vandaag terug gehad, en jah hor hij is dus helemaal niet gemaakt. GVD.. dus ik ga is proberen ofdat ze niet een nieuwe kunnen leveren, en anders blijf ik hem gewoon opsturen totdat het goed is..

Verwijderd

ik zou gewoon ff de telefoon pakken... moet toch wel een nummer van iiyama te vinden zijn

• Arjan Scholl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 18:58
Op zaterdag 01 december 2001 00:09 schreef hielko het volgende:
Is er nog steeds geen instatie a la consumtenbond ingeschakeld?
Gaan jouw toetsen ook zo stroef?

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Heb je hier wat aan? ;)

Domainname:
iiyama.nl(first domain)

Status
active

Organisation
Iiyama Benelux B.V.
Breguetlaan 10 b
1438 BC OUDE MEER

Administrative contact:
J. Pettinga
Phone:+31 20 4460404
E-mail: postmaster@iiyama.nl

Technical contact:
J. Pettinga
Phone:+31 20 4460404
E-mail: postmaster@iiyama.nl

Verwijderd

Heb zelf ook problemen. Na 3 weken begaf mijn mooie 17" TFT van iiyama het.

Ik e-mail gestuurd en snel een reactie gehad dat ze zouden bellen dat ze hem komen ruilen.

Het is nu 6 (!!) weken later, tig elle lange nutteloze gesprekken met hun gehad en steeds dezelfde reactie: "sorry, geen ruilscherm voorradig".

Morgen ga ik het nog 1x proberen. Daarna ga ik 'ook dat nog', 'kassa' en de consumentenbond aanschrijven.

Vind dit compleet geen stijl van iiyama, en maar te bedenken dat ik iiyama gekozen had wegens hun goede service (teminste, die dacht ik te krijgen)

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-08 15:24
Zware topickick dit. :P
Maar goed, ook kan hier nog mooi bij aansluiten vind ik.

Mijn ouders hebben ook een Ilyama monitor en vooral in het begin werd het beeld steeds dof of viel helemaal weg en andere keren kon de refreshrate op niet hoger dan 60Hz.

Ophalen en terugbrengen deden ze in principe netjes op tijd. Maar het resultaat daarna?
Zoals gezegd met "steeds" hadden we de problemen na terugkomst van de monitor nog steeds: refreshrate niet hoger dan 60Hz, dof of wegvallend beeld...

Een tijdje hebben we ook ene gloedjenieuwe leenmonitor van hun gekregen terwijl de onze in reapratier was. Erg mooi, maar de oelewappers hadden geen juiste monitorkabel meegeleverd, waardoor we (vooruit dan maar) zelf eentje moesten kopen.

Na de laatste keer (toch al ergens in maart 2003) doet de monitor het tot nu toe nog steeds goed. :)
Alleen de oelewappers hadden dit keer niet het voetje en een stroomkabel meegeleverd. Nouja, zoals de monitor nu staat kijkt het nog redelijk naar dat ding.

Een ex-klasgenoot van me klaagde dat hij aldoor 2 horizontale lijnen zag. Dit komt echter omdat het ene platte beeldbuis is en dit lijnen zijn om de beeldbuis ook plat te houden. Iets waar we ons bij ons in huis niet echt aan stoorden.

• fraggie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-10-2022
euh... niet om de beeldbuis plat te houden , maar om het masker op z'n plek en trillingsvrij te houden. (masker= raster waar de electronen doorheen schieen, kleurvlek=verschoven/verbogen masker/raster)

Heten ook raster draden.. :P
Pagina: 1