Auw!Op vrijdag 30 november 2001 21:18 schreef clvy82 het volgende:
ik ben niet zo'n wraakzuchtig mens
rob heeft sandra al
Beetje kloten met styles XP & Style builder -> http://www.tgtsoft.comOp vrijdag 30 november 2001 21:08 schreef Rmon het volgende:
offtopic:
[offRAARDOEN] Yo hoe kom je aan die rode startknop bij xp? geef link ofzo![/offRAARDOEN]
Hmm..die Clyv ofzo is echt gruwelijk D0M ...die grap van RobTh is echt lol...NU snap ik hem pas!
Ik kan je m'n rode knop wel sture, dan hoef je alleen maar wat picz te switchen
Verwijderd
das te gemakkelijk |:Op vrijdag 30 november 2001 21:18 schreef clvy82 het volgende:
ik ben niet zo'n wraakzuchtig mens
rob heeft sandra al
we helpen je wel
Op vrijdag 30 november 2001 21:28 schreef Wicked Mystic het volgende:
[..]
das te gemakkelijk |:
we helpen je wel
Verwijderd
Clyv ofzo ik gelooooof je nu! iemand is op mijn GoT account topics aan het openen over win2000 warez downloaden enz. echt KUT! kunnen de MODS dit checken door IP check? en DAT ip dan ff bannen? PLZPLZPLZ!
Nee joh, je meent hetOp vrijdag 30 november 2001 21:39 schreef Rmon het volgende:
Clyv ofzo ik gelooooof je nu! iemand is op mijn GoT account topics aan het openen over win2000 warez downloaden enz. echt KUT! kunnen de MODS dit checken door IP check? en DAT ip dan ff bannen? PLZPLZPLZ!
Misschien kan dit een stikey topic worden in de LA...
Met als naam: Zo gaat het ongeveer in de HK
Met als naam: Zo gaat het ongeveer in de HK
Verwijderd
Check de IP's en vergelijk!!!
ik was vanmiddag bij een vriend en bij hem ging ik op het GoT forum..maar ik was vergeten uit te loggen en ik denk dat hij het is....kunnen jullie de IP checken..het is ook een QUICKNET kabel internet account!
ik was vanmiddag bij een vriend en bij hem ging ik op het GoT forum..maar ik was vergeten uit te loggen en ik denk dat hij het is....kunnen jullie de IP checken..het is ook een QUICKNET kabel internet account!
Verwijderd
hmmz gaan we het toch niet proberen te negeren he?Op vrijdag 30 november 2001 21:35 schreef clvy82 het volgende:
ik hoef geen hulp dit komt vanzelf goed
Je hebt een messageOp vrijdag 30 november 2001 22:00 schreef Rmon het volgende:
Slapen al de MODS ofzo??...MODS check ff SU!!....
G0T dit duurt lang!
dan bel je die gast toch ff op.....Op vrijdag 30 november 2001 21:48 schreef Rmon het volgende:
Check de IP's en vergelijk!!!
Verwijderd
en dan nog met praten [met hem dan] valt nix op te lossen..hij is ingelogd op mn account punt uit.. 
maar ik ben er al met een mod mee bezig dus
maar ik ben er al met een mod mee bezig dus
Dit is ondertussen gefixed.Op vrijdag 30 november 2001 22:58 schreef clvy82 het volgende:
vaag log gewoon overal uit
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Opgelost inderdaad...en ben ik ff blij dat *** gebanned is!..ben ik daar ook weer vanaf...
*** = mister irritating ******* who used my account!
*** = mister irritating ******* who used my account!
Verwijderd
je mist denk ik wat..Op zaterdag 01 december 2001 01:43 schreef PsyFlux het volgende:
hele verhaal gelezen, maar zo grappig vinnik het niet
het was werkelijk geniaal
Verwijderd
nee, ik heb het geintje wel door hoor. Maar zo geniaal vinnik het gewoon nietOp zaterdag 01 december 2001 11:57 schreef Juggernaut het volgende:
[..]
je mist denk ik wat..
het was werkelijk geniaal
mjah, nu issut ook niet leuk meer.
En aangezien afzakken niet wil lukken, doen we het krachtig
.
En aangezien afzakken niet wil lukken, doen we het krachtig
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
![]()