Wat is het nut om je topic om hoog te modden?

Pagina: 1
Acties:

• WaarAnders
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07-2025
Wat is het nut om je eigen topic +1 omhoog te modden?

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:31

Jaymz

Keep on moving !

Je eigen reactie bedoel je mischien ?

Dat kan niet :7

• WaarAnders
als je een bericht tikt bedoel ik. Kost je 2 karmapunten!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:31

Jaymz

Keep on moving !

Nope, karmapuntjes (anders dan je normale karma)

Mja, het nut heb ik er nooit echt van ingezien; Je reactie staat dan direct op +2 (als je gewoon op 1 post normaalgesproken) Als je iets 'zinnigs' post kun je 'wat hoger' inzetten, maarjah, dat kun je ook doen als je een wat minder 'intelligente' reactie plaatst.

Vroeger kon je overigens tot +4 gaan, maar dat werkte niet helemaal (of liever; helemaal niet)

• WaarAnders
dus eigenlijk heeft helemaal geen nut, behalve dat je topic dan op 3 staat en anders op 2.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:46

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Een hogere score betekent dat je posting door meer mensen gelezen kan worden en dat je meer karma krijgt.

• WaarAnders
dus het is een beetje een gok om meer karma te krijgen, snap hem. Tnx.

Verwijderd

Op vrijdag 30 november 2001 21:40 schreef Femme het volgende:
Een hogere score betekent dat je posting door meer mensen gelezen kan worden en dat je meer karma krijgt.
Ja precies, en dit vind ik nou juist zo jammer! Als je een maar een paar je mening hebt gedeeld, en dat viel niet in goeie aarde, dus slechte karma, is er haast niet meer uittekomen!
Juist dan moet je eigenlijk goed zichtbaar zijn!

Verwijderd

Op zaterdag 01 december 2001 14:46 schreef didaaf1 het volgende:

[..]

Ja precies, en dit vind ik nou juist zo jammer! Als je een maar een paar je mening hebt gedeeld, en dat viel niet in goeie aarde, dus slechte karma, is er haast niet meer uittekomen!
Juist dan moet je eigenlijk goed zichtbaar zijn!
Tja.. Het systeem is er juist voor gebouwd dat de blaatapen voor de normale bezoekers niet meer zichtbaar zijn. In TMF kun je in jouw oog verkeerde moderaties aan de kaak laten stellen.

Verwijderd

Op zaterdag 01 december 2001 14:56 schreef RobinVR het volgende:
Tja.. Het systeem is er juist voor gebouwd dat de blaatapen voor de normale bezoekers niet meer zichtbaar zijn. In TMF kun je in jouw oog verkeerde moderaties aan de kaak laten stellen.
Das waar, maar als je je daar trouw aan moet houwen, heb je daar een complete dagtaak aan!
En als ik naar mezelf kijk, een dood normaal iemand, die hoogstens 8x zijn mening heeeft geuit, met daarvan (was ik van op de hoogte gesteld in mijn eigen topic hierover) 1 kwaaie opmerking, ben je voor de rest van de tijd maar een "blaataap" die beter niet gezien kan worden!? Ik vind dat wat overdreven voor die paar postings, stel die regel dan in voor figuren die niets anders doen dan lopen flamen!
Pagina: 1