ik heb m'n XP afgelopen HCC gekocht bij CTW en gelijk (voor nix, nog bedankt
) hem laten unlocken.
Maar nu wil de Xp niet helemaal met mij meewerken.
Ik heb mijn multiplier op 10,5 staan en nu staat er dit:

Juist, een multiplier van 10!
Het vage is, is dat hij het bij het testen op de HCC wel deed, en het 2 dagen geleden ook nog deed. Maar nadat ik hem naar 11 heb proberen te tillen doettie het niet meer.
Ook krijg ik mijn FSB niet echt meer hoger. Terwijl het Corsair PC2100 geheugen nog wel een stukkie meer moet kunnen trekken. Aan de temperatuur ligt het niet. 41 graden is nog niet extreem hoog. Daar kan nog wel 9 graden bij
.
Wat kannik doen om dat ding nog een beetje op te fokken zonder telkens die bios te moeten resetten omdattie niet verder wil
.
alvast bedankt
edit: Typo... bedankt salvador4
Maar nu wil de Xp niet helemaal met mij meewerken.
Ik heb mijn multiplier op 10,5 staan en nu staat er dit:

Juist, een multiplier van 10!
Het vage is, is dat hij het bij het testen op de HCC wel deed, en het 2 dagen geleden ook nog deed. Maar nadat ik hem naar 11 heb proberen te tillen doettie het niet meer.
Ook krijg ik mijn FSB niet echt meer hoger. Terwijl het Corsair PC2100 geheugen nog wel een stukkie meer moet kunnen trekken. Aan de temperatuur ligt het niet. 41 graden is nog niet extreem hoog. Daar kan nog wel 9 graden bij
Wat kannik doen om dat ding nog een beetje op te fokken zonder telkens die bios te moeten resetten omdattie niet verder wil
alvast bedankt
edit: Typo... bedankt salvador4
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>