Toon posts:

PPPoE W2k (casema)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Had ik net en w2k en linux aan de praat met wanadoo cable, dus PPPoE, krijg ik nu opeens geen connectie meer in windows met casema.

Error 720: PPP protocolen stemmen niet overeen.

PPPoE volgens de docs gedeinstalled en weer geinstalled, maar niks geen connectie.

Uiterst dubieus, want ik zit nu wel onder Linux te internetten.

iemand zelfde meegemaakt?

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:50

Tourniquet

Hiya, fellas!

Vaag. Wat gebruik je om onder Windows verbinding te maken? Mocht je de standaardsoftware van Enternet gebruiken, kan ik je aanraden het eens met RasPPPoE te proberen.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:06

AMDFreak

Intel is zo..

ik kan met die modem niet handmatig een verbinding maken :( moet je met die wanadoo cd doen :( vink best wel fock op!

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Op zaterdag 01 december 2001 19:06 schreef InterFreak het volgende:
ik kan met die modem niet handmatig een verbinding maken :( moet je met die wanadoo cd doen :( vink best wel fock op!
Welnee, die cd heb je helemaal niet nodig. Maar je hebt wél een PPPoE client nodig. ALs je XP hebt zit er al één standaard in. Zo niet, kan je het beste RasPPPoE downloaden. En dat Enternet wat Wanadoo op cd meelevert kun je dan mooi de-installeren, want dat is een brak programma.

Verwijderd

Topicstarter
ik gebruik raspppoe. kom er nog steeds niet op.
Nadat ik linux aan de praat kreeg, probeerde ik het op wk2 en toen begon het gesodemieter. Met de nts-bagger heb ik volgens dat progje wel connectie maar browser/ping/mail doet niks. Al verscheidene keren alles (nts en raspppoe) gedeinstalleerd en opnieuw raspppoe gedaan, maar elke keer weer error 720, dus de netwerk protocollen die niet overeenkomen.

Ik ben bang dat mijn hele w2k 'in de war' is en dat ik deze opnieuw zal moeten installeren. :(

uiterst dubieus al je het mij vraagt... :?

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Op zondag 02 december 2001 22:17 schreef Batser het volgende:
ik gebruik raspppoe. kom er nog steeds niet op.
Nadat ik linux aan de praat kreeg, probeerde ik het op wk2 en toen begon het gesodemieter. Met de nts-bagger heb ik volgens dat progje wel connectie maar browser/ping/mail doet niks. Al verscheidene keren alles (nts en raspppoe) gedeinstalleerd en opnieuw raspppoe gedaan, maar elke keer weer error 720, dus de netwerk protocollen die niet overeenkomen.

Ik ben bang dat mijn hele w2k 'in de war' is en dat ik deze opnieuw zal moeten installeren. :(

uiterst dubieus al je het mij vraagt... :?
Ik zou dan maar alle netwerkonderdelen van w2k verwijderen en opnieuw installeren, blijkbaar zit er een probleem in je TCP/IP.

Verwijderd

Topicstarter
XP prof. geinstalleerd.
starte-lope.

(met PPPoE)

aanrader, dat hele XP trouwens.
Pagina: 1