Dit oud KPN-slachtoffer kan het nauwelijks geloven!!!
Ik wil deze connectie gewoon gebruiken om te gamen etc (enneuh wat slurp hier en daar
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Life is like a BOX of Chocolates, You'll never know what the HELL you're gonna get......
Yep Friaco is gewoon lekker goed. NOSI (no spam intended)Op vrijdag 01 februari 2002 18:21 schreef RealBase het volgende:
WHEEEEEEEEEEHAAAAAAAAAAAAAA, ik ben online! in 1x, gewoon niet te geloven
Klop tegelijk even af op hout.
Verwijderd
(Ik zit als sinds half december zonder adsl, en te wachten op een aansluiting bij cistron, maar mxstream kan pas worden opgezegd als de upgrade (die ze maar niet voor elkaar krijgen) voltooid is.
Ik heb sinds half december al meer dan €100,- aan telefoontikken geinternet, alleen 's avonds en in het weekend, dus als tussentijdse oplossing zou dit wel wat zijn voor die €30 in de maand.)
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Life is like a BOX of Chocolates, You'll never know what the HELL you're gonna get......
FF me morpheus lijstje opvullen met mp3z!
Whatever.
Zorg wel dat ie dan weer automatisch inbelt.Op vrijdag 01 februari 2002 19:23 schreef meendering het volgende:
* Vae Victis gaat voor de 52 uur online!
Want Friaco closed de verbinding na 12 (of was het nou 24) uur.
Verwijderd
/me gaat dit weekend ff RTCW binnenhalen.Op vrijdag 01 februari 2002 19:23 schreef meendering het volgende:
/me gaat voor de 52 uur online!
en ondertussen af en toe wat MSN'en.
voor de rest gewoon weekendje houden (kan alleen niet op stap na operatie
zet de download tegen 10en vanavond aan, daana lekkerz film kijken, gezellie met vrienden. morgen lekker uitslapen, en ik zie wel hoe ver die is als ik morgen tegen 10 11 uur wakker word.
Check!Op vrijdag 01 februari 2002 19:25 schreef Vae Victis het volgende:
[..]
Zorg wel dat ie dan weer automatisch inbelt.
Want Friaco closed de verbinding na 12 (of was het nou 24) uur.
Zit gelukkig achter een linux bak, dus kan niets gebeuren.
Whatever.
Nou ff uitpuzzelen hoe ik toch gewoon met Mailtraq server via Demon kan blijven gebruiken.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Bel de helpdesk , die weten het vast welOp vrijdag 01 februari 2002 20:11 schreef tazzman het volgende:
FF vraagje.. hoe verander in mijn password eigenlijk? Bij Demon moet je dan ff telnetten etc.. maar ik zie op de supportsite van FRIACO niets staan en erhm in de brief die ik gekregen heb staat ook niets.
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Nu maar w88 op het Internet via het stopcontact... :):)
dan kan deze plattelandsbewoner ook nogges breedbanden :D:D
ennuhm, mensen, we moeten niet al te enthausiast gaan doen over Friaco, straks melden er teveel mensen aan
OC / CM - Begint eer ge Bezint
Op zaterdag 02 februari 2002 23:20 schreef RealBase het volgende:
/delete topic
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Op zaterdag 02 februari 2002 23:20 schreef RealBase het volgende:
/delete topic post
Na al die enthousiaste verhalen ga ik dit maar eventjes voor het bedrijf regelen denk ik zo...mooi vaste verbinding a la @work overdag, niet verkeerd...
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
Nog 1.5 uur en dan weer eens ff rustig internetten zonder die mentale kostenteller tikkend in je achterhoofd
Verwijderd
als ik al die verhalen zo lees/hoor dan is 't wel echt geweldig geloof ik (voor met 'n modem dan).
edit:
wow, ik heb die brief binnen.
en dit is sneeel. beter man. dit is echt super.
(sorry als 't wat overdreven klinkt, maar dit is snel voor mij, met m'n modem).
hiermee ben ik denk ik wel iets vaker online
Your IP address is 213.116.166.229
Your computer host name is 1cust229.tnt36.rtm1.nl.uu.net
Je belt namelijk in op het netwerk van UUNet/Worldcom, toch niet de slechtste
Verwijderd
GOOD WORK
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
verkeerde nummer opgegeven misschienOp woensdag 06 februari 2002 19:16 schreef jost het volgende:
dat is raar want als ik het inbel nummer bel dan is ie in gesprek, dit is trouwens de 1e dag dat ik het kan doen, want ik heb vandaag mijn inbel gegevens ontvangen, kan het misschien ergens anders aan liggen
erg raar, als iemand nog een mogelijkheid heeft, graag
Verwijderd
Gebruik je wel de goede msn nummers, het gebruikte msn nummer moet overeenkomen met het nummer dat je opgaf toen je je aanmelde.Op woensdag 06 februari 2002 20:01 schreef jost het volgende:
nee dat heb ik niet gedaan het nummer klopt daarom juist
erg raar, als iemand nog een mogelijkheid heeft, graag
En ben zeer tevreden!
FF over dat msn nummer.
Ik had um eerst verkeerd ingevoerd.... zoiets: 0599xxxxxx
Het moet dus zo: 31599xxxxxx
Na deze handeling kon ik wel inbellen.
Whatever.
AMD Thunderbird 1,2 Ghz, ASUS V7700 GeForce 2 Ultra 64 MB DDR, 768 MB PC133, Maxtor 20,4 Gb, SB Live! Value, Altec Lansing 885, Philips 109E en dat allemaal draait op Win98SE
Nou als je die verkeerd invoert, kom je simpelweg niet online.Op donderdag 07 februari 2002 21:09 schreef the_ra2_master het volgende:
Ik ben mede dankzij deze topic nu ook lid van Friaco, ik woon ook in een boerenhol en zag friaco als enige alternatief tegen de telefoontikken van 1400 gulden per maand, en ook ik ben er zeer tevreden mee, maar wat is er nou met dat MSN nummer ofzoiets waar jullie het de hele tijd over hebben?
Whatever.
Of gewoon 599xxxxxxOp donderdag 07 februari 2002 13:40 schreef meendering het volgende:
Ik gebruik het nu bijna 2 week.
En ben zeer tevreden!
FF over dat msn nummer.
Ik had um eerst verkeerd ingevoerd.... zoiets: 0599xxxxxx
Het moet dus zo: 31599xxxxxx
Na deze handeling kon ik wel inbellen.
Verder kom ik er niet meer aan. (linux servertje die regelt alles)
Whatever.
Verwijderd
want als iedereen achter NSF komt dan krijgen we na een tijdje hetzelfde gezeik als bij SW, en dat motte we niet hebben, dusseuh... mondje dicht ;P
Verwijderd
Is dus wel een aanrader dit?
Verwijderd
ik heb nu wanadoo hometime, en ik wil gaan overstappen op friaco. Alleen heb ik nog een vraagje: ga je dan ook bellen via een ander netwerk (dus niet meer KPN???). Want ik wil via KPN blijven bellen, en niet via Netsource of zo. Kan iemand mij hier uitleg over geven aub?
Bij voorbaat dank
Robert
Verwijderd
NetSource BelTegoed: Het enige dat u als particulier hoeft te doen is 1656 in te toetsen vóór het nummer dat u wilt bellen. Eenvoudiger kan niet.
Dit hierboven lees ik net op de site van netsource, als je friaco pakt, heb je dit hierboven dan ook automatisch?? Zo ja, kan ik dit dan uitschakelen op de een of andere manier??
Bij voorbaat dank
(Btw. De volgende keer toch eerst ff het topic doorlezen voordat je vragen stelt die al vaak genoeg gesteld zijn...
Verwijderd
ik heb alles gelezen maar vond het niet. En het infopakket heb ik ook aangevraagd, maar daar klopte ook niet veel van. (volgens mij hadden ze maar de helft gestuurd of zo). Maar goed, ik weet het antwoord op mijn vraag al. Thankz.
Verwijderd
ik heb nog een vraagje, ik heb nu wanadoo hometime, en ik ga dat dus opzeggen (want ik wil friaco). En ik heb gelezen dat er een opzegtermijn van 30 dagen is. Ik heb mijn abo vanaf 9 oktober. Maar het is nu al de 17de. En dan zou ik dus nog 2 maanden moeten betalen (?), of rekenen ze per dag?
Groetjes Robert
Heb er ook over gedacht om over te stappen, echter nemen ze bij Wanadoo geen ISDNers meer aan, -> snelheid wordt niet trager, inbelcapaciteit is in orde. Ook worden die heavy users geweerd doordat je moet redialen.
Bij Friaco komen er steeds meer bij , -> snelheid omlaag. Mensen gaan veel downen dus de snelheid zal dan wel minder worden...
Maar goed..als Wanadoo nou eens gewooon 24/7 wordt voor een paar centjes meer..
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
haha, opzeggen bij wanadoo.....succes! kan wel een maand of 4 duren, die lui doen helemaal NIKS! je moet bellen, e-mailen enz en nog negeren ze het. Je kan beter rekening blokkeren, ben je er in 1x vanafOp zondag 17 februari 2002 15:55 schreef Robertjuh het volgende:
hoi,
ik heb nog een vraagje, ik heb nu wanadoo hometime, en ik ga dat dus opzeggen (want ik wil friaco). En ik heb gelezen dat er een opzegtermijn van 30 dagen is. Ik heb mijn abo vanaf 9 oktober. Maar het is nu al de 17de. En dan zou ik dus nog 2 maanden moeten betalen (?), of rekenen ze per dag?
Groetjes Robert
Verwijderd
Ja mensen ik zou maar effe wachten met opzeggen volgens mij wordt het weer niks met friaco heb namelijk hetzelfde probleem nog maar 1 keer betaalt volgens mij zit er weer iets goed fout daar heb al 3 keer gebeld over de rekeningen en krijg steeds te horen van ze zijn onderweg en de mailtjes met die vraag worden niet een beantwoord dus ik vraag me af hoelang friaco dit nog gaat volhouden ik heb namelijk nog meer mensen met dit probleem !!Op zaterdag 16 februari 2002 19:47 schreef IbBeLz het volgende:
JA ja hardstikke leuk allemaal maar ik heb nu al 2,5 maand friaco ofzo maar ze hebben nog steeds pas 1 X geld afgeschreven en dat was meteen bij mijn aanmelding.. Hebben ze bij iemand anders al wel 2 of meer X geld afgeschreven want ik heb geen zin dat ik strax alles in 1 keer moet betalen
..
Hmm je bent een van de weinigen denk ik die klaagt als ie geen rekeningen krijgtOp zondag 17 februari 2002 20:55 schreef Jansoe het volgende:
[..]
Ja mensen ik zou maar effe wachten met opzeggen volgens mij wordt het weer niks met friaco heb namelijk hetzelfde probleem nog maar 1 keer betaalt volgens mij zit er weer iets goed fout daar heb al 3 keer gebeld over de rekeningen en krijg steeds te horen van ze zijn onderweg en de mailtjes met die vraag worden niet een beantwoord dus ik vraag me af hoelang friaco dit nog gaat volhouden ik heb namelijk nog meer mensen met dit probleem !!
Tsja beter nu zeggen als over een tijdje alles voor 5 maanden in 1 x betalen ofzow want dat is ook niet lekker ?? nog meer mensen waar friaco niet afschrijft ¿?Op zondag 17 februari 2002 22:06 schreef rig0r het volgende:
[..]
Hmm je bent een van de weinigen denk ik die klaagt als ie geen rekeningen krijgt
elke provider die dit soort problemen had, dus niet afschrijven, onduidelijkheid enz, is uiteindelijk tenonder gegaan. Perfecte voorbeeld is superweb. En wish werd overgenomen anders waren ze kapot gegaan.Op zondag 17 februari 2002 23:38 schreef IbBeLz het volgende:
[..]
Tsja beter nu zeggen als over een tijdje alles voor 5 maanden in 1 x betalen ofzow want dat is ook niet lekker ?? nog meer mensen waar friaco niet afschrijft ¿?
Ik vind het ook vreemd dat friaco het zou redden, immers betere voorwaarden dan wanadoo, en wanadoo kon isdn al niet aan.moet je nagaan.....
nee ik blijf veilig bij hometime, ik kan immers ook niet meer terug mocht er wat met friaco gebeuren
Verwijderd
De fakturen worden nu afgewerkt en worden deze week gewoon vestuurd , betreft de fakturen van deel dec. en Jan , daarna komt het abo van Feb.
m.vr.gr.
Paul Groenendaal
IT Support Friaco
Dus we zullen zien.
Hoop wel dat ze het volhouden, scheelt me een hoop centen zo
Valt trouwens wel op dat ze niets over snelheid oid zeggen en ook geen statement over het netwerk wat gebruikt wordt (uunet
Verwijderd
je moet ook niet bellen en mailen. Als je in de voorwaarden kijkt, staat er dat je schriftelijk moet opzeggen.Op zondag 17 februari 2002 19:09 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
haha, opzeggen bij wanadoo.....succes! kan wel een maand of 4 duren, die lui doen helemaal NIKS! je moet bellen, e-mailen enz en nog negeren ze het. Je kan beter rekening blokkeren, ben je er in 1x vanaf
Als het via het UUnet netwerk gaat, zal er altijd voldoende inbelcapaciteit zijn hoorOp zondag 17 februari 2002 17:57 schreef 2Dutch het volgende:
Bij Friaco komen er steeds meer bij , -> snelheid omlaag. Mensen gaan veel downen dus de snelheid zal dan wel minder worden...
Zolang jij geen 1656 voor je nummers draait gebruik je dat toch niet?Op zondag 17 februari 2002 15:03 schreef Robertjuh het volgende:
De makkelijkste manier van bellen
NetSource BelTegoed: Het enige dat u als particulier hoeft te doen is 1656 in te toetsen vóór het nummer dat u wilt bellen. Eenvoudiger kan niet.
Dit hierboven lees ik net op de site van netsource, als je friaco pakt, heb je dit hierboven dan ook automatisch?? Zo ja, kan ik dit dan uitschakelen op de een of andere manier??
Bij voorbaat dank
Verwijderd
Anders moet je even naar internetten.nl gaan en een snelheidsvergelijking met je eigen provider doen.
MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)
Erhm FRIACO is toch een andere dienst van NetSource dan hun Beltegoed of andere telefonie diensten?Op zondag 17 februari 2002 15:03 schreef Robertjuh het volgende:
De makkelijkste manier van bellen
Bij voorbaat dank
Ik hoef toch geen 1656 te gebruiken VOOR mijn FRIACO inbelnummer??i
Het is van netsource maar , je moet gewoon dit inbel nummer invullen : 0676001656 en verder nix , dus geen 1656 erbij ofzoOp donderdag 21 februari 2002 15:07 schreef tazzman het volgende:
[..]
Erhm FRIACO is toch een andere dienst van NetSource dan hun Beltegoed of andere telefonie diensten?
Ik hoef toch geen 1656 te gebruiken VOOR mijn FRIACO inbelnummer??i
Weet iemand of je Click & Dial naast Friaco kunt gebruiken (dus overdag C&D en 's avonds Friaco)? Dit omdat ze beiden gebruik lijken te maken van de Carrier Select methode.
heb ook Wish en Wanadoo tegelijk gebruikt.
Wish carrier select kun je uitzetten, het inbelnummer van wish is al met voorloop cijfers.
Ik vond Wish erg duur, 2 uur voor zowat 70piek..
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Verwijderd
Op de faktuur welke u ontvangt staan de sessies die buiten uw abonnement hebben plaatsgevonden.
De fakturen worden verstuurd naar uw Friaco e-mail adres als PDF files. Hiervoor dient u de gratis versie van Adobe Acrobat Reader geinstalleerd te hebben, deze kunt u downloaden vanaf: http://www.adobe.nl/products/acrobat/readstep.html
Is er al iemand die dat heeft gehad ze hebben tegen mij gezegd dat ze het via de post zouden sturen ik vind dit wel een beetje er vaag maar ja we zullen zien trouwens al iemand die vaker dan 1 keer heeft betaald ??
volgens 'geruchten' valt het friaco allemaal een beetje tegen ......Op dinsdag 26 februari 2002 21:50 schreef Jansoe het volgende:
Nou ik zag me nu wat vaags op de friaco site na het nu al bijna 3 maand te hebben en nog maar 1 keer betaald te hebben ging ik eens op zoek naar een antwoord zag ik dit oop de site
Op de faktuur welke u ontvangt staan de sessies die buiten uw abonnement hebben plaatsgevonden.
De fakturen worden verstuurd naar uw Friaco e-mail adres als PDF files. Hiervoor dient u de gratis versie van Adobe Acrobat Reader geinstalleerd te hebben, deze kunt u downloaden vanaf: http://www.adobe.nl/products/acrobat/readstep.html
Is er al iemand die dat heeft gehad ze hebben tegen mij gezegd dat ze het via de post zouden sturen ik vind dit wel een beetje er vaag maar ja we zullen zien trouwens al iemand die vaker dan 1 keer heeft betaald ??
Hm nee het valt niet tegen . Het gaat alleen helemaal niet goed met de betalingen want ze hebben nog steeds nix afgeschreven ???? VAAG ..Op dinsdag 26 februari 2002 22:24 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
volgens 'geruchten' valt het friaco allemaal een beetje tegen ......
Verwijderd
Maar ik maak me een beetje zorgen over die facturen die niet verstuurd worden.
Ik heb begrepen dat men in 3 maanden pas 1 keer heeft betaald.
Moet ik de overstap wagen of niet?
Heb al een aantal keren betaald, dus maak je daar maar geen zorgen over.Op woensdag 27 februari 2002 15:02 schreef Derranged het volgende:
wanadoo hometime gaat veranderen vanaf 31 maart mag je nog maar 80 uur per maand internetten dus nu wil ik overstappen op friaco.
Maar ik maak me een beetje zorgen over die facturen die niet verstuurd worden.
Ik heb begrepen dat men in 3 maanden pas 1 keer heeft betaald.
Moet ik de overstap wagen of niet?
Verwijderd
Als het zo blijft, ben ik dik tevreden
Verwijderd
Is er een datalimiet per maand bij hometime was dat iets van 1 gig per maand. Ik heb de algemene voorwaarden dorgelezen maar kon niks vinden over een datalimiet per maand.
Want als er geen is dan pak ik 2 accounts dan kan ik lekker met dualisdn downen s'nachts.
van de site van wanadoo:Op woensdag 27 februari 2002 19:33 schreef Derranged het volgende:
Oh ja nog 1 vraagje voor ik de overstap waag.
Is er een datalimiet per maand bij hometime was dat iets van 1 gig per maand.
"Indien Wanadoo constateert dat u opmerkelijk veel dataverkeer genereert (meer dan 2 Gbyte), wordt er contact met u opgenomen. "
Ik haal elke nacht minstens 100 MB binnen...ik kom dus makkelijk over de 2 GB per maand heen (zie ik ook wel zien aan m'n download folder)
En nog nooit wat gehoord, maarjah misschien is het wel niet gelukt contact met me op te nemen, want we zijn meestal in gesprek
MSI K7T266 Pro2|AMD Athlon XP 1800+|512 MB DDR|Leadtek Geforce 2 Ti 64 MB DDR|LG 16x DVD|IBM 60 GB 7200 rpm HD|Creative soundworks DTT3500 speakers|IIyama A902MT|Wacom Graphire 2|Logitech Mouseman Dual optical & MX500|Creative soundbl. Audigy|Trust sp
Verwijderd
NU GA IK ZEKER OVERSTAPPEN NAAR FRIACO!
(hopelijk krijgt friaco niet zo'n limiet!)
(ik weet het, het is al oud nieuws, maar moest me ff uitleven!)
Greetz Robertjuh
Verwijderd
Wat heb ik GEVLOEK! :-)
de straat mocht ff meej genieten hehe
Friaco word ut dus
wanadoo ken door de bodum zinken
;p
meteen ook ISDN
Verwijderd
Wanadoo doet dat toch niet zonder reden, en friaco en Wanadoo hebben dezelfde belangen, dus ik vrees het ergste.
Maar ik ga misschien ook wel een overstap wagen
Verwijderd
greetz Robertjuh
Verwijderd
Maar 1 ding is wel prettig en dat is dat je bij Friaco een kortere opzegtermijn hebben en je er dus sneller weer van af kan komen.
Een ding weet ik zeker nu: ik laat de opzegtermijn bij deze providers zeer zwaar meewegen in de volgende keuze!
Verwijderd
Verwijderd
k ben der vanaf Yez! nooit meer inbellen
binnen kort eindelijk een kabel adertje van @home.
nog meer GoT hehe
suc6 mensen die nootgedwongen met dailup zitten
Je moet nu volgens mij per direct kunnen opzeggen bij hometime. Dit omdat ze de voorwaarden eenzijdig aanpassen. Maar ik weet niet hoe het contract in elkaar zit. Maar met die KPN (MXSTREAM) verhoging van laatst was het wel zo.Op woensdag 27 februari 2002 22:21 schreef pinolief het volgende:
Ik denk dat jullie gelijk gaan krijgen nu er veel Hometimes zullen overstappen.
Maar 1 ding is wel prettig en dat is dat je bij Friaco een kortere opzegtermijn hebben en je er dus sneller weer van af kan komen.
Een ding weet ik zeker nu: ik laat de opzegtermijn bij deze providers zeer zwaar meewegen in de volgende keuze!
Dat is zo. Staat duidelijk op de wanadoo site. Maar zelfs als het daar niet zou staan, zou je nog volledig in je recht staaan om het op te zeggen.Op donderdag 28 februari 2002 12:07 schreef paulh het volgende:
[..]
Je moet nu volgens mij per direct kunnen opzeggen bij hometime. Dit omdat ze de voorwaarden eenzijdig aanpassen. Maar ik weet niet hoe het contract in elkaar zit. Maar met die KPN (MXSTREAM) verhoging van laatst was het wel zo.
Dat dataverkeer, geld voor je website. niet wat je download.Op woensdag 27 februari 2002 20:16 schreef klown het volgende:
[..]
van de site van wanadoo:
"Indien Wanadoo constateert dat u opmerkelijk veel dataverkeer genereert (meer dan 2 Gbyte), wordt er contact met u opgenomen. "
Ik haal elke nacht minstens 100 MB binnen...ik kom dus makkelijk over de 2 GB per maand heen (zie ik ook wel zien aan m'n download folder)
En nog nooit wat gehoord, maarjah misschien is het wel niet gelukt contact met me op te nemen, want we zijn meestal in gesprek
Friaco heeft volgens mij een limiet van 1gig.
if (me=wrong) correct(me);
bedoel je Friaco bij jou ook alleen de initiele 45 Euro heeft afgeschreven ?
Bij mij is 10-1-2002 de eerste afschrijving gebeurt.. verwacht toch elk moment een nieuwe...
Ik zou bij Friaco er aan willen herinneren het geld af te schrijven, anders hebben we straks helemaal geen flatrate meer
Verwijderd
Ik heb het vanaf 15-12-2001 en geld is op 16-12-2001 afgeschreven en tot aan nu nooit meer en na 6 mailtjes er over nog niet ze beloven steeds te sturen maar er komt nooit wat !!Op donderdag 28 februari 2002 19:49 schreef GoeGie het volgende:
He Nuke,
bedoel je Friaco bij jou ook alleen de initiele 45 Euro heeft afgeschreven ?
Bij mij is 10-1-2002 de eerste afschrijving gebeurt.. verwacht toch elk moment een nieuwe...
Ik zou bij Friaco er aan willen herinneren het geld af te schrijven, anders hebben we straks helemaal geen flatrate meer
Even een nieuwtje.Van de website van friaco
Friaco ThuisNet tijdelijk stopgezet!
2002-03-01Bericht
23:20 Om de kwaliteit van onze FRIACO diensten aan bestaande gebruikers te kunnen blijven garanderen, zijn wij helaas genoodzaakt PER 01-03-2002 tot nader order geen nieuwe ThuisNet-abonnees aan te sluiten.
MiniNet, ZakenNet en VolNet blijven uiteraard wel beschikbaar.
FRIACO heeft wel dringend behoefte aan ZakenNet gebruikers ! Wijs bijvoorbeeld uw werkgever op de voordelen van ZakenNet of VolNet.
Op het moment dat ThuisNet weer beschikbaar is, zullen wij dit op deze site bekend maken. E-mails of Support cases met de vraag wanneer ThuisNet weer beschikbaar komt, kunnen wij helaas niet beantwoorden.
Betekent dit dat ik geen Friaco krijg nu?
Betwijfel het, maar de stop is ingegaan vannacht.Op vrijdag 01 maart 2002 10:16 schreef EquiNox het volgende:
Uuhhh, ik heb me eergisteren aangemeld bij Friaco...
Betekent dit dat ik geen Friaco krijg nu?
Misschien dat je geluk hebt en dat ze de aanvragen nog wel verwerken.
Schijnbaar lezem ze bij FRIACO ook dit forumOp vrijdag 01 maart 2002 10:14 schreef Vae Victis het volgende:
[..]
Even een nieuwtje.
Wat ik erger vind, is dat men verlegen zit om VOLNET en dat zakelijke abonnement.. moeten die een deel van de kosten van thuisnet dragen ??
Zou voor de toekomst niet zo gunstig zijn..
Moet maar eens naar mijn baas gaan.. salaris verhoging en dan pak ik wel volnet
Tja... ik denk dat we nu dus maar TWEE wanadoo accounts moeten nemen.... voor 160 uur.
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Kun je in je bevestigingsbrief wel kiezen voor ThuisNet?Op zaterdag 02 maart 2002 02:21 schreef impact99 het volgende:
Dan heb ik wel mega geluk heb eregister(28-02-2002)mijn inlog gegevens binnen gehad.
Ik iig niet. Ik heb ook gegevens binnengekregen, maar weet niet of dit nu ThuisNet is of niet
je hoeft niks terug te sturen, ik heb een mail gestuurd.....Op woensdag 06 maart 2002 09:17 schreef EquiNox het volgende:
[..]
Kun je in je bevestigingsbrief wel kiezen voor ThuisNet?
Ik iig niet. Ik heb ook gegevens binnengekregen, maar weet niet of dit nu ThuisNet is of niet
Sloot als ik ging pitten altijd alles netjes af, zat alleen in het weekend er veel op.
Op zoek naar een ander abo dan maar....
Verwijderd
Huh? dus dit betekend dat Friaco steeds meer op Wanadoo Hometime gaat lijken???Op woensdag 20 maart 2002 13:39 schreef hervaz het volgende:
Een kickje, kreeg vandaag een brief dat ze me afgesloten hebben, ik was blijkbaar zo'n heavy user.
Sloot als ik ging pitten altijd alles netjes af, zat alleen in het weekend er veel op.
Op zoek naar een ander abo dan maar....
Het Hometime/Friacofeest is dus helaas van korte duur!!