Ik heb vorige week een XP 1800+, gekocht, gisteravond knalt ie eruit en nu doet hetniks meer, hij gaat niet eens aan, Kan het zijn dat de voeding het begeven heeft? 
Het is een 235W voeding.
Het is een 235W voeding.
Verwijderd
Verwijderd
Je bedoelt dat je alleen een XP PR1800 hebt gekocht, dus als upgrade voor een huidig systeem? Of heb je het over een geheel nieuwe computer? Want als je processor een upgrade is van een oudere AMD Socket A processor is het verhoogde elektriciteitsverbruik van het ding te verwaarlozen, tenzij je voeding van tevoren al tegen z'n maximale belasting aanzat.Op vrijdag 30 november 2001 19:57 schreef Tastan het volgende:
Ik heb vorige week een XP 1800+, gekocht, gisteravond knalt ie eruit en nu doet hetniks meer, hij gaat niet eens aan, Kan het zijn dat de voeding het begeven heeft?
Het is een 235W voeding.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
probeer eens eens een andere voeding danOp vrijdag 30 november 2001 20:09 schreef Tastan het volgende:
Hij heeft het een paar dagen gedaan...
Ik hoop niet dat mijn CPU of MB stuk is.
Verwijderd
Nope, je PSU heeft geen output die informatie over de belasting aangeeft. Je zult dus zelf een rekensommetje moeten maken. Dit is uiteraard niet heel precies te doen, maar als je voor harddisks en CD-drives 15W per stuk neemt en voor je CPU + fans 100W dan kom je aardig in de buurt. GeForces trekken ongeveer 50 à 60WOp vrijdag 30 november 2001 20:10 schreef cypro66 het volgende:
Hoe kun je 'zien' of je voeding het niet trekt.
Zijn hier tooltjes voor?
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Na ja.. als je een atx kast hebt.. (en dat heeft ie neem ik aan met een Amd xpOp vrijdag 30 november 2001 20:15 schreef Splatter het volgende:
Als je harde schijf en fans niet eens gaan draaien ligt het aan je voeding of aan je moederbord.
Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::
Ok.. Fijn!Op vrijdag 30 november 2001 20:18 schreef Tastan het volgende:
Ik heb een 300W ATX voeding erin gestopt en HIJ DOET HET WEEEEEER. !!!!! TNX GUYS
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Die T-Bird 1.33 vraagt al rond de 110 Watt, dus dat trekt je voedinkje never nooit niej..Op zaterdag 01 december 2001 00:13 schreef Wimo. het volgende:
Prutsers
Ik had een 200W voeding.. met daaraan 2 hd's 2cdrom spelers en een t-bird 1333.. nu jullie weer
Hooguit 1,5A bij 12 volt... 18 watt? Woah...Op vrijdag 30 november 2001 20:09 schreef Koeschaap het volgende:
2 schijven trekt ook al flink wat stroom, en mischien heb je er zelfs nog wel een Gforce 3 inhangen ofzo en die is er ook niet zuinig mee, dus je zal helaas op zoek moeten naar een nieuwe voeding ben ik bang
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Ik had laatst iemand op de zaak, die wilde een MSI Turbo en een Athlon 1400 in zijn HP Vectra desktoppie... met 140 Watt voeding... Ik had zoiets van: No way Jose, dat gaat niet werken. Dus ik pak al vast de 250 watt uit de kast...Op zaterdag 01 december 2001 00:13 schreef Wimo. het volgende:
Prutsers
Ik had een 200W voeding.. met daaraan 2 hd's 2cdrom spelers en een t-bird 1333.. nu jullie weer
Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!
Verwijderd
Op vrijdag 30 november 2001 19:57 schreef Tastan het volgende:
Het is een 235W voeding.
Het spijt mij ten zeerste maar die 300 Watt voeding had je zeker al klaargezet en geleend van je buurman voor je dit topic opendeOp vrijdag 30 november 2001 20:18 schreef Tastan het volgende:
Ik heb een 300W ATX voeding erin gestopt en HIJ DOET HET WEEEEEER. !!!!! TNX GUYS
zucht ... het KAN fout gaan. het hoeft nietOp zaterdag 01 december 2001 00:13 schreef Wimo. het volgende:
Prutsers
110Op zaterdag 01 december 2001 00:42 schreef n0va^ het volgende:
[..]
Die T-Bird 1.33 vraagt al rond de 110 Watt, dus dat trekt je voedinkje never nooit niej..
Das best wel stijlOp zaterdag 01 december 2001 01:56 schreef DaRoot het volgende:
[..]
Ik had laatst iemand op de zaak, die wilde een MSI Turbo en een Athlon 1400 in zijn HP Vectra desktoppie... met 140 Watt voeding... Ik had zoiets van: No way Jose, dat gaat niet werken. Dus ik pak al vast de 250 watt uit de kast...
Blijkt dat ie prima werkt met 140 watt! Hij had ook nog 1x CD-rom plus 2x 40 GB 7200 rpm erin...
Nou jij weer
Verwijderd