enermax hdd cooler, iemand ervaring, waar te koop?

Pagina: 1
Acties:

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Topicstarter
De enermax hdd cooler ziet er wel leuk uit :), en als tie net zo stil is als de voedingen is het misschien wel intressant, alleen als iemand ervaring met dit ding en hoe duur is tie -> waar te koop?

Afbeeldingslocatie: http://www.enermax.com.tw/pro-img/peripherals/ws-101.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.enermax.com.tw/pro-img/peripherals/ws-101-b-s.jpg

FEATURES

Bottom cooling fan innovation(1 x 50mm). Patent design !
Auto release & auto plug- in handle to avoid connector damage.
Safety power on/off key lock switch.
Special coating metal for inner rack.

Verwijderd

hmm, errug kewl ding, ik ben ook wel benieuwd (heb btw nix interessants over prijs kunnen vinden :'()

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Topicstarter
Helemaal niemand dit ding in zijn bezit of der iets zinnings over te zeggen :?

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:22
Dat is geen koeler maar een bracket. Je bent verward door die 4cm koeler voorop, maar dat schiet ook niks op natuurlijk, een HDD buiten het bracket wordt net zo warm als een HDD in het bracket met koeling (tenminste hier met een 5400rpm schijf)
Ow, bij deze zit er nog een fan onderop, maar dat ding op zich ziet er net zo triest uit als het bracket wat ik hier heb, zo lag mijn HDD op de grond en had ik het handvat in de hand :+
Koop een stevig exemplaar van metaal en fatsoenlijk kunstof als je een verwisselbare HDD wil of anders een 80mm onder je HDD als je em alleen wilt koelen.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

hehehe ik dacht ook al hdd cooler :?

Maar met zo'n bracket is opzich nix mis toch? Heb hierzo ook een budget versie en werkt prima hoor!!

Maar voor een echte hdd cooler zul je toch nog ff verder moeten zoeken (coolermaster heeft geloof ik wel een mooie)
of je schroeft gewoon 2 (6 of 8cm) fannetjes op een stuk gebogen aluminium (hebbik ook :)) werkt uitstekend!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:22
Bracket niks mis mee? Vond ik wel toen mijn HDD op de grond lag! Haal em alleen uit mijn tas :?
Maar als je een HDD toch niet hoeft te verplaatsen zou ik voor een goeie HDD koeler (of helemaal niks) kiezen ipv dit, want het zal A) duur zijn (enermax kost geld) B) minder koelen dan een beetje HDD koeler.

Flickr | Lego collectie

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Topicstarter
Oke, txs allemaal voor de reacties, dit is dus niks voor mij aangezien ik een cooler zoek :), ga dan voor de coolemaster denk ik :)
Pagina: 1